Dag iedereen
Er is een technieker langs op maandag gekomen om het internet te komen installeren. Maar blijkbaar is een probleem en hebben ze interventie moeten komen doen(99EUR). Snelheid en internet getest, alles lijkt ok. Dan is die technieker gewoon weggegaan.
Opeens gisteren een sms gekregen dat een telenet technieker een herstelling komt doen?
Ik heb geen afspraak gemaakt en weet van niks. Dus even hun technische dienst gebeld en ze zeiden dat het buitenhuis is.
Ik heb gevraagd of er bijkomende "kosten" gefactureerd worden en ze zeiden van niet. Maar toch vertrouwd ik het niet.
Iemand hier ervaring mee?
Nieuwe Klant Orange Internet Home
- proximusboyke
- Elite Poster
- Berichten: 7403
- Lid geworden op: 05 feb 2010, 20:17
- Locatie: kuurne
- Uitgedeelde bedankjes: 162 keer
- Bedankt: 387 keer
Dan zullen ze hoogswaarschijnlijk toch niet de kosten aanrekenen.
Om te beginnen, heb je nu al eens naar orange gebeld ? Om te vragen hoe het zit met de kosten, want dat er blijkbaar toch een technisch probleem is/was nu telenet langskomt.
Dit kan een heel andere kijk geven.
Om te beginnen, heb je nu al eens naar orange gebeld ? Om te vragen hoe het zit met de kosten, want dat er blijkbaar toch een technisch probleem is/was nu telenet langskomt.
Dit kan een heel andere kijk geven.
iphone 13 : max 512gb flex unl emp
mercedes e220 = flex unl emp
AirCard 810S : free mobile + fiber in saint cyprien
imac : flex
ipad pro 12,9 : 256gb prox unl emp
mercedes e220 = flex unl emp
AirCard 810S : free mobile + fiber in saint cyprien
imac : flex
ipad pro 12,9 : 256gb prox unl emp
Ja ik heb ze gebeld, maar zoals de reviews bij trustpilot is de customer service niet bepaald helpful.
Ze hebben zelf afspraak op mijn naam gezet omdat er "technische storingen zijn"?
Internet werk en snelheid is wel maar 50mbs (dus ongeveer 50% van advertised speed).
Ik moet mijn eerste factuur nog krijgen, ze zullen wel zien zeker?
Ze hebben zelf afspraak op mijn naam gezet omdat er "technische storingen zijn"?
Internet werk en snelheid is wel maar 50mbs (dus ongeveer 50% van advertised speed).
Ik moet mijn eerste factuur nog krijgen, ze zullen wel zien zeker?
-
- Plus Member
- Berichten: 198
- Lid geworden op: 17 nov 2011, 11:57
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 17 keer
Je hebt een contract met Orange, niet Telenet, dus je hebt geen uitstaand met werken van de distributiebeheerder (Telenet).
Toevallig een filter voor analoge TV ontvangst buiten? Waarschijnlijk dient Telenet die te vervangen (nog lage frequentie) of te verwijderen.
Toevallig een filter voor analoge TV ontvangst buiten? Waarschijnlijk dient Telenet die te vervangen (nog lage frequentie) of te verwijderen.