Bizz Club stopt op 1 november 2018. Wissel tijdig uw punten in!

Hebt u opmerkingen, klachten, steunbetuigingen voor Proximus (Belgacom)? Dan kan u deze hier kwijt.
Gebruikersavatar
fryelectro
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1862
Lid geworden op: 14 dec 2005, 11:58
Locatie: 03BOO0
Uitgedeelde bedankjes: 363 keer
Bedankt: 174 keer
Provider

Zonet mail gehad ivm stopzetting Proximus Bizz Club :eek:
Iemand meer info?
Dag meneer xxx,

Uit een enquête blijkt dat Bizz Club niet meer zo populair is. En omdat uw tevredenheid onze prioriteit is, hebben we besloten om te stoppen met ons loyaltyprogramma. Op 1 november 2018 houdt Bizz Club ermee op.

Maar … Houd uw mailbox zeker in de gaten. Er kunnen nog interessante mails in opduiken ...

Wissel uw punten in tegen januari 2019
U kunt nog punten verzamelen tot 31/10/2018. Daarna hebt u tot 31/01/2019 om ze in te ruilen. Nadien verdwijnen uw punten voorgoed. Wacht dus niet te lang en leg uzelf eens goed in de watten!

Hoe uw punten verzilveren?
Log in op www.proximus.be/MyProximus met uw gebruikersnaam en uw wachtwoord.
Wissel uw punten in voor een geschenk of schenk ze aan een goed doel.
Ze spreken helaas niet over iets vervangend, dus alweer een prijsverhoging?

Nog mensen die deze communicatie hebben ontvangen?
Edpnet VDSL XL - 100/35 Fritz!Box 7530
Orange Go Extreme
Stiaan
Pro Member
Pro Member
Berichten: 236
Lid geworden op: 04 aug 2012, 19:38
Uitgedeelde bedankjes: 20 keer
Bedankt: 10 keer

Is dit een echte e-mail van Proximus?
Aan de inhoud, taalgebruik en spelling lijkt het een scam...

'Dag meneer' - 'mails' - 'niet meer zo populair' - 'leg uzelf eens goed in de watten!'
Gebruikersavatar
fryelectro
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1862
Lid geworden op: 14 dec 2005, 11:58
Locatie: 03BOO0
Uitgedeelde bedankjes: 363 keer
Bedankt: 174 keer
Provider

Euhm mail was echt wel afkomstig van Proximus. Puntenoverzicht stond ook verderop in de mail.
Edpnet VDSL XL - 100/35 Fritz!Box 7530
Orange Go Extreme
Beepee
Plus Member
Plus Member
Berichten: 139
Lid geworden op: 24 jun 2017, 22:37
Uitgedeelde bedankjes: 138 keer
Bedankt: 10 keer

Wordt inderdaad opgedoekt
Op de website staat ook deze melding:

U kunt zich niet meer inschrijven voor Premium Club of voor Bizz Club.

https://www.proximus.be/support/nl/id_s ... uilen.html
Wuter
Plus Member
Plus Member
Berichten: 223
Lid geworden op: 23 mei 2012, 20:18
Uitgedeelde bedankjes: 22 keer
Bedankt: 12 keer
Provider

Heb eens naar de site gekeken en inderdaad inschrijven gaat niet meer. Maar wij (ik en andere familieleden hebben hieromtrent geen mail ontvangen van Proximus)
CCatalyst
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 9535
Lid geworden op: 20 jun 2016, 18:36
Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
Bedankt: 598 keer
Recent bedankt: 2 keer

WEL POPULAIR. Zo vlakaf liegen? Moeten wij nu echt geloven dat we meer tevreden gaan zijn zonder Bizz Club?

Toch straf dat men een loyaliteitsprogramma stop zet op de vooravond van de komst van een nieuwe operator.

Net zoals getrouwheidsprogramma's bij luchtvaartmaatschappijen is Bizz Club een reden om loyaal te blijven. Inderdaad, niet voor de vele klanten die enkel maar voor de laagste prijs gaan (Ryanair-klanten), wel voor de klanten die ook andere factoren in overweging nemen (service, kwaliteit, support, etc) in bv het SMB-segment dat Bizz Club bedient.

