Een oude afstandsbediening

Iets te koop? Naar iets op zoek? Aparte regels gelden in dit forum (zie sticky).
Plaats reactie
boran_blok
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
Bedankt: 70 keer
Provider

Hallo,

Ik heb voor mijn zoontje een Edison gekocht, en die kan aangestuurd worden via een infrarood afstandsbediening.
We gebruikten hiervoor onze TV afstandsbediening. Echter dan kan hij dit natuurlijk niet doen in dezelfde ruimte als waar deze TV staat, aangezien deze dan in de war raakt qua geselecteerde inputs etc.

Daarom vroeg ik mij af of er iemand nog een oude afstandsbediening heeft rondslingeren die hij weg wil doen voor een klein prijsje.
Enige vereiste is dus dat het infrarood afstandsbediening is met minstens 9 knoppen, en bij voorkeur ook met AA of AAA batterijen.
cadsite
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 169 keer
Bedankt: 344 keer
Contacteer:
Provider

Ik heb in het containerpark ooit zelfs een afstandsbediening gevonden die bij onze tv hoorde, net op de dag dat de onze de geest gaf.
Misschien ligt er ook wat in de bakken in jouw gemeente of wil een plaatselijke elektro zaak even in hun recupel container duiken?
woutervh
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 147 keer
Provider

Van waar ben je? Ik vermoed dat ik nog een nieuwe afstandsbediening heb liggen (regio kortrijk)
boran_blok
Elite Poster
Elite Poster
Provider

Containerparkduiken wordt hier helaas heeel erg ontmoedigt.

Ik ben van de omgeving Oudenaarde, dus kortrijk ligt niet direct in de buurt, maar ik wil gerust verzendingskosten + wat extra voor de moeite geven.
dannyict
Plus Member
Plus Member
Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
Bedankt: 8 keer
Provider

boran_blok
Elite Poster
Elite Poster
Provider

Dat is eigenlijk dan nog het beste, ik wist niet dat er te vinden waren voor zo weinig geld.
Plaats reactie

Terug naar “Te koop / Gezocht”