Eurosport

Voor alle discussies over streaming, cord cutting, ...
Plaats reactie
bartman
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 15 keer
Bedankt: 29 keer

Ik heb een abonnement op Eurosport en heb de iPhone app geïnstalleerd en ben ingelogd maar is het dan nog normaal dat ik de hele tijd reclame banners te zien krijg?
troep
Starter
Starter
Bedankt: 1 keer

Ik heb ook een betalend abbo op Eurosport ik word gek van altijd maar die reclame en reviews voor hun programma's.Nog vervelender is naar sport kijken bij DAZN waar tijdens een dood moment in een voetbalmatch schermvullende reclame voor een nieuw drankje wordt gepromoot..
Moonboy
Pro Member
Pro Member
Uitgedeelde bedankjes: 27 keer
Bedankt: 34 keer

Betalen om reclame te zien, dit kan helemaal niet, ik zou het zootje opzeggen, en het hen ook eens duidelijk maken.
BertG3
Administrator
Administrator
Uitgedeelde bedankjes: 176 keer
Bedankt: 231 keer
Provider

Het is helaas wel een tendens die zich begint te manifesteren. Streamz heeft zo'n abonnement, Netflix ook...
Flippi
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 124 keer
Bedankt: 103 keer
Provider
Te Koop forum

Ja, het stoort mij ook en ik heb het ook bij mijn abonnement op "De Morgen" waarbij ik plots door een meeschuivende advertentie tijdens het scrollen een gedeelte van het artikel bedekt zie. En je kunt het niet wegklikken!
Voor kranten lijkt mij dit nog een overblijfsel uit het verleden waarbij men natuurlijk geen 2 edities kon voorzien: 1 met advertenties en 1 zonder, maar men is ook blijven vasthouden aan dit model in het digitale tijdperk terwijl het eenvoudig anders kan.
Zorba
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 89 keer
Bedankt: 68 keer

troep schreef: 26 mei 2024, 10:54 Ik heb ook een betalend abbo op Eurosport ik word gek van altijd maar die reclame en reviews voor hun programma's.Nog vervelender is naar sport kijken bij DAZN waar tijdens een dood moment in een voetbalmatch schermvullende reclame voor een nieuw drankje wordt gepromoot..
Als je een abonnement hebt kan je steeds kiezen om reclamevrij te kijken. Als je kanaal Eurosport 1 of Eurosport 2 kiest kijk je zoals een gewone kijker, maar daarnaast kan je kiezen voor bijvoorbeeld "Giro Etappe 21 - Multi Audio' en daar heb je geen reclame.
jollito
Pro Member
Pro Member
Uitgedeelde bedankjes: 38 keer
Bedankt: 7 keer

bartman schreef: 25 mei 2024, 15:41 Ik heb een abonnement op Eurosport en heb de iPhone app geïnstalleerd en ben ingelogd maar is het dan nog normaal dat ik de hele tijd reclame banners te zien krijg?
Je kiest vermoedelijk de "publieke" zenders van Eurosport... op AppleTV is er onderaan ook "Bonus" en dat zijn de zenders waar je dan geen reclame te zien krijgt.
Ik veronderstel dat dat op iPhone gelijkaardig is.
bartman
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 15 keer
Bedankt: 29 keer

Ik heb het over wat ik te zien krijg bij het scrollen door de Eurosport app, niet over de kanalen op tv
Plaats reactie

Terug naar “Streaming, TV over internet”