Hier ook niet (regio Kortrijk - Moeskroen)
enkel een probleem met m'n UTP kabel die naar de kloten was
Internet = Proximus Business Flex Fiber 1000/100 & back-up Telenet Business Fibernet 300/30 Mbps Fixed phone = OVH VoIP Entreprise Mobile= Destiny Mobile Unlimited + Samsung S21 TV = FTA IPTV + Netflix Network = 100% MikroTik powered Car = Tesla Model 3 (Team blue)
Ja, op hun website kan ik zelfs niet zien welke facturen ze als "betaald" beschouwen... (twerkt hier nog altijd niet... volgens mij hebben ze mij uitgeschakeld... (CHAP authentification error ))
allexiel schreef:Ja, op hun website kan ik zelfs niet zien welke facturen ze als "betaald" beschouwen... (twerkt hier nog altijd niet... volgens mij hebben ze mij uitgeschakeld... (CHAP authentification error ))
Ik heb die CHAP ook gehad, had je vroeger een ander EDPNET abbo? Dan moet je gewoon het passwoord en username van je vroeger abbo nemen ipv het vernieuwde.
Dat kwam door een of andere interne fout bij hen. Het oude moest opgezegd worden maar de technicus nam de oude weer aan ipv de nieuwe.
Ticket details 27/05/2005 15:28:02 -
Omschrijving adsl-probleem Klant kan sinds gisteren (26 mei) niet meer on line met login nieuwe 6 Mbps-abonnement: xxxx.postcode.xx@EDPNET Krijgt chap authentication error
Historiek 27/05/2005 15:29:17 Loginnaam in abonnementsgegevens blijkt niet meer de nieuwe te zijn, maar login oud abonnement: xx.xxxxxxx@EDPNET Verontschuldigingen aangeboden voor nalatigheid klant hiervan niet op de hoogte gebracht te hebben.
Internet = Proximus Business Flex Fiber 1000/100 & back-up Telenet Business Fibernet 300/30 Mbps Fixed phone = OVH VoIP Entreprise Mobile= Destiny Mobile Unlimited + Samsung S21 TV = FTA IPTV + Netflix Network = 100% MikroTik powered Car = Tesla Model 3 (Team blue)
Vrijdagavond net hetzelfde voorgehad. Kon niet meer connecten en had dus ook een aanmaningsbrief gehad. Gelukkig vond ik mijn (papieren) bewijs van betaling want normaal gezien vraag ik alles op via online-banking dus ook mijn uitreksels. Anyway, mijn bewijs doorgefaxed na eerder een tijd aan de lijn te hangen (0902-nummer !!) en korte tijd daarna eindelijke terug online. MAW heel slechte organisatie op dat vlak en in mijn ogen een trapje lager op de confidence-ladder!! Eigenlijk zouden ze mij een korting mogen geven voor de ongetwijfelde hoge gsmkosten.
Hopelijk herhaalt zich dit niet volgende maand anders zie ik mij genoodzaakt stappen te ondernemen.
Tae schreef:Ik heb momenteel nog niet gebeld (idd ze hebben een 03 tel.nr. niet zoals A2F dus) vanwege die aanmaningsbrief van die facturen die al betaald zijn.
Ik lees hier juist dat als je online betaald je geen bewijzen in handen hebt ?!?!
Wat moet ik dan doen in mijn geval want ik betaal altijd alles via Ebanking
Normaal krijgt ge toch uitreksels, wat wel als bewijs telt.
Ge kunt ervoor kiezen om die uitreksels van Netbanking zelf te halen in pdf of ze afhalen van aan automaat of wachten dat ze met de post worden opgestuurd.
Internet = Proximus Business Flex Fiber 1000/100 & back-up Telenet Business Fibernet 300/30 Mbps Fixed phone = OVH VoIP Entreprise Mobile= Destiny Mobile Unlimited + Samsung S21 TV = FTA IPTV + Netflix Network = 100% MikroTik powered Car = Tesla Model 3 (Team blue)
allemaal akkoord, maar wat moet je doen als je geen uitreksels naar je thuis laat sturen (dat is perfect mogelijk) en je wil nog iemand bereiken op vrijdagavond (03 nummer kan niet meer). Dan moet je wel naar dat 0902 nummer bellen anders kan je het hele weekend niet meer online en dat allemaal vanwege een interne fout bij edpnet.
ps: je kan toch moeilijk alle uitreksels gaan afdrukken voor in geval je iets moet bewijzen en je niet meer online kan...
Toch maar afdrukken Kerberos, dan moet je je ganse betalingsverkeer niet opvragen bij je bank indien er wat fout loopt en je bewijzen nodig hebt.
Weet iemand of het opvragen van betalingsverkeer gratis is?
Liefst antwoord van de bank-PDG himself.
Inderdaad even afhalen om m'n engelse host te bewijzen dat ik wel degelijk heb betaald. Gvd.
Internet = Proximus Business Flex Fiber 1000/100 & back-up Telenet Business Fibernet 300/30 Mbps Fixed phone = OVH VoIP Entreprise Mobile= Destiny Mobile Unlimited + Samsung S21 TV = FTA IPTV + Netflix Network = 100% MikroTik powered Car = Tesla Model 3 (Team blue)
allexiel schreef:Ja, op hun website kan ik zelfs niet zien welke facturen ze als "betaald" beschouwen... (twerkt hier nog altijd niet... volgens mij hebben ze mij uitgeschakeld... (CHAP authentification error ))
Ik heb die CHAP ook gehad, had je vroeger een ander EDPNET abbo? Dan moet je gewoon het passwoord en username van je vroeger abbo nemen ipv het vernieuwde.
Dat kwam door een of andere interne fout bij hen. Het oude moest opgezegd worden maar de technicus nam de oude weer aan ipv de nieuwe.
Ticket details 27/05/2005 15:28:02 -
Omschrijving adsl-probleem Klant kan sinds gisteren (26 mei) niet meer on line met login nieuwe 6 Mbps-abonnement: xxxx.postcode.xx@EDPNET Krijgt chap authentication error
Historiek 27/05/2005 15:29:17 Loginnaam in abonnementsgegevens blijkt niet meer de nieuwe te zijn, maar login oud abonnement: xx.xxxxxxx@EDPNET Verontschuldigingen aangeboden voor nalatigheid klant hiervan niet op de hoogte gebracht te hebben.
Ik ben sinds gisteren aangesloten bij EDPNET. De eerste maal direct kunnen inloggen voor een test. Maar toen ik alles ordelijk had neergepoot, wou ik terug inloggen. Probleem, ik kreeg nl. ook die chap authentication error, alhoewel ik voordien geen abo gehad heb bij EDPNET. Na herhaaldelijk te proberen, was het opeens gelukt en ziehier nu ben ik online