Hallo,
Bij ex-Symio , bij Dommel Freedom ..(o.a.). kon je de voice-mail functie (laten) uitzetten. Ik zit nu bij JimMobile.
Er is over het laten deactiveren van de voice-mail niets te vinden op hun website. Dus ik veronderstelde dat die dat niet willen doen. Ik heb nog bij andere gezeten waar dan niet mogelijk was. Maar ik vroeg het toch maar, via Facebook trouwens, en ja, het kan. Ze doen het. Blij verrast.
Wou ik even laten weten. Dus wil je dat uw telefoon langer dan 30 seconden kan bellen ...het kan bij Jim.
JimMobile : uitschakelen voice-mail kan
- tommekentom
- Premium Member
- Berichten: 571
- Lid geworden op: 31 maa 2012, 16:41
- Twitter: MisterTommie
- Locatie: Lille, FR
- Uitgedeelde bedankjes: 101 keer
- Bedankt: 24 keer
- Contacteer:
Op hun supportforum vind je meer informatie in verband met het instellen van de doorschakelingen.
Je kan dus de voicemail ook actief laten in hun systeem, maar de doorschakeling naar de voicemail uitzetten. Dit kan je doen via #002#.
Bron => SupportForum JimMobile
Je kan dus de voicemail ook actief laten in hun systeem, maar de doorschakeling naar de voicemail uitzetten. Dit kan je doen via #002#.
Bron => SupportForum JimMobile
[Home] Bouygues Bbox ultym fibra
[Home] Tadaam Premium
[Pro] iPhone XS Max - Orange Shape Traveller
[Private] Samsung Note 20 ultra - Bouygues Sensation 120GB
[Home] Tadaam Premium
[Pro] iPhone XS Max - Orange Shape Traveller
[Private] Samsung Note 20 ultra - Bouygues Sensation 120GB
-
- Moderator
- Berichten: 16487
- Lid geworden op: 28 apr 2008, 11:22
- Locatie: Waregem
- Uitgedeelde bedankjes: 820 keer
- Bedankt: 2998 keer
Ik neem aan dat dit dan ook geldig is voor Mobile Vikingsklanten, die overgegaan zijn naar het nieuwe platform?
(zelfde maatschappij, zelfde platform) ?
(zelfde maatschappij, zelfde platform) ?
VoIP: WeePee (vaste nummers geporteerd), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip (uitgaand België).
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.39-97058 BETA, profiel 100/35.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.39-97058 BETA, profiel 100/35.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
-
- Elite Poster
- Berichten: 1872
- Lid geworden op: 25 sep 2007, 20:14
- Locatie: Berlare (O-Vl)
- Uitgedeelde bedankjes: 33 keer
- Bedankt: 119 keer
Bij Mobile Vikings kon je vroeger de voicemail laten uitschakelen. Ik veronderstel dat dit zal blijven.
Voip: Edpnet/Voiptiger met Linksys SPA3102
Internet: Edpnet Vdsl XL met Fritzbox 7360
TV: Telenet CI+/Digicorder en Astra op Xtrend met Open-Pli
Internet: Edpnet Vdsl XL met Fritzbox 7360
TV: Telenet CI+/Digicorder en Astra op Xtrend met Open-Pli
- WalterB1
- Elite Poster
- Berichten: 1890
- Lid geworden op: 22 jan 2010, 18:59
- Uitgedeelde bedankjes: 150 keer
- Bedankt: 133 keer
Dat zou je denken. Lijkt logisch. Iets om te vragen aan MobileVikings.philippe_d schreef:Ik neem aan dat dit dan ook geldig is voor Mobile Vikingsklanten, die overgegaan zijn naar het nieuwe platform?
(zelfde maatschappij, zelfde platform) ?
Ik gebruik mijn voice-mail voor MV; alle oproepen doorschakelen met het bericht dat ze het verkeerde nummer hebben en de vraag om geen bericht achter te laten. Is een datasim.
- WalterB1
- Elite Poster
- Berichten: 1890
- Lid geworden op: 22 jan 2010, 18:59
- Uitgedeelde bedankjes: 150 keer
- Bedankt: 133 keer
Misschien gewoon nog eens proberen? Stel de vraag via een Facebookbericht (voor zover u de vorige keer niet die vraag via dat kanaal stelde).kippewit schreef:Ik heb het enkele weken aan MV gevraagd omdat ik een nieuwe simkaart heb gekregen, en daar zeiden ze dat het niet meer mogelijk was de voicemail uit te schakelen. Wat ik doodergerlijk vind.
'Niet mogelijk' lijkt onwaarschijnlijk. De vraag is eerder of die medewerkers per hun instructies dat mogen doen. En in welke mate die medewerkers die instructies opvolgen of niet. Moedwillig of omdat ze door slechte opleiding het niet allemaal weten.
-
- Moderator
- Berichten: 16487
- Lid geworden op: 28 apr 2008, 11:22
- Locatie: Waregem
- Uitgedeelde bedankjes: 820 keer
- Bedankt: 2998 keer
Volgens een recent bijgewerkt artikel op de Support site van Mobile Vikings kan het dus wel.
Meer nog, ze raden zelfs aan om je Voicemail compleet uit te schakelen voor je naar het "buitenland" vertrekt, gezien je toestel "een (betalende) verbinding maakt met de voicemailserver in België".
Ze bedoelen wellicht "buiten de Europese Unie"
Meer nog, ze raden zelfs aan om je Voicemail compleet uit te schakelen voor je naar het "buitenland" vertrekt, gezien je toestel "een (betalende) verbinding maakt met de voicemailserver in België".
Ze bedoelen wellicht "buiten de Europese Unie"
VoIP: WeePee (vaste nummers geporteerd), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip (uitgaand België).
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.39-97058 BETA, profiel 100/35.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.39-97058 BETA, profiel 100/35.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.