mijn telenet stuk ?
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 41 keer
- Bedankt: 80 keer
Idem dito
Foutmelding
Je aanvraag kan momenteel niet automatisch verwerkt worden, waarvoor onze excuses. Probeer het later nog even opnieuw.
Indien het probleem blijft aanhouden, neem je gerust contact op met onze klantendienst, dan kunnen we deze aanvraag zo snel mogelijk uitvoeren.
-
- Deel van't meubilair
- Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
- Bedankt: 1985 keer
Werkt prima hier met Edge.
- Loeri
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 73 keer
- Bedankt: 26 keer
Het is dus enkel na het inloggen?
Zo ja, mail sturen naar support van Telenet. Ik herinner me nu dat er inderdaad wel iets fout kan lopen met accounts en ze via mail het kunnen oplossen voor de klanten.
Zo ja, mail sturen naar support van Telenet. Ik herinner me nu dat er inderdaad wel iets fout kan lopen met accounts en ze via mail het kunnen oplossen voor de klanten.
Ja heb hun al gecontacteerd via twitter. Gingen er een dossier van maken, dus zullen moeten afwachten. Maar ik zie ook dat het vandaag verbeteringswerken aan mijn telenet zijn. Dus hoop ik dat het hiermee misschien mee gemaakt is ![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
-
- Member
- Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
- Bedankt: 3 keer
hier werkt mijn telenet ook niet:
"Je aanvraag kan momenteel niet automatisch verwerkt worden, waarvoor onze excuses. Probeer het later nog even opnieuw.
Indien het probleem blijft aanhouden, neem je gerust contact op met onze klantendienst, dan kunnen we deze aanvraag zo snel mogelijk uitvoeren."
"Je aanvraag kan momenteel niet automatisch verwerkt worden, waarvoor onze excuses. Probeer het later nog even opnieuw.
Indien het probleem blijft aanhouden, neem je gerust contact op met onze klantendienst, dan kunnen we deze aanvraag zo snel mogelijk uitvoeren."
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 18 keer
- Bedankt: 386 keer
Werkte bij mij wel dit weekend, maar afaik stond er iets op van onderhoud maandagavond.
"een dossier". Ik beeld me dan hele stoffige hangmappen in met allerhande papieren, een volgnummer van in de miljoenen en een verwachte behandelingstermijn van 5 maanden. Ik hou niet van Franse gebruiken en leenwoorden, ik zeg altijd "een melding"
.
Amaimitchke schreef:een dossier
![Very Happy :-D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
![Cool 8)](./images/smilies/icon_cool.gif)
Laat ons hopen geen 5maanden aubCCatalyst schreef:Werkte bij mij wel dit weekend, maar afaik stond er iets op van onderhoud maandagavond.
Amaimitchke schreef:een dossier"een dossier". Ik beeld me dan hele stoffige hangmappen in met allerhande papieren, een volgnummer van in de miljoenen en een verwachte behandelingstermijn van 5 maanden. Ik hou niet van Franse gebruiken en leenwoorden, ik zeg altijd "een melding"
.
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 15 keer
- Bedankt: 55 keer
Is je login van het formaat "1 of 2 letters en dan cijfers"? Dan moet je zien dat die letters allemaal kleine letters zijn. Met hoofdletters in die logins krijg je een foutmelding, dat is nu een algemeen probleem.
Ook aanmelden met emailadres kan een foutmelding geven op dit moment.
Als dit niet van toepassing is, moet je een dossier laten opmaken voor de second line support.
Ook aanmelden met emailadres kan een foutmelding geven op dit moment.
Als dit niet van toepassing is, moet je een dossier laten opmaken voor de second line support.