Hier anders iets dat volgens mij in elke enquete "niet meer zo populair" is: de prijzen.

Soit we zullen maar beginnen met inwisselen want na december zal alles wel "uitverkocht" zijn en daar sta je dan met je punten.
ITnetadmin
userbase crew
userbase crew
Berichten: 9510
Lid geworden op: 28 jan 2012, 18:22
Uitgedeelde bedankjes: 241 keer
Bedankt: 757 keer
Recent bedankt: 2 keer

fryelectro schreef:Uit een enquête blijkt dat Bizz Club niet meer zo populair is. En omdat uw tevredenheid onze prioriteit is, hebben we besloten om te stoppen met ons loyaltyprogramma. Op 1 november 2018 houdt Bizz Club ermee op.
Daarna hebt u tot 31/01/2019 om ze in te ruilen. Nadien verdwijnen uw punten voorgoed.
Wow, wat een PR bericht.
Dat komt neer op "Om u nog beter van dienst te zijn, schrappen we uw bonus en bent u alle reeds behaalde punten kwijt", en dat is een statement dat je alleen kan krijgen van PR en marketing mensen.
What a load of feces.
Dat ze uberhaupt durven om die mail te sturen... proficiat, ballen aan hun lijf.
Gray
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1483
Lid geworden op: 17 apr 2005, 02:18
Uitgedeelde bedankjes: 372 keer
Bedankt: 156 keer

Stopt Premium club voor particulieren ook?
Gebruikersavatar
fryelectro
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1862
Lid geworden op: 14 dec 2005, 11:58
Locatie: 03BOO0
Uitgedeelde bedankjes: 363 keer
Bedankt: 174 keer
Provider

In dit bericht ging het enkel over de Bizz club maar ik vermoed dat ze het volledig zullen doortrekken zonder enig zicht op een vervangend alternatief. Alweer een reden voor mij om Proximus buiten te zwieren...
Edpnet VDSL XL - 100/35 Fritz!Box 7530
Orange Go Extreme
Gebruikersavatar
heist_175
Moderator
Moderator
Berichten: 16261
Lid geworden op: 07 okt 2010, 09:35
Locatie: Kempen
Uitgedeelde bedankjes: 518 keer
Bedankt: 1176 keer
Recent bedankt: 10 keer

Blijf je echt bij Proximus omdat je een paar fotoprints "gratis" kan bestellen?
Je betaalt bijna €20 meer dan Scarlet en je krijgt er Proximusshops voor, maar de fotoprints (ea)...?

@marketing
Ik heb wel vaker de indruk dat er op de marketingafdeling meer dan enkel tabak gerookt wordt :nono:
Gebruikersavatar
fryelectro
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1862
Lid geworden op: 14 dec 2005, 11:58
Locatie: 03BOO0
Uitgedeelde bedankjes: 363 keer
Bedankt: 174 keer
Provider

Neen, ik blijf niet bij px voor een paar fotoprints, but it counts. Er zijn andere belangrijkere redenen zoals dat als ik nu mijn smart XL en office abo omzet in een bizz all in, dat ik van +- 70 EUR ex BTW naar +- 100 EUR ex BTW / maand ga. Er is geen enkele manier om goedkoper te blijven bij Proximus met wat ik nu heb.
Edpnet VDSL XL - 100/35 Fritz!Box 7530
Orange Go Extreme
jackho
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4330
Lid geworden op: 05 jun 2011, 21:00
Uitgedeelde bedankjes: 112 keer
Bedankt: 279 keer
Recent bedankt: 1 keer

Gray schreef:Stopt Premium club voor particulieren ook?
Ze spreken alleen dat het systeem van premiumclub punten hervormd wordt, maar kunnen nog geen details geven, daarom wordt ook de toekenning van punten voor je verjaardag stopgezet vanaf 15 juni omdat er iets in de plaats komt komt.
Gebruikersavatar
heist_175
Moderator
Moderator
Berichten: 16261
Lid geworden op: 07 okt 2010, 09:35
Locatie: Kempen
Uitgedeelde bedankjes: 518 keer
Bedankt: 1176 keer
Recent bedankt: 10 keer

fryelectro schreef:Er is geen enkele manier om goedkoper te blijven bij Proximus met wat ik nu heb.
Waarom zou je bij Prox moeten/willen blijven?
EDPnet, Orange, Scarlet, ...?

