Eurosport
Ik heb ook een betalend abbo op Eurosport ik word gek van altijd maar die reclame en reviews voor hun programma's.Nog vervelender is naar sport kijken bij DAZN waar tijdens een dood moment in een voetbalmatch schermvullende reclame voor een nieuw drankje wordt gepromoot..
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 124 keer
- Bedankt: 103 keer
Ja, het stoort mij ook en ik heb het ook bij mijn abonnement op "De Morgen" waarbij ik plots door een meeschuivende advertentie tijdens het scrollen een gedeelte van het artikel bedekt zie. En je kunt het niet wegklikken!
Voor kranten lijkt mij dit nog een overblijfsel uit het verleden waarbij men natuurlijk geen 2 edities kon voorzien: 1 met advertenties en 1 zonder, maar men is ook blijven vasthouden aan dit model in het digitale tijdperk terwijl het eenvoudig anders kan.
Voor kranten lijkt mij dit nog een overblijfsel uit het verleden waarbij men natuurlijk geen 2 edities kon voorzien: 1 met advertenties en 1 zonder, maar men is ook blijven vasthouden aan dit model in het digitale tijdperk terwijl het eenvoudig anders kan.
- Zorba
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 89 keer
- Bedankt: 68 keer
Als je een abonnement hebt kan je steeds kiezen om reclamevrij te kijken. Als je kanaal Eurosport 1 of Eurosport 2 kiest kijk je zoals een gewone kijker, maar daarnaast kan je kiezen voor bijvoorbeeld "Giro Etappe 21 - Multi Audio' en daar heb je geen reclame.troep schreef: 26 mei 2024, 10:54 Ik heb ook een betalend abbo op Eurosport ik word gek van altijd maar die reclame en reviews voor hun programma's.Nog vervelender is naar sport kijken bij DAZN waar tijdens een dood moment in een voetbalmatch schermvullende reclame voor een nieuw drankje wordt gepromoot..
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 38 keer
- Bedankt: 7 keer
Je kiest vermoedelijk de "publieke" zenders van Eurosport... op AppleTV is er onderaan ook "Bonus" en dat zijn de zenders waar je dan geen reclame te zien krijgt.bartman schreef: 25 mei 2024, 15:41 Ik heb een abonnement op Eurosport en heb de iPhone app geïnstalleerd en ben ingelogd maar is het dan nog normaal dat ik de hele tijd reclame banners te zien krijg?
Ik veronderstel dat dat op iPhone gelijkaardig is.