Portforwarding

Alle discussies over BASE kunnen hier terecht
Plaats reactie
privewolk
Starter
Starter
Berichten: 1
Lid geworden op: 27 sep 2024, 17:52

Een maand geleden ben ik overgeschakeld van Telenet naar Base. Sinds deze omschakeling ben ik er nog steeds niet in geslaagd om port fowarding in te stellen via de website van Base.
Als ik naar https://www.prd.base.be/nl/klantenzone/ ... uisnetwerk surf, krijg ik bijgevoegde foutmelding te zien.
Via de helpdesk van Base (telefonisch of via chat) krijg ik steeds nietszeggende antwoorden als "de collega's zijn er mee bezig".

Heeft er nog iemand last van dit probleem?
Bijlagen
Naamloos.png
streulma
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1065
Lid geworden op: 06 aug 2011, 16:39
Uitgedeelde bedankjes: 15 keer
Bedankt: 75 keer
Te Koop forum

Ja bij Base gehad.
Maar nu ben ik bij moederbedrijf Telenet en daar is het ook van dat.
Met wel meer info: het is maar op bepaalde accounts, want als ik inlog met andere klantgegevens werkt het wel.
Er staat bij Telenet/Base algemeen een alarm open dat Je Thuisnetwerk niet zou werken voor sommige klanten.
Conclusie toen ik Base belde, die wouden mij niet helpen, moederbedrijf Telenet wel.
GeMa2
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 31
Lid geworden op: 13 okt 2016, 14:44
Uitgedeelde bedankjes: 15 keer
Bedankt: 1 keer

Hier ook dat probleem.
Ik wil de WiFi uitzetten.
Maar dat werkt niet.
Gebruikersavatar
raf1
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6151
Lid geworden op: 17 nov 2009, 22:39
Uitgedeelde bedankjes: 273 keer
Bedankt: 1934 keer

Base en Telenet draaien op hetzelfde IT-platform dat vol bugs zit die al jarenlang niet worden opgelost: viewtopic.php?t=63709
De klantendienst belooft van alles maar eigenlijk houden ze jou zo lang mogelijk aan het lijntje en in realiteit komt er toch nooit een oplossing voor deze bugs.

Je kan best geen Telenet of Base in huis halen als je de gekende "Oeps er ging iets mis"-foutmelding wil vermijden.
Gebruikersavatar
devilkin
Administrator
Administrator
Berichten: 6909
Lid geworden op: 17 mei 2006, 20:10
Uitgedeelde bedankjes: 1057 keer
Bedankt: 663 keer
Provider
Te Koop forum

Niet bij iedereen zijn er problemen. Tevreden telenet klant, al meer dan 5 jaar.
Telenet All-Internet -- using CV8560E & OPNsense on PCEngines APU2E4
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
Emile51
Pro Member
Pro Member
Berichten: 243
Lid geworden op: 27 dec 2019, 13:06
Uitgedeelde bedankjes: 286 keer
Bedankt: 17 keer

devilkin schreef: 28 sep 2024, 09:37 Niet bij iedereen zijn er problemen. Tevreden telenet klant, al meer dan 5 jaar.
Ja, maar de problemen blijven wel voortduren bij klanten die bv. hun TN modem/router (opnieuw) instellen, port forwarding toepassen of gewoon naar expert-instellingen gaan : "oeps, er is iets misgegaan".
Gebruikersavatar
raf1
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6151
Lid geworden op: 17 nov 2009, 22:39
Uitgedeelde bedankjes: 273 keer
Bedankt: 1934 keer

devilkin schreef: 28 sep 2024, 09:37 Niet bij iedereen zijn er problemen. Tevreden telenet klant, al meer dan 5 jaar.
Kan je probleemloos port-forwarding instellen op je Telenet-modem?
Gebruikersavatar
devilkin
Administrator
Administrator
Berichten: 6909
Lid geworden op: 17 mei 2006, 20:10
Uitgedeelde bedankjes: 1057 keer
Bedankt: 663 keer
Provider
Te Koop forum

Niet zo heel lang (paar maand) geleden nog eens alles heringesteld, en dat werkte toch zonder problemen.
Telenet All-Internet -- using CV8560E & OPNsense on PCEngines APU2E4
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
Mini-me
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 39
Lid geworden op: 17 mei 2018, 16:34
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 1 keer

Blijkbaar heb ik dus last van dezelfde fout. Ik heb al een tiental keer gerefreshed, maar dit lijkt dus niet te helpen.
Mijn modem is maar deze week geinstalleerd, maar als ik zo lees, komt dit ook na een paar weken niet in orde.
Heeft er iemand van Base/Telenet een tijdsindicatie gekregen wanneer dit opgelost geraakt?
Want dit lijkt mij toch geen 'klein' bugske.
streulma
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1065
Lid geworden op: 06 aug 2011, 16:39
Uitgedeelde bedankjes: 15 keer
Bedankt: 75 keer
Te Koop forum

"Dit is een probleem waar sommige van onze klanten last van hebben en betreft een algemene storing / alarm."

Bij andere Telenet accounts in de familie werkt het wel, bij de mijne pas geïnstalleerd werkt het niet.
Mini-me
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 39
Lid geworden op: 17 mei 2018, 16:34
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 1 keer

Thx... Zal dus niets anders opzitten dan wachten totdat de algemene storing is opgelost is zeker? :-).
Volgens de berichten in deze thread is die algemene storing al een tijdje bezig :-D
GeMa2
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 31
Lid geworden op: 13 okt 2016, 14:44
Uitgedeelde bedankjes: 15 keer
Bedankt: 1 keer

My Base werkt nu eindelijk. Hoera.
Wifi afgezet.
Mini-me
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 39
Lid geworden op: 17 mei 2018, 16:34
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 1 keer

Inderdaad, modeminstellingen zijn nu beschikbaar...
Plaats reactie

Terug naar “BASE (Tele2, Versatel, Snow)”