JimMobile : uitschakelen voice-mail kan

Vragen, opmerkingen, klachten over een aanbieder die niet in bovenstaande lijst staat? Plaats ze dan hier.
Plaats reactie
WalterB1
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 150 keer
Bedankt: 133 keer

Hallo,

Bij ex-Symio , bij Dommel Freedom ..(o.a.). kon je de voice-mail functie (laten) uitzetten. Ik zit nu bij JimMobile.

Er is over het laten deactiveren van de voice-mail niets te vinden op hun website. Dus ik veronderstelde dat die dat niet willen doen. Ik heb nog bij andere gezeten waar dan niet mogelijk was. Maar ik vroeg het toch maar, via Facebook trouwens, en ja, het kan. Ze doen het. Blij verrast.

Wou ik even laten weten. Dus wil je dat uw telefoon langer dan 30 seconden kan bellen ...het kan bij Jim.
tommekentom
Premium Member
Premium Member
Twitter: MisterTommie
Uitgedeelde bedankjes: 101 keer
Bedankt: 24 keer
Contacteer:

Op hun supportforum vind je meer informatie in verband met het instellen van de doorschakelingen.
Je kan dus de voicemail ook actief laten in hun systeem, maar de doorschakeling naar de voicemail uitzetten. Dit kan je doen via #002#.

Bron => SupportForum JimMobile
[Home] Bouygues Bbox ultym fibra
[Home] Tadaam Premium
[Pro] iPhone XS Max - Orange Shape Traveller
[Private] Samsung Note 20 ultra - Bouygues Sensation 120GB
philippe_d
Moderator
Moderator
Uitgedeelde bedankjes: 820 keer
Bedankt: 2998 keer

Ik neem aan dat dit dan ook geldig is voor Mobile Vikingsklanten, die overgegaan zijn naar het nieuwe platform?
(zelfde maatschappij, zelfde platform) ?
VoIP: WeePee (vaste nummers geporteerd), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip (uitgaand België).
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.39-97058 BETA, profiel 100/35.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
MarkDM
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 33 keer
Bedankt: 119 keer

Bij Mobile Vikings kon je vroeger de voicemail laten uitschakelen. Ik veronderstel dat dit zal blijven.
Voip: Edpnet/Voiptiger met Linksys SPA3102
Internet: Edpnet Vdsl XL met Fritzbox 7360
TV: Telenet CI+/Digicorder en Astra op Xtrend met Open-Pli
WalterB1
Elite Poster
Elite Poster

philippe_d schreef:Ik neem aan dat dit dan ook geldig is voor Mobile Vikingsklanten, die overgegaan zijn naar het nieuwe platform?
(zelfde maatschappij, zelfde platform) ?
Dat zou je denken. Lijkt logisch. Iets om te vragen aan MobileVikings.

Ik gebruik mijn voice-mail voor MV; alle oproepen doorschakelen met het bericht dat ze het verkeerde nummer hebben en de vraag om geen bericht achter te laten. Is een datasim.
kippewit
Plus Member
Plus Member
Bedankt: 3 keer

Ik heb het enkele weken aan MV gevraagd omdat ik een nieuwe simkaart heb gekregen, en daar zeiden ze dat het niet meer mogelijk was de voicemail uit te schakelen. Wat ik doodergerlijk vind.
WalterB1
Elite Poster
Elite Poster

kippewit schreef:Ik heb het enkele weken aan MV gevraagd omdat ik een nieuwe simkaart heb gekregen, en daar zeiden ze dat het niet meer mogelijk was de voicemail uit te schakelen. Wat ik doodergerlijk vind.
Misschien gewoon nog eens proberen? Stel de vraag via een Facebookbericht (voor zover u de vorige keer niet die vraag via dat kanaal stelde).

'Niet mogelijk' lijkt onwaarschijnlijk. De vraag is eerder of die medewerkers per hun instructies dat mogen doen. En in welke mate die medewerkers die instructies opvolgen of niet. Moedwillig of omdat ze door slechte opleiding het niet allemaal weten.
philippe_d
Moderator
Moderator
Uitgedeelde bedankjes: 820 keer
Bedankt: 2998 keer

Volgens een recent bijgewerkt artikel op de Support site van Mobile Vikings kan het dus wel.

Meer nog, ze raden zelfs aan om je Voicemail compleet uit te schakelen voor je naar het "buitenland" vertrekt, gezien je toestel "een (betalende) verbinding maakt met de voicemailserver in België".
Ze bedoelen wellicht "buiten de Europese Unie"
VoIP: WeePee (vaste nummers geporteerd), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip (uitgaand België).
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.39-97058 BETA, profiel 100/35.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
kippewit
Plus Member
Plus Member
Bedankt: 3 keer

Ter info: bij bijna alle supportartikels staat dat ze "enkele uren geleden" zijn bijgewerkt. Werkelijk bij bijna alles. Het uitzetten van de voicemail werkt nog steeds niet.
wquatan
Member
Member
Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
Bedankt: 1 keer

tommekentom schreef:Bron => SupportForum JimMobile
Wat was de link ? De afgekorte blijkt niet meer te werken
rmag
Pro Member
Pro Member
Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
Bedankt: 25 keer

Net geprobeert op een lijn van een kenis.

Via de codes #002# , **61.. werkte het niet.
Via de call forwarding setting van de phone kon ik de voice mail wel uitschakelen.
Plaats reactie

Terug naar “Andere, MVNO, kleine virtuele aanbieders”