Ik ken uw situatie en uw wensen niet, maar misschien loont het de moeite om over het muurtje te kijken?
Gebruikersavatar
fryelectro
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1862
Lid geworden op: 14 dec 2005, 11:58
Locatie: 03BOO0
Uitgedeelde bedankjes: 363 keer
Bedankt: 174 keer
Provider

Yep, klopt! Door deze zet van hun word ik weer eventjes wakker geschud.
Edpnet VDSL XL - 100/35 Fritz!Box 7530
Orange Go Extreme
johcla
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2426
Lid geworden op: 23 maa 2009, 21:08
Uitgedeelde bedankjes: 683 keer
Bedankt: 156 keer
Provider

heist_175 schreef: Ik ken uw situatie en uw wensen niet, maar misschien loont het de moeite om over het muurtje te kijken?
Een van de redenen voor mij is dat je meerdere sessies tegelijk kan opzetten. Weet iemand hoe dit bij andere operatoren is?
En heb ook nog 10% korting via werkgever
Gebruikersavatar
fryelectro
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1862
Lid geworden op: 14 dec 2005, 11:58
Locatie: 03BOO0
Uitgedeelde bedankjes: 363 keer
Bedankt: 174 keer
Provider

Klopt, bij mij ook een van die dingen die ik gebruik zonder er bij stil te staan eigenlijk. Ik vrees bij de meesten dat dit maar 1 sessie is. Maar ook dit is weer iets dat Proximus zonder al te veel communicatie en discussie kan terugschroeven (omdat het niet populair was of zo :lol: )
Edpnet VDSL XL - 100/35 Fritz!Box 7530
Orange Go Extreme
axs
Moderator
Moderator
Berichten: 2642
Lid geworden op: 18 dec 2010, 11:56
Uitgedeelde bedankjes: 445 keer
Bedankt: 223 keer

De marketing afdeling van proximus zit idd vol met heel wat jonge ambiteuze mensen, niks mis mee ... maar de manier van communiceren / aanpak / naamgeving gaan ze toch eens dringend mogen aanpassen aan een breder publiek.
Het is - mijn inziens - gefocust op hip zijn en de kern van de geleverd service/producten wordt nogal eens vergeten.
Ook blijkbaar heel wat turnover van personeel daar bij marketing.
CCatalyst
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 9535
Lid geworden op: 20 jun 2016, 18:36
Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
Bedankt: 598 keer
Recent bedankt: 2 keer

fryelectro schreef:Neen, ik blijf niet bij px voor een paar fotoprints, but it counts.
Idd, Bizz Club is wellicht voor niemand de enige reden, maar het is een bijkomende reden om te blijven (en mss een reden waardoor je een ander kleiner gebrek nog door de vingers wilt zien).
jackho schreef: Ze spreken alleen dat het systeem van premiumclub punten hervormd wordt, maar kunnen nog geen details geven
't Zal iig niet beter zijn dan Bizz Club, als die details al komen.
sander19
Pro Member
Pro Member
Berichten: 338
Lid geworden op: 12 okt 2003, 18:44
Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
Bedankt: 3 keer

Werkt dat inruilen eigenlijk bij iemand? Krijg al een 2tal weken een foutmelding terwijl het vroeger wel ging:
Sorry, for technical reasons beyond our control, this service is temporarily not available. Please try again later.
TomG
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2173
Lid geworden op: 06 jun 2005, 18:33
Locatie: Zwevegem
Uitgedeelde bedankjes: 476 keer
Bedankt: 106 keer

Nog een update omtrent punten inwissel deadline? Nog nergens buiten hier iets over gelezen (noch op factuur, noch op My Proximus).
CCatalyst
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 9535
Lid geworden op: 20 jun 2016, 18:36
Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
Bedankt: 598 keer
Recent bedankt: 2 keer

TomG schreef:Nog een update omtrent punten inwissel deadline? Nog nergens buiten hier iets over gelezen (noch op factuur, noch op My Proximus).
Ze hebben de mail enkel naar een selectie van klanten gestuurd, en voor de rest lijken ze te rekenen op de tam-tam. Mogelijks willen ze niet teveel ruchtbaarheid aan deze beslissing die misschien minder populair is dan ze aangeven in hun mail.
sander19 schreef:Werkt dat inruilen eigenlijk bij iemand? Krijg al een 2tal weken een foutmelding terwijl het vroeger wel ging:
Sorry, for technical reasons beyond our control, this service is temporarily not available. Please try again later.
"Beyond our control". Lijkt dat ze het aantal redempties rate limiten om niet totaal uitverkocht te zijn de komende dagen.

