Klantendienst DIGI
-
- Starter Plus
- Uitgedeelde bedankjes: 20 keer
- Bedankt: 3 keer
Had ook al eens telefonisch contact, de mevrouw (Audrey) was heel vriendelijk en vooral ook eerlijk als ze geen antwoord had op mijn vraag.
Dat waardeer ik heel veel dat ze het ook durven zeggen als ze het niet weten, in plaats van foute informatie te geven.
Een reactie via mail daarentegen vond ik wat aan de korte kant.
Maar het positieve gevoel over hun telefonische klantendienst overheerst toch.
Dat waardeer ik heel veel dat ze het ook durven zeggen als ze het niet weten, in plaats van foute informatie te geven.
Een reactie via mail daarentegen vond ik wat aan de korte kant.
Maar het positieve gevoel over hun telefonische klantendienst overheerst toch.
Laatst gewijzigd door metoyou 5 maanden geleden, in totaal 1 gewijzigd.
-
- Starter Plus
- Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
Same here! Ik moest vandaag twee keer de klantendienst bellen - leek me dezelfde dame. Moest even in de wacht zodat ze met collega/supervisor kon overleggen. Dan snel en goed geholpen.
-
- Member
- Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
- Bedankt: 10 keer
Helaas typische voor klantendiensten die nog niet "geoptimaliseerd zijn": die geven correcte/goede antwoorden omdat medewerker er zelf het beste van wil maken.
Eens dit een "grote" klantendienst worden er regeltjes gemaakt rond tijd per klant/zoveel oproepen per dag af te handelen/zoveel % upselling doen per gesprek enzoverder. En dan krijg je natuurlijk niet de kwaliteit die je vandaag ervaren hebt.
Eens dit een "grote" klantendienst worden er regeltjes gemaakt rond tijd per klant/zoveel oproepen per dag af te handelen/zoveel % upselling doen per gesprek enzoverder. En dan krijg je natuurlijk niet de kwaliteit die je vandaag ervaren hebt.
- on4bam
- Moderator
- Uitgedeelde bedankjes: 304 keer
- Bedankt: 631 keer
- Recent bedankt: 10 keer
Dat is wel kort door de bocht. Er zijn nog helpdesks die tijd maken voor klanten met problemen. Zelfs bij notoire flowchart volgende helpdesks kan je een medewerker treffen die de tijd neemt en het probleem op lost i.p.v. je met een kluitje in het riet te sturen binnen de xx seconden.
Bye, Maurice
https://on4bam.com
https://on4bam.com
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 270 keer
- Bedankt: 178 keer
Vandaan naar de klantendienst gebeld en toch een dikke 10 min. in de wachtrij gezeten.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 275 keer
- Bedankt: 141 keer
- Recent bedankt: 1 keer
Nieuwe borstels vegen altijd goed maar bon ... Goed begonnen is half gewonnen. Dit is zeker al een punt waar ze zonder moeite kunnen scoren in vlg. met PX en TN.
Hopelijk komen er zo nog veel spelers bij op korte termijn.
Hopelijk komen er zo nog veel spelers bij op korte termijn.
-
- Member
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Bedankt: 6 keer
Ook heel tevreden over de klantendienst. Heel vriendelijk, eigenlijk ongezien in telecomlandschap.
Langs de andere kant kan je niet om de realiteit dat Digi na 7 dagen mijn Simkaart nog steeds niet geleverd heeft.
Langs de andere kant kan je niet om de realiteit dat Digi na 7 dagen mijn Simkaart nog steeds niet geleverd heeft.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 279 keer
- Bedankt: 279 keer
Het kan ook zijn dat er in de post iets misgegaan is, natuurlijk.nvdeynde schreef: 5 maanden geleden Ook heel tevreden over de klantendienst. Heel vriendelijk, eigenlijk ongezien in telecomlandschap.
Hoe onfeilbaarder de god, hoe langer de tenen...
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 32 keer
Ik ben net telefonisch geholpen geweest. Heb een half uur op de kop (letterlijk 30 minuten) moeten naar een wachtdeuntje luisteren alvorens er iemand aan de lijn kwam. Gezien ze op hun whatsapp na 7 dagen nog steeds niet gereageerd hebben, moest ik wel telefonisch contact opnemen.
Ik werd wel vriendelijk geholpen.
Ik werd wel vriendelijk geholpen.
-
- Starter
- Uitgedeelde bedankjes: 41 keer
- Bedankt: 4 keer
Ik had 5 sims besteld en ontvangen, met nummeroverdracht van Base. Er was echter geen enkele indicatie welke sim welk Base nummer overnam.
Gebeld en werd na 5 minuutjes wachten geholpen door een vriendelijke en rustige heer. Gesprek duurde uiteindelijk een 20-tal minuten (sorry
want 2 van de nummers waren blijkbaar niet goed bij Base ingegeven door hen, dus dat deed hij even live terwijl ik wachtte.
Dus best wel tevreden
Gebeld en werd na 5 minuutjes wachten geholpen door een vriendelijke en rustige heer. Gesprek duurde uiteindelijk een 20-tal minuten (sorry

