Hallo,
Sinds een aantal dagen kan ik niet meer inloggen in mijn Telenet. Ik krijg steeds de melding dat mijn paswoord/login verkeerd is alhoewel ik niks veranderd heb. Als ik klik op paswoord vergeten krijg ik de foutmelding
“Oeps er ging even iets mis, probeer het later opnieuw”
op de Telenet site, ik probeer al de laatste paar dagen elke dag. Nog iemand dit probleem?
Mijn Telenet inlog probleem
- Patje
- Elite Poster
- Berichten: 3412
- Lid geworden op: 03 sep 2003, 19:18
- Locatie: (Ledegem)West vlaanderen
- Uitgedeelde bedankjes: 179 keer
- Bedankt: 79 keer
Hier geen problemen, best eens bellen naar de klantendienst ?
Intel® i3-10100 Quad-Core @3,60 GHZ. Ram: 16 GB DDR4. SSD NVMe 500 GB || Windows 11 Home X64 || GSM Samsung A13 @Proximus FlexPack
*B-Box3V+ Speedtest https://www.speedtest.net/nl/result/12841719727
*B-Box3V+ Speedtest https://www.speedtest.net/nl/result/12841719727
- meon
- Administrator
- Berichten: 16609
- Lid geworden op: 18 feb 2003, 22:02
- Twitter: meon
- Locatie: Bree
- Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
- Bedankt: 759 keer
- Contacteer:
Ik heb daar ook al mee gesukkeld dacht ik, bleek uiteindelijk iets à la adblock/ublock/privacy badger/ghostery/no-script/...-achtige plugin in de browser te zijn.