Een maand geleden ben ik overgeschakeld van Telenet naar Base. Sinds deze omschakeling ben ik er nog steeds niet in geslaagd om port fowarding in te stellen via de website van Base.
Als ik naar https://www.prd.base.be/nl/klantenzone/ ... uisnetwerk surf, krijg ik bijgevoegde foutmelding te zien.
Via de helpdesk van Base (telefonisch of via chat) krijg ik steeds nietszeggende antwoorden als "de collega's zijn er mee bezig".
Heeft er nog iemand last van dit probleem?
Portforwarding
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 15 keer
- Bedankt: 75 keer
Ja bij Base gehad.
Maar nu ben ik bij moederbedrijf Telenet en daar is het ook van dat.
Met wel meer info: het is maar op bepaalde accounts, want als ik inlog met andere klantgegevens werkt het wel.
Er staat bij Telenet/Base algemeen een alarm open dat Je Thuisnetwerk niet zou werken voor sommige klanten.
Conclusie toen ik Base belde, die wouden mij niet helpen, moederbedrijf Telenet wel.
Maar nu ben ik bij moederbedrijf Telenet en daar is het ook van dat.
Met wel meer info: het is maar op bepaalde accounts, want als ik inlog met andere klantgegevens werkt het wel.
Er staat bij Telenet/Base algemeen een alarm open dat Je Thuisnetwerk niet zou werken voor sommige klanten.
Conclusie toen ik Base belde, die wouden mij niet helpen, moederbedrijf Telenet wel.
- raf1
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 273 keer
- Bedankt: 1934 keer
Base en Telenet draaien op hetzelfde IT-platform dat vol bugs zit die al jarenlang niet worden opgelost: viewtopic.php?t=63709
De klantendienst belooft van alles maar eigenlijk houden ze jou zo lang mogelijk aan het lijntje en in realiteit komt er toch nooit een oplossing voor deze bugs.
Je kan best geen Telenet of Base in huis halen als je de gekende "Oeps er ging iets mis"-foutmelding wil vermijden.
De klantendienst belooft van alles maar eigenlijk houden ze jou zo lang mogelijk aan het lijntje en in realiteit komt er toch nooit een oplossing voor deze bugs.
Je kan best geen Telenet of Base in huis halen als je de gekende "Oeps er ging iets mis"-foutmelding wil vermijden.
- devilkin
- Administrator
- Uitgedeelde bedankjes: 1057 keer
- Bedankt: 663 keer
Niet bij iedereen zijn er problemen. Tevreden telenet klant, al meer dan 5 jaar.
Telenet All-Internet -- using CV8560E & OPNsense on PCEngines APU2E4
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 286 keer
- Bedankt: 17 keer
Ja, maar de problemen blijven wel voortduren bij klanten die bv. hun TN modem/router (opnieuw) instellen, port forwarding toepassen of gewoon naar expert-instellingen gaan : "oeps, er is iets misgegaan".devilkin schreef: 28 sep 2024, 09:37 Niet bij iedereen zijn er problemen. Tevreden telenet klant, al meer dan 5 jaar.
- raf1
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 273 keer
- Bedankt: 1934 keer
Kan je probleemloos port-forwarding instellen op je Telenet-modem?devilkin schreef: 28 sep 2024, 09:37 Niet bij iedereen zijn er problemen. Tevreden telenet klant, al meer dan 5 jaar.
- devilkin
- Administrator
- Uitgedeelde bedankjes: 1057 keer
- Bedankt: 663 keer
Niet zo heel lang (paar maand) geleden nog eens alles heringesteld, en dat werkte toch zonder problemen.
Telenet All-Internet -- using CV8560E & OPNsense on PCEngines APU2E4
-
- Starter Plus
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Bedankt: 1 keer
Blijkbaar heb ik dus last van dezelfde fout. Ik heb al een tiental keer gerefreshed, maar dit lijkt dus niet te helpen.
Mijn modem is maar deze week geinstalleerd, maar als ik zo lees, komt dit ook na een paar weken niet in orde.
Heeft er iemand van Base/Telenet een tijdsindicatie gekregen wanneer dit opgelost geraakt?
Want dit lijkt mij toch geen 'klein' bugske.
Mijn modem is maar deze week geinstalleerd, maar als ik zo lees, komt dit ook na een paar weken niet in orde.
Heeft er iemand van Base/Telenet een tijdsindicatie gekregen wanneer dit opgelost geraakt?
Want dit lijkt mij toch geen 'klein' bugske.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 15 keer
- Bedankt: 75 keer
"Dit is een probleem waar sommige van onze klanten last van hebben en betreft een algemene storing / alarm."
Bij andere Telenet accounts in de familie werkt het wel, bij de mijne pas geïnstalleerd werkt het niet.
Bij andere Telenet accounts in de familie werkt het wel, bij de mijne pas geïnstalleerd werkt het niet.