Dus best wel tevreden
-
- Plus Member
- Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Hier wat minder goede ervaring.
Na exact 30 minuten kreeg ik een ééntalige Franstalige aan de lijn, die me zou doorverbinden, maar in plaats daarvan gewoon ophing.
Dus moeten terugbellen, weer 20 minuten moeten wachten, om dan wel geholpen te worden door een Nederlandstalige.
Na exact 30 minuten kreeg ik een ééntalige Franstalige aan de lijn, die me zou doorverbinden, maar in plaats daarvan gewoon ophing.
Dus moeten terugbellen, weer 20 minuten moeten wachten, om dan wel geholpen te worden door een Nederlandstalige.
- KKS
- Member
- Uitgedeelde bedankjes: 30 keer
volgens het bipt:
2,5 minuten ....
https://www.bipt.be/consumenten/klachtenDe klantendienst van uw operator is wettelijk verplicht om uw oproep binnen 2,5 minuten te behandelen. Als die tijd verstreken is, moet uw operator u terugbellen voor het einde van de volgende werkdag.
2,5 minuten ....

- Zorba
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 89 keer
- Bedankt: 68 keer
Gisteren om 21u30 toch een 15 minuten in wacht gestaan, maar dan uitstekend geholpen met het versturen van een nieuwe SIM kaart (eerste SIM kaart is nooit aangekomen, zie algemeen DIGI-topic).
Nu hopen dat deze wel toekomt.
Nu hopen dat deze wel toekomt.
- TheCeet
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 82 keer
- Bedankt: 141 keer
- Recent bedankt: 4 keer
Velen vergeten ook dat het vakantieperiode is en dat dit bij alle providers waarschijnlijk impact heeft op hun werking.
Hopelijk binnen paar weken dat alles vlotter ga verlopen
Hopelijk binnen paar weken dat alles vlotter ga verlopen
iPhone 13 Pro:
Citymesh - 300GB
Lenovo M720q(i5-8400T): OPNsense - 25.1.7_4
Lenovo M720q(i5-9400T): Proxmox server - 8.4.1
Intel NUC 13 Pro / i5-1340p / 32GB RAM / 1TB
ISP:
Hey! (modem in bridge)
AdGuard Home: geen ads in je hele netwerk!

Lenovo M720q(i5-8400T): OPNsense - 25.1.7_4
Lenovo M720q(i5-9400T): Proxmox server - 8.4.1
Intel NUC 13 Pro / i5-1340p / 32GB RAM / 1TB
ISP:

