Helpdesk Orange reageert gewoon niet meer (FB Messenger)

Heb je vragen of opmerkingen over deze provider via de kabel? Post dan je vragen hier.
Plaats reactie
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5424
Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
Uitgedeelde bedankjes: 457 keer
Bedankt: 313 keer

Toen ik vroeger berichtje stuurde, had je gegarandeerd dag zelf antwoord (soms 2X op 1 dag). Nu blijven de antwoorden achterwege. Ik en stuur niet wekelijks berichten voor alle duidelijkheid)

Vraag over VoLTE (3/1/2019) waarom mijn toestel niet ondersteund wordt
=> geen antwoord

09/01: vraag ivm hun LTE snelheid (60/9) Voorheen was dit 180/40 of zo.
=> gn reactie :-(

achterstand met de vakanties te maken? Of bewust klant met 'moeilijkere' vragen mijden? 1 jaar terug hun tv+internet opgezegd :-D

iemand zelfde ervaringen?
decat
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1656
Lid geworden op: 31 jan 2007, 11:53
Locatie: Brabant
Uitgedeelde bedankjes: 93 keer
Bedankt: 104 keer

Vroeger inderdaad altijd snel antwoord gehad. Mijn laatste vraag dateert van 4/1 en werd beantwoord op 7/11. (downgrade gsm abo + aanvraag speedbooost)
Tussentijds had ik ook al eens gebeld, een beller is sneller. :P

Langer geleden had ik wel al ergens eens gelezen dat ze het zeer druk hadden / vermoedelijk onderbemand.
boonpwnz
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4357
Lid geworden op: 05 jul 2017, 09:50
Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
Bedankt: 100 keer

Ik contacteerde ook vroeger vaak providers via facebook maar sinds ik daar zo een trage reactie van krijg bel ik ook liever.
macamba
Pro Member
Pro Member
Berichten: 316
Lid geworden op: 26 jul 2008, 08:50
Uitgedeelde bedankjes: 143 keer
Bedankt: 29 keer

Same here. Twitter DM. Kleine week wachten op antwoord.
En inderdaad ook gewoon vriendelijke eenvoudige vragen.


Ergens ben ik blij dat het zo goed met ze gaat omdat ik de andere 2 grote providers het niet meer gun. Jammer natuurlijk dat de service achteruit gaat want dit kan potentiële klanten wel afschrikken.
Gebruikersavatar
WalterB1
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1890
Lid geworden op: 22 jan 2010, 18:59
Uitgedeelde bedankjes: 150 keer
Bedankt: 133 keer

Zelfde ervaring hier. Inhoudelijk merk ik geen verschil. Het niveau is even laag of het nu via een winkel is, telefoon of FB messenger is.

Ik zou aanraden om te bellen. Dan is de cyclus van 'probleem -> gestelde oplossing -> advies volgen -> vaststellen dat het geen oplossing is -> terug bellen naar Orange' zo snel mogelijk.
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5424
Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
Uitgedeelde bedankjes: 457 keer
Bedankt: 313 keer

site laadt sinds gisteren niet goed in.
wil herladen (zoon, niet bij mij), lukt niet...al verschillende uren geprobeerd.

bellen....wachten, dan klikken '1' om iets in te spreken....
en hoor je nts meer. :cry:

op de MV toer a/h gaan. :|
Bijlagen
Capture+_2020-01-13-16-41-54.png
Plaats reactie

Terug naar “Orange (Mobistar)”