Dag iedereen
Er is een technieker langs op maandag gekomen om het internet te komen installeren. Maar blijkbaar is een probleem en hebben ze interventie moeten komen doen(99EUR). Snelheid en internet getest, alles lijkt ok. Dan is die technieker gewoon weggegaan.
Opeens gisteren een sms gekregen dat een telenet technieker een herstelling komt doen?
Ik heb geen afspraak gemaakt en weet van niks. Dus even hun technische dienst gebeld en ze zeiden dat het buitenhuis is.
Ik heb gevraagd of er bijkomende "kosten" gefactureerd worden en ze zeiden van niet. Maar toch vertrouwd ik het niet.
Iemand hier ervaring mee?
Nieuwe Klant Orange Internet Home
- proximusboyke
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 150 keer
- Bedankt: 364 keer
Dan zullen ze hoogswaarschijnlijk toch niet de kosten aanrekenen.
Om te beginnen, heb je nu al eens naar orange gebeld ? Om te vragen hoe het zit met de kosten, want dat er blijkbaar toch een technisch probleem is/was nu telenet langskomt.
Dit kan een heel andere kijk geven.
Om te beginnen, heb je nu al eens naar orange gebeld ? Om te vragen hoe het zit met de kosten, want dat er blijkbaar toch een technisch probleem is/was nu telenet langskomt.
Dit kan een heel andere kijk geven.
iphone 8+ : prox MUP
iphone 12 : max 512gb prox MUP
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb prox MUP
iphone 12 : max 512gb prox MUP
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb prox MUP
Ja ik heb ze gebeld, maar zoals de reviews bij trustpilot is de customer service niet bepaald helpful.
Ze hebben zelf afspraak op mijn naam gezet omdat er "technische storingen zijn"?
Internet werk en snelheid is wel maar 50mbs (dus ongeveer 50% van advertised speed).
Ik moet mijn eerste factuur nog krijgen, ze zullen wel zien zeker?
Ze hebben zelf afspraak op mijn naam gezet omdat er "technische storingen zijn"?
Internet werk en snelheid is wel maar 50mbs (dus ongeveer 50% van advertised speed).
Ik moet mijn eerste factuur nog krijgen, ze zullen wel zien zeker?
-
- Plus Member
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 17 keer
Je hebt een contract met Orange, niet Telenet, dus je hebt geen uitstaand met werken van de distributiebeheerder (Telenet).
Toevallig een filter voor analoge TV ontvangst buiten? Waarschijnlijk dient Telenet die te vervangen (nog lage frequentie) of te verwijderen.
Toevallig een filter voor analoge TV ontvangst buiten? Waarschijnlijk dient Telenet die te vervangen (nog lage frequentie) of te verwijderen.