AdGuard Home: geen ads in je hele netwerk!
-
- Moderator
- Uitgedeelde bedankjes: 1001 keer
- Bedankt: 3720 keer
- Recent bedankt: 19 keer
Misschien beetje kort door de bocht.verward schreef: 5 maanden geleden "Ze" zijn eigenaar van EDPnet dus mogelijks gaat een deel van de oproepen naar de EDPnet klantendienst?
- DIGI Belgium is een samenwerking tussen DIGI Roemenië en Citymesh
- Citymesch is eigenaar van EDPnet
VoIP: EDPnet (gratis vaste lijn), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip.
Provider: EDPnet Fiber XS (150/50 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 5590 Fiber, OS 8.03, Fritz!SFP GPON aangesloten op Proximus ONTP.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So. 3 Fritz!DECT toestellen
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
Provider: EDPnet Fiber XS (150/50 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 5590 Fiber, OS 8.03, Fritz!SFP GPON aangesloten op Proximus ONTP.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So. 3 Fritz!DECT toestellen
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
- Petrikske
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 754 keer
- Bedankt: 151 keer
- Recent bedankt: 7 keer
Kreeg daarnet telefoon (ik vermoed van iemand van de klantendienst) met de vraag of alles in orde was omdat mijn aanvraag al een tijdje open staat.
Kreeg ik gelijk de vraag of ik de SIM had aangekregen, dat is niet het geval dus ze gaan hem daarom opnieuw opsturen.
Beetje vervelend maar ik panikeer niet omdat tijdens de kerstdagen gans het online bestel en leveringsgebeuren zo'n beetje in het 300 loopt.
Moet ik m'n Orange prepay nog een keertje herladen dan zal ik daar niet armer door worden.
Was trouwens een hele vriendelijke persoon aan de telefoon en ik heb hem daarom ook bedankt om mij telefonisch te contacteren.
Kreeg ik gelijk de vraag of ik de SIM had aangekregen, dat is niet het geval dus ze gaan hem daarom opnieuw opsturen.
Beetje vervelend maar ik panikeer niet omdat tijdens de kerstdagen gans het online bestel en leveringsgebeuren zo'n beetje in het 300 loopt.
Moet ik m'n Orange prepay nog een keertje herladen dan zal ik daar niet armer door worden.
Was trouwens een hele vriendelijke persoon aan de telefoon en ik heb hem daarom ook bedankt om mij telefonisch te contacteren.
"In my world, everyone is welcome, important, accepted, respected, encouraged, valued and....equal,
-
- Starter
- Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
Ter info, net even DIGI-helpdesk gebeld. Gesprek begonnen om 17:38 (op een zaterdagavond dus) en heeft in totaal 2h 5m 39s geduurd.
Hiervan heb ik nog geen 5 minuten met iemand gesproken dus 2+ uur wachten (met een redelijk gekmakend deuntje).
De persoon had er zo te horen ook al een lange dag opzitten, totaal andere ervaring in vergelijking met het gesprek dat ik vorige week had.
Hiervan heb ik nog geen 5 minuten met iemand gesproken dus 2+ uur wachten (met een redelijk gekmakend deuntje).
De persoon had er zo te horen ook al een lange dag opzitten, totaal andere ervaring in vergelijking met het gesprek dat ik vorige week had.
Nog steeds mogelijk, en efficiënt. Ik zal het ze zelf eens vragen als ik ooit met hen aan de lijn hangphilippe_d schreef: 5 maanden geledenMisschien beetje kort door de bocht.verward schreef: 5 maanden geleden "Ze" zijn eigenaar van EDPnet dus mogelijks gaat een deel van de oproepen naar de EDPnet klantendienst?"Ze" (als je hiermee DIGI Belgium bedoelt) zijn dus geen eigenaar van EDPNet.
- DIGI Belgium is een samenwerking tussen DIGI Roemenië en Citymesh
- Citymesch is eigenaar van EDPnet

