Hallo,
Sinds een aantal dagen kan ik niet meer inloggen in mijn Telenet. Ik krijg steeds de melding dat mijn paswoord/login verkeerd is alhoewel ik niks veranderd heb. Als ik klik op paswoord vergeten krijg ik de foutmelding
“Oeps er ging even iets mis, probeer het later opnieuw”
op de Telenet site, ik probeer al de laatste paar dagen elke dag. Nog iemand dit probleem?
Mijn Telenet inlog probleem
- Patje
- Elite Poster
- Berichten: 3654
- Lid geworden op: 03 sep 2003, 19:18
- Locatie: (Ledegem)West vlaanderen
- Uitgedeelde bedankjes: 246 keer
- Bedankt: 102 keer
Hier geen problemen, best eens bellen naar de klantendienst ?
Intel® i3-10100 Quad-Core @4,10 GHZ. Ram:16 GB DDR4. SSD NVMe 500 GB || Windows 11 Home X64 || GSM Samsung Galaxy A13 @ Hey!
Hey! LiveBox Cable Modem 150/15 Mbps* https://www.speedtest.net/nl/result/16739853024.png


Hey! LiveBox Cable Modem 150/15 Mbps* https://www.speedtest.net/nl/result/16739853024.png
- meon
- Administrator
- Berichten: 16757
- Lid geworden op: 18 feb 2003, 22:02
- Twitter: meon
- Locatie: Bree
- Uitgedeelde bedankjes: 581 keer
- Bedankt: 780 keer
Ik heb daar ook al mee gesukkeld dacht ik, bleek uiteindelijk iets à la adblock/ublock/privacy badger/ghostery/no-script/...-achtige plugin in de browser te zijn.