Toen ik vroeger berichtje stuurde, had je gegarandeerd dag zelf antwoord (soms 2X op 1 dag). Nu blijven de antwoorden achterwege. Ik en stuur niet wekelijks berichten voor alle duidelijkheid)
Vraag over VoLTE (3/1/2019) waarom mijn toestel niet ondersteund wordt
=> geen antwoord
09/01: vraag ivm hun LTE snelheid (60/9) Voorheen was dit 180/40 of zo.
=> gn reactie
achterstand met de vakanties te maken? Of bewust klant met 'moeilijkere' vragen mijden? 1 jaar terug hun tv+internet opgezegd
iemand zelfde ervaringen?
Helpdesk Orange reageert gewoon niet meer (FB Messenger)
-
- Elite Poster
- Berichten: 1656
- Lid geworden op: 31 jan 2007, 11:53
- Locatie: Brabant
- Uitgedeelde bedankjes: 93 keer
- Bedankt: 104 keer
Vroeger inderdaad altijd snel antwoord gehad. Mijn laatste vraag dateert van 4/1 en werd beantwoord op 7/11. (downgrade gsm abo + aanvraag speedbooost)
Tussentijds had ik ook al eens gebeld, een beller is sneller.
Langer geleden had ik wel al ergens eens gelezen dat ze het zeer druk hadden / vermoedelijk onderbemand.
Tussentijds had ik ook al eens gebeld, een beller is sneller.
Langer geleden had ik wel al ergens eens gelezen dat ze het zeer druk hadden / vermoedelijk onderbemand.
-
- Pro Member
- Berichten: 316
- Lid geworden op: 26 jul 2008, 08:50
- Uitgedeelde bedankjes: 143 keer
- Bedankt: 29 keer
Same here. Twitter DM. Kleine week wachten op antwoord.
En inderdaad ook gewoon vriendelijke eenvoudige vragen.
Ergens ben ik blij dat het zo goed met ze gaat omdat ik de andere 2 grote providers het niet meer gun. Jammer natuurlijk dat de service achteruit gaat want dit kan potentiële klanten wel afschrikken.
En inderdaad ook gewoon vriendelijke eenvoudige vragen.
Ergens ben ik blij dat het zo goed met ze gaat omdat ik de andere 2 grote providers het niet meer gun. Jammer natuurlijk dat de service achteruit gaat want dit kan potentiële klanten wel afschrikken.
- WalterB1
- Elite Poster
- Berichten: 1890
- Lid geworden op: 22 jan 2010, 18:59
- Uitgedeelde bedankjes: 150 keer
- Bedankt: 133 keer
Zelfde ervaring hier. Inhoudelijk merk ik geen verschil. Het niveau is even laag of het nu via een winkel is, telefoon of FB messenger is.
Ik zou aanraden om te bellen. Dan is de cyclus van 'probleem -> gestelde oplossing -> advies volgen -> vaststellen dat het geen oplossing is -> terug bellen naar Orange' zo snel mogelijk.
Ik zou aanraden om te bellen. Dan is de cyclus van 'probleem -> gestelde oplossing -> advies volgen -> vaststellen dat het geen oplossing is -> terug bellen naar Orange' zo snel mogelijk.