-
- Starter
- Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
- Bedankt: 1 keer
Vandaag om 13u57 gebeld naar de 0800 nummer van digi ivm een technisch probleem met het verzenden van sms'en. Na 3u wachtmuziek en niemand aan de lijn te krijgen werd de verbinding ineens verbroken.
Ook op mijn mail van enkele weken geleden heb ik nog steeds geen antwoord gekregen, als dit de klantenservice is die digi wil geven, vrees ik dat ze terug veel klanten gaan kwijtspelen.
Ook op mijn mail van enkele weken geleden heb ik nog steeds geen antwoord gekregen, als dit de klantenservice is die digi wil geven, vrees ik dat ze terug veel klanten gaan kwijtspelen.
- Petrikske
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 754 keer
- Bedankt: 151 keer
- Recent bedankt: 7 keer
Ik ben ook al weken aan het wachten op een sim die nooit komt en opnieuw werd verstuurd en opnieuw nooit ter bestemming komt..
Ga het nog even aanzien maar Hey komt elke dag een stapje dichterbij op deze manier.
Ga het nog even aanzien maar Hey komt elke dag een stapje dichterbij op deze manier.
"In my world, everyone is welcome, important, accepted, respected, encouraged, valued and....equal,
- Data technicus
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Bedankt: 110 keer
Op de Facebook pagina zijn ook al veel mensen die niet content zijn.Tom1977 schreef:Vandaag om 13u57 gebeld naar de 0800 nummer van digi ivm een technisch probleem met het verzenden van sms'en. Na 3u wachtmuziek en niemand aan de lijn te krijgen werd de verbinding ineens verbroken.
-
- Member
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Ik had een nieuw nummer aangevraagd om Digi te proberen. Ik heb gisterenavond naar de klantendienst gebeld om mijn oude nummer alsnog over te zetten en om een tweede simkaart aan te vragen.
Een kleine 20 minuten in de wacht tot er iemand opneemt, ok.
Ik vraag om mijn nummer over te zetten naar mijn Digi simkaart die reeds actief is, terug 15 minuten in de wacht. Ik wist niet dat dit zo'n moeilijke vraag was? Maar, ok.
Ik vraag om een tweede simkaart, ook met nummerbehoud. Ze zetten me nog eens 15 minuten in wacht. Dit kan toch niet normaal zijn? Een simkaart bij vragen lijkt me toch een standaardoperatie? Als ze voor elk simpel ding, een kwartier nodig hebben verbaast het me niet dat het te druk is bij de customer service!
Uiteindelijk een lange wandeling met de hond gemaakt en terwijl 45 minuten aan de lijn gehangen. Dus toch niet echt verloren tijd, maar ik was het muziekje wel kotsbeu.
Een kleine 20 minuten in de wacht tot er iemand opneemt, ok.
Ik vraag om mijn nummer over te zetten naar mijn Digi simkaart die reeds actief is, terug 15 minuten in de wacht. Ik wist niet dat dit zo'n moeilijke vraag was? Maar, ok.
Ik vraag om een tweede simkaart, ook met nummerbehoud. Ze zetten me nog eens 15 minuten in wacht. Dit kan toch niet normaal zijn? Een simkaart bij vragen lijkt me toch een standaardoperatie? Als ze voor elk simpel ding, een kwartier nodig hebben verbaast het me niet dat het te druk is bij de customer service!
Uiteindelijk een lange wandeling met de hond gemaakt en terwijl 45 minuten aan de lijn gehangen. Dus toch niet echt verloren tijd, maar ik was het muziekje wel kotsbeu.
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 18 keer
- Bedankt: 30 keer
Was dat mogelijk en werd de nummer portatie daarna onmiddellijk gestart ?ym2003 schreef: 5 maanden geleden Ik vraag om mijn nummer over te zetten naar mijn Digi simkaart die reeds actief is,
Laat je ervaring met de nummer portatie nog even weten.
-
- Member
ym2003 schreef: 5 maanden geleden Ik had een nieuw nummer aangevraagd om Digi te proberen. Ik heb gisterenavond naar de klantendienst gebeld om mijn oude nummer alsnog over te zetten en om een tweede simkaart aan te vragen.
Dat was geen probleem, maar werd blijkbaar toch niet onmiddelijk gestart. Ik moest zelf nog naar het activatienummer bellen met mijn oude simkaart. Dat heb ik vandaag gedaan, en ik zie in mijn klantenzone van Base dat het nummer "wordt afgekoppeld". Ik vermoed dat de nummeroverdracht morgen compleet is.rmag schreef: 5 maanden geleden Was dat mogelijk en werd de nummer portatie daarna onmiddellijk gestart ?
De tweede simkaart is vandaag aangekomen en nummeroverdracht vanaf Jim Mobile was na enkele minuten al compleet.
-
- Elite Poster
- Bedankt: 211 keer
Vandaag samengeteld +8u in de wacht gestaan. Niemand aan de lijn gekregen. Probleem is nochtans simpel op te lossen. Het simkaartje heeft een kleine 2 werken goed gewerkt, maar nu wordt het door verschillende toestellen niet meer gedetecteerd (=stuk/geen simkaart). Ik moet ze dus gewoon vragen een nieuw sim kaartje op te sturen. Nummerportatie is zelfs niet nodig. Maarja...
-
- Elite Poster
Ik heb gebeld van 10u tot letterlijk 20u...
Maar het is ook dat je totaal geen feedback hebt van of je wel juist zit, of je in een wachtrij zit, hoeveel wachtenden er zijn, of je effectief opschuift in de queue, ... Voor hetzelfde geld zat ik in het "verkeerde" menu in een deadlock of zo. Of misschien is het beter van in te haken en terug te bellen ipv te wachten...
Voor wat had jij gebeld en welke menu's genomen? Anders probeer ik eens dezelfde weg
Maar het is ook dat je totaal geen feedback hebt van of je wel juist zit, of je in een wachtrij zit, hoeveel wachtenden er zijn, of je effectief opschuift in de queue, ... Voor hetzelfde geld zat ik in het "verkeerde" menu in een deadlock of zo. Of misschien is het beter van in te haken en terug te bellen ipv te wachten...
Voor wat had jij gebeld en welke menu's genomen? Anders probeer ik eens dezelfde weg
-
- Member
Ik had de foute nummer doorgegeven als klanten nummer de eerste keer, dus ik moest even bellen om de juiste nummer doorgegeven. Ik heb gekozen voor de optie "vragen rond het overdragen van nummers"
-
- Plus Member
- Uitgedeelde bedankjes: 45 keer
- Bedankt: 21 keer
- Recent bedankt: 2 keer
Amaai, jij hebt geduld

