Hallo,
Ik heb voor mijn zoontje een Edison gekocht, en die kan aangestuurd worden via een infrarood afstandsbediening.
We gebruikten hiervoor onze TV afstandsbediening. Echter dan kan hij dit natuurlijk niet doen in dezelfde ruimte als waar deze TV staat, aangezien deze dan in de war raakt qua geselecteerde inputs etc.
Daarom vroeg ik mij af of er iemand nog een oude afstandsbediening heeft rondslingeren die hij weg wil doen voor een klein prijsje.
Enige vereiste is dus dat het infrarood afstandsbediening is met minstens 9 knoppen, en bij voorkeur ook met AA of AAA batterijen.
Een oude afstandsbediening
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
- Bedankt: 70 keer
- cadsite
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 169 keer
- Bedankt: 344 keer
- Contacteer:
Ik heb in het containerpark ooit zelfs een afstandsbediening gevonden die bij onze tv hoorde, net op de dag dat de onze de geest gaf.
Misschien ligt er ook wat in de bakken in jouw gemeente of wil een plaatselijke elektro zaak even in hun recupel container duiken?
Misschien ligt er ook wat in de bakken in jouw gemeente of wil een plaatselijke elektro zaak even in hun recupel container duiken?
-
- Elite Poster
Containerparkduiken wordt hier helaas heeel erg ontmoedigt.
Ik ben van de omgeving Oudenaarde, dus kortrijk ligt niet direct in de buurt, maar ik wil gerust verzendingskosten + wat extra voor de moeite geven.
Ik ben van de omgeving Oudenaarde, dus kortrijk ligt niet direct in de buurt, maar ik wil gerust verzendingskosten + wat extra voor de moeite geven.
-
- Elite Poster
Dat is eigenlijk dan nog het beste, ik wist niet dat er te vinden waren voor zo weinig geld.