![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Ik ben op zoek naar multiroom audio oplossingen, maar dan bekabeld. Momenteel heb ik naar alle locaties waar speakers komen audiokabel getrokken (en UTP voor de toekomst). Al die kabels komen centraal samen. Ik zou graag van meerdere bronnen geluid kunnen afspelen in meerdere zones.
Nu dacht ik wel een toestel te vinden dat meerdere bronnen als input heeft en naar een zone of 4 (ongeveer 8 speakers momenteel) kan afspelen, maar ofwel zoek ik fout ofwel zijn deze niet breed (meer) bezaaid (maar het zou me verbazen moest ik de enige persoon zijn die een dergelijk systeem heeft/wil).
Of een toestel dat zelf zowat alles kan afspelen naar de zones (maar ik vrees dat na een paar jaar dan enkel nog de radio werkt en de rest geen updates meer krijgt bvb Spotify Connect/Deezer/...).(+ ik vrees dat ik de kabels dan naar een andere locatie zal moeten trekken ipv de technische ruimte).
Mensen met ideeën? Of die een vergelijkbaar systeem hebben thuis?
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
(In de richting van KNX was ik ook aan het zoeken, gezien dat ook het domotica-systeem is waar we uiteindelijk gebruik van willen maken. Daarvoor moet ik nog eens langs een firma).