Als je blijft proberen, zoals ze je uitnodigen te doen, zal het uiteindelijk wel eens lukken.
payphoneuser
Pro Member
Pro Member
Berichten: 383
Lid geworden op: 26 jun 2015, 19:39
Uitgedeelde bedankjes: 98 keer
Bedankt: 57 keer
Provider

Ik heb ook nergens een melding gezien. Achterbaks zou ik dat durven noemen. Als ze het mij laten weten hadden had ik misschien nog gedacht "tja, spijtig", maar het niét laten weten is nog veel erger en voor mij misschien wel reden genoeg om heel de boel buiten te gooien. TV en vaste lijn worden toch niet meer gebruikt.
sander19
Pro Member
Pro Member
Berichten: 338
Lid geworden op: 12 okt 2003, 18:44
Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
Bedankt: 3 keer

Ik heb wel 2 mails gekregen waar dezelfde info in stond. Ondertussen de punten kunnen wisselen.
Gebruikersavatar
heist_175
Moderator
Moderator
Berichten: 16261
Lid geworden op: 07 okt 2010, 09:35
Locatie: Kempen
Uitgedeelde bedankjes: 518 keer
Bedankt: 1176 keer
Recent bedankt: 10 keer

Vermeldde de mail enkel "bizz" of ook de "premium club"?
Ik had het er laatst over met familie (die allen Proximus hebben, maar ik heb zelf EDP), maar niemand had al een mail gekregen.
jackho
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4330
Lid geworden op: 05 jun 2011, 21:00
Uitgedeelde bedankjes: 112 keer
Bedankt: 279 keer
Recent bedankt: 1 keer

Bij Proximus zeggen ze het volgende:
Sinds midden januari 2018 zijn nieuwe inschrijvingen NIET meer mogelijk in de programma’s Bizz en Premium Club.
Bestaande klanten kunnen hun punten nog inruilen.
Onze programma’s worden aangepast om te voldoen aan de toekomstige wensen en interesses van onze klanten.
powaq
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 972
Lid geworden op: 16 sep 2008, 11:43
Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
Bedankt: 63 keer

Hebben andere ook zo'n enorme issues met het inloggen op myproximus? Ik kan eigenlijk al weken niet meer inloggen, blijft gewoon hangen op "De tijd vliegt... uw gegevens worden geladen..."
Gebruikersavatar
meon
Administrator
Administrator
Berichten: 16757
Lid geworden op: 18 feb 2003, 22:02
Twitter: meon
Locatie: Bree
Uitgedeelde bedankjes: 581 keer
Bedankt: 780 keer
Provider

Had ik ook in Chrome ... schuldige: adblocker. In een andere browser lukt het wél.
powaq
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 972
Lid geworden op: 16 sep 2008, 11:43
Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
Bedankt: 63 keer

Pi-Hole was de schuldige! :)
Gebruikersavatar
heist_175
Moderator
Moderator
Berichten: 16261
Lid geworden op: 07 okt 2010, 09:35
Locatie: Kempen
Uitgedeelde bedankjes: 518 keer
Bedankt: 1176 keer
Recent bedankt: 10 keer

Code: Selecteer alles

from:	    Proximus Premium Club <[email protected]>
reply-to:	[email protected]
to:	      H_175
date:	    28 Nov 2018, 11:49
subject:	 Blijf lid van Premium Club: ruil nu je punten in!
Dag H_175,


Het is al lang geleden dat je nog Premium Club-punten hebt ingeruild tegen leuke geschenken uit onze catalogus.