Ze konden beter een systeem maken dat je ergens in een form je telefoonnummer opgeeft en dat ze je terugbellen. Bij amazon heb ik zoiets al 2x gebruikt en dat werkt perfect.
-
- Elite Poster
Zelfde weg gevolgd en inderdaad binnen 15minuten binnen. Ze zitten waarschijnlijk met een zwart gat in hun systeem waar ik gisteren 10uur ingezeten hebym2003 schreef: 4 maanden geleden Ik heb gekozen voor de optie "vragen rond het overdragen van nummers"

Nu, hele vriendelijke juffrouw aan de andere kant en heel vlot geholpen. Ik heb dan ook niets van ongenoegen laten blijken. Ze doen ook hun best en denk dat ze al genoeg op hun kop krijgen

Thoja, nummer draaien en telefoon op speaker. 't Is wat anders dan een radio op de achtergrond maar nu ook niet dat ik 10uur "gewacht" heb

-
- Elite Poster
Dat begrijp ik dus echt niet. Als het letterlijk van levensbelang is ga je toch niet op de kleintjes letten? En als je het wel doet, kies je toch voor iets dat zichzelf al heeft bewezen? En als dan nog blijkt dat het na enkele dagen niet in orde komt, keer je toch vlug op uw stappen terug?Daar kan luisteraar Miranda Ramaekers over meespreken. Zij werd tijdens een van de eerste dagen meteen klant van Digi, maar kan tot op vandaag nog steeds niet gebeld of ge-sms't worden. "Ik heb de nieuwe simkaart een maand geleden geactiveerd, maar sindsdien kan ik niet meer gebeld worden. Ook sms'jes kan ik niet ontvangen. Zelf bellen of een bericht sturen lukt wel, maar mensen kunnen mij dus niet bereiken."
Dat Miranda hartpatiënt is, maakt haar probleem er nog lastiger op. "Ik sta 's nachts onder observatie via een hartmonitor, maar die diensten kunnen me dus ook niet bereiken mocht er een probleem zijn."
- Dizzy
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 571 keer
- Bedankt: 709 keer
- Recent bedankt: 9 keer
Misschien heeft ze niet de luxe om niet op de kleintjes te letten en zoekt ze gewoon een manier om iets te besparen met haar ziekte die waarschijnlijk al een grote kostenpost is.
Wil je iemand kwaad maken, vertel hem dan leugens. Wil je iemand razend maken, vertel hem dan de waarheid.