Het is idd omwille van die cloaking dat de URL blijft staan. Binnen frames zie je enkel maar de URL van het hoofdframe.
Als ik mij niet vergis wordt die <link rel="start" href=> enkel gebruikt door Search Engines, niet door de browser.
Probeer onderstaand script eens (ik heb het niet kunnen testen, dus het kan zijn dat ik ergens een tikfoutje heb gemaakt...):
Code: Selecteer alles
<script language="javascript">
var shouldComeFrom = "http://www.host.xx/MijnWebsite";
var indexPage = "index.html";
if (!document.referrer == "")
{
if (document.referrer.length < shouldComeFrom.length)
{
window.location.href = indexPage;
}
else
{
if (!(document.referrer.substring(0, shouldComeFrom.length).toLowerCase() == shouldComeFrom.toLowerCase()))
{
}
}
}
else
{
}
</script>
Wanneer de referrer leeg is (de gebruiker heeft bijvoorbeeld op één van zijn favorieten geklikt), dan wordt hij teruggestuurd naar de index-pagina (dit script zet je dus op alle pagina's behalve de index pagina zelf natuurlijk).
Een extraatje dat ik er heb bijgezet is het onmogelijk maken van een externe link naar één van jouw pagina's (tenzij index).
In de variabele ShouldComeFrom vul je de URL in waar je website gehost wordt (dit is dus niet jouw domeinnaam).
Wanneer er op een pagina gekomen wordt, en de referrer blijkt niet van jouw website te komen, dan stuur je de bezoeker ook naar de index-pagina.