Ruil je * punten nu in en vermijd ze te verliezen! Je kan je punten ook weggeven. Zo reactiveer je ook je deelname aan het Premium Club-programma. Als je niets doet, zal je lidmaatschap op 31/12/2018 immers definitief worden gedeactiveerd. Dat zou jammer zijn.

Grijp dus zeker deze allerlaatste kans! Log in op MyProximus en ruil je punten vóór 31/12/2018 in. Je login: [email protected]


Ik kies mijn geschenken op MyProximus

Snel, ik ruil mijn punten in!
Afbeelding
Gebruikersavatar
Splitter
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5866
Lid geworden op: 10 maa 2010, 12:30
Uitgedeelde bedankjes: 68 keer
Bedankt: 598 keer
Te Koop forum

jep, heb die mail ook gehad....
ik gebruik ze niet echt, maarbon, ik heb ze toch maar snel ingewisseld voor eem paar h&m kortingsbonnen, haal ik mezelf wel een paar sokken ofzo
Gebruikersavatar
meon
Administrator
Administrator
Berichten: 16757
Lid geworden op: 18 feb 2003, 22:02
Twitter: meon
Locatie: Bree
Uitgedeelde bedankjes: 581 keer
Bedankt: 780 keer
Provider

Ik krijg voortschrijdend ongeveer elke 3 maanden die mail; punten zijn immers maar 2 jaar geldig, dus als je ze niet inruilt ben je ze kwijt (deze mail).
frado
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 934
Lid geworden op: 10 aug 2006, 19:39
Bedankt: 4 keer

Hier ook allemaal ingewisseld voor Proximus bonnen en er een Sonos One mee gekocht :)
Gebruikersavatar
Splitter
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5866
Lid geworden op: 10 maa 2010, 12:30
Uitgedeelde bedankjes: 68 keer
Bedankt: 598 keer
Te Koop forum

frado schreef:een Sonos One mee gekocht :)
199 euro... daar heb ik me 5 google home mini's voor

wat is het grote voordeel van de sonos one tegenover de mini?
frado
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 934
Lid geworden op: 10 aug 2006, 19:39
Bedankt: 4 keer

Splitter schreef:
frado schreef:een Sonos One mee gekocht :)
199 euro... daar heb ik me 5 google home mini's voor

wat is het grote voordeel van de sonos one tegenover de mini?
De geluidskwaliteit? Gekocht voor de makkelijke integratie en goede audio kwaliteit. De ‘smart’ functies zijn minder belangrijk
frado
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 934
Lid geworden op: 10 aug 2006, 19:39
Bedankt: 4 keer

Bizz Club lijkt nog steeds te bestaan?
Tomsworld
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2749
Lid geworden op: 29 jan 2004, 10:15
Uitgedeelde bedankjes: 96 keer
Bedankt: 244 keer
Provider

Nog mensen een mail gekregen vandaag ?
Gebruikersavatar
seagull
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2000
Lid geworden op: 23 nov 2006, 08:55
Twitter: WimVerlinden
Locatie: Kortenberg
Uitgedeelde bedankjes: 52 keer
Bedankt: 108 keer
Recent bedankt: 1 keer

Geen mails, maar Bizz Club staat nog altijd in MyProximus.
Proximus Bizz Internet Fiber 500/500 Mbps & Business Fibernet 300 plus met Speedboost 300/50 Mbps (failover) -
Business Mobile Flex Pack - 3CX/Teams Direct Routing - Proximus TV & Telenet TV
Gebruikersavatar
fryelectro
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1862
Lid geworden op: 14 dec 2005, 11:58
Locatie: 03BOO0
Uitgedeelde bedankjes: 363 keer
Bedankt: 174 keer
Provider

Tomsworld schreef:Nog mensen een mail gekregen vandaag ?
Kan je deze mail misschien eens posten?
Edpnet VDSL XL - 100/35 Fritz!Box 7530
Orange Go Extreme
Tomsworld
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2749
Lid geworden op: 29 jan 2004, 10:15
Uitgedeelde bedankjes: 96 keer
Bedankt: 244 keer
Provider

Contact gehad technisch foutje bij proximus.
Plaats reactie

Terug naar “Proximus (Belgacom, Skynet)”