Mijn Telenet inlog probleem

Heb je vragen of opmerkingen over deze provider via de kabel? Post dan je vragen hier.
Plaats reactie
Eld0
Starter
Starter
Berichten: 4
Lid geworden op: 13 maa 2012, 20:38

Hallo,

Sinds een aantal dagen kan ik niet meer inloggen in mijn Telenet. Ik krijg steeds de melding dat mijn paswoord/login verkeerd is alhoewel ik niks veranderd heb. Als ik klik op paswoord vergeten krijg ik de foutmelding

“Oeps er ging even iets mis, probeer het later opnieuw”

op de Telenet site, ik probeer al de laatste paar dagen elke dag. Nog iemand dit probleem?
Gebruikersavatar
Patje
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3654
Lid geworden op: 03 sep 2003, 19:18
Locatie: (Ledegem)West vlaanderen
Uitgedeelde bedankjes: 246 keer
Bedankt: 102 keer
Provider

Hier geen problemen, best eens bellen naar de klantendienst ?
Intel® i3-10100 Quad-Core @4,10 GHZ. Ram:16 GB DDR4. SSD NVMe 500 GB || Windows 11 Home X64 || GSM Samsung Galaxy A13 @ Hey!
Afbeelding Afbeelding
Hey! LiveBox Cable Modem 150/15 Mbps* https://www.speedtest.net/nl/result/16739853024.png
Gebruikersavatar
meon
Administrator
Administrator
Berichten: 16757
Lid geworden op: 18 feb 2003, 22:02
Twitter: meon
Locatie: Bree
Uitgedeelde bedankjes: 581 keer
Bedankt: 780 keer
Provider

Ik heb daar ook al mee gesukkeld dacht ik, bleek uiteindelijk iets à la adblock/ublock/privacy badger/ghostery/no-script/...-achtige plugin in de browser te zijn.
Plaats reactie

Terug naar “Telenet (Chello, UPC)”