Ik begin het op mijn heupen te krijgen.
Is niet de eerste maal.
Eergisteren had ik geen beeld maar wel klank en kon ik wel de menu's zien. ben gisteren naar telenet winkel weest omruilen.
Gisteren speelt die een paar uur en daarna niks niet meer (nadat ik een hoog frequente toon heb gehoord uit box)
geen lampje op digicoder, deze ochtend terug eens geprobeerd nadat deze gans de nacht was losgekoppeld....ging even terug wel (2 min)...terug geen beeld plots (zelfs geen menu) enkel maar kanaal nummer op digicoder...terug opnieuw stekker uitgetrokken en niks (zelfs geen rood lampje) op digicoder.
zoals gezegd is dit niet eerste maal, heb vorige keer ook met een slechte gerefurbished thuis gekomen en moeten terug rijden 2 keer na elkaar.
want degene die ze mij erna gaven was terug niet in orde.
ook steeds onze opnames kwijt (zoals we kennen)
telkens ik achter een nieuwe digicoder (refurbished
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
moet ik niet hebben maar ik stel voor dat ze mij een nieuwe cloud decoder geven in de plaats want ik ben dit moe.
Ben een aantal oplossingen aan het bekijken want heb dit weekend dus geen tv.
heb een zwarte modem CH6643E en zou dit eventueel met een chromecast willen gebruiken.
hoe is jullie ervaring? is die modem snel genoeg (staat in berging naast de living op 4 m) zodat ik vloeiend beeld krijg?
ik zou dan toch eventueel vtm go installeren op gsm en kunnen casten om nog iets te zien of niet?
kan ik of moet ik de nieuwe witte modem aanvragen voor optimale snelheid (gezin van 4 met elk gsm)
heb ook een Wigo S abonnement
heeft de nieuwe witte modem een beter en sneller bereik? zoja kan ik deze gratis omruilen eventueel?
heeft de nieuwe cloud decoder ook een cast functie?
alle mogelijkheden welkom.
Of misschien eens veranderen van provider want als nieuwe klant heb je altijd recht op wat meer!
groeten