mijn telenet stuk ?

Heb je vragen of opmerkingen over deze provider via de kabel? Post dan je vragen hier.
Plaats reactie
petzl
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 958
Lid geworden op: 07 aug 2010, 23:35
Locatie: Holsbeek - JO20IV
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 94 keer
Contacteer:

ik geraak niet meer op mijn telenet.
Afbeelding
-etienne-
Plus Member
Plus Member
Berichten: 140
Lid geworden op: 21 aug 2006, 12:19
Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
Bedankt: 10 keer

same, ik ook niet...
nickz
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1513
Lid geworden op: 09 dec 2011, 17:55
Locatie: Gent
Uitgedeelde bedankjes: 170 keer
Bedankt: 217 keer

Hier gaat het ook niet. Blijft hangen op "Je gegevens worden opgehaald. Dit kan enkele ogenblikken duren." met draaiend cirkeltje.
bruma
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1674
Lid geworden op: 06 jan 2014, 13:45
Uitgedeelde bedankjes: 41 keer
Bedankt: 80 keer

Idem dito
Foutmelding

Je aanvraag kan momenteel niet automatisch verwerkt worden, waarvoor onze excuses. Probeer het later nog even opnieuw.

Indien het probleem blijft aanhouden, neem je gerust contact op met onze klantendienst, dan kunnen we deze aanvraag zo snel mogelijk uitvoeren.
lucdec
Premium Member
Premium Member
Berichten: 594
Lid geworden op: 09 jan 2008, 18:47
Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
Bedankt: 58 keer

Downloaden maar, t'is het moment :)
bruma
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1674
Lid geworden op: 06 jan 2014, 13:45
Uitgedeelde bedankjes: 41 keer
Bedankt: 80 keer

lucdec schreef:Downloaden maar, t'is het moment :)
de factuur volgt wel
t is niet omdat de front-end (mijn telenet) niet beschikbaar is
dat de back-end (telemeter) niet actief is
Gebruikersavatar
Dafke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2755
Lid geworden op: 04 mei 2006, 21:31
Uitgedeelde bedankjes: 181 keer
Bedankt: 142 keer
Contacteer:

Das in het verleden toch anders geweest hoor :)
Mijn.Telenet plat = reset Telemeter :)
petzl
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 958
Lid geworden op: 07 aug 2010, 23:35
Locatie: Holsbeek - JO20IV
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 94 keer
Contacteer:

Ik had net een hele dag port forwards instellen gepland.

het werkt, maar traag en soms met fouten nu.

Geavanceerde instellingen
Instellingen aangepast? Vergeet ze niet op te slaan onderaan de pagina.

error.Maximum concurrent invocation limit reached: 25
Afbeelding
mitchke
Member
Member
Berichten: 98
Lid geworden op: 13 aug 2007, 19:37

Ik heb nog altijd problemen. Ik kom gewoon niet meer in mijn telenet... Nog iemand problemen?
Gebruikersavatar
Loeri
Premium Member
Premium Member
Berichten: 490
Lid geworden op: 04 sep 2011, 14:32
Uitgedeelde bedankjes: 73 keer
Bedankt: 26 keer

mitchke schreef:Ik heb nog altijd problemen. Ik kom gewoon niet meer in mijn telenet... Nog iemand problemen?
Alles werkt hier
Kenniey
Premium Member
Premium Member
Berichten: 471
Lid geworden op: 15 apr 2011, 22:57
Uitgedeelde bedankjes: 15 keer
Bedankt: 55 keer

Cache en cookies al verwijderd?
mitchke
Member
Member
Berichten: 98
Lid geworden op: 13 aug 2007, 19:37

Ja. Geen enkele browser werkt... Ook mobiel niet. Dit is nu toch al een paar dagen stuk
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

Werkt prima hier met Edge.
Kenniey
Premium Member
Premium Member
Berichten: 471
Lid geworden op: 15 apr 2011, 22:57
Uitgedeelde bedankjes: 15 keer
Bedankt: 55 keer

Recent een aanpassing gedaan via mijn telenet?
Als die aanpassing vastloopt dan kan je erna een foutmelding krijgen op mijn telenet.
mitchke
Member
Member
Berichten: 98
Lid geworden op: 13 aug 2007, 19:37

Nee hoor. Geen recente aanpassing gedaan.
Gebruikersavatar
Loeri
Premium Member
Premium Member
Berichten: 490
Lid geworden op: 04 sep 2011, 14:32
Uitgedeelde bedankjes: 73 keer
Bedankt: 26 keer

Het is dus enkel na het inloggen?
Zo ja, mail sturen naar support van Telenet. Ik herinner me nu dat er inderdaad wel iets fout kan lopen met accounts en ze via mail het kunnen oplossen voor de klanten.
mitchke
Member
Member
Berichten: 98
Lid geworden op: 13 aug 2007, 19:37

Ja heb hun al gecontacteerd via twitter. Gingen er een dossier van maken, dus zullen moeten afwachten. Maar ik zie ook dat het vandaag verbeteringswerken aan mijn telenet zijn. Dus hoop ik dat het hiermee misschien mee gemaakt is :)
Tuner111
Member
Member
Berichten: 90
Lid geworden op: 08 feb 2010, 08:13
Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
Bedankt: 3 keer

hier werkt mijn telenet ook niet:

"Je aanvraag kan momenteel niet automatisch verwerkt worden, waarvoor onze excuses. Probeer het later nog even opnieuw.

Indien het probleem blijft aanhouden, neem je gerust contact op met onze klantendienst, dan kunnen we deze aanvraag zo snel mogelijk uitvoeren."
mitchke
Member
Member
Berichten: 98
Lid geworden op: 13 aug 2007, 19:37

Hier ook nog altijd.
CCatalyst
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6659
Lid geworden op: 20 jun 2016, 18:36
Uitgedeelde bedankjes: 18 keer
Bedankt: 386 keer

Werkte bij mij wel dit weekend, maar afaik stond er iets op van onderhoud maandagavond.
mitchke schreef:een dossier
Amai :-D "een dossier". Ik beeld me dan hele stoffige hangmappen in met allerhande papieren, een volgnummer van in de miljoenen en een verwachte behandelingstermijn van 5 maanden. Ik hou niet van Franse gebruiken en leenwoorden, ik zeg altijd "een melding" 8) .
mitchke
Member
Member
Berichten: 98
Lid geworden op: 13 aug 2007, 19:37

CCatalyst schreef:Werkte bij mij wel dit weekend, maar afaik stond er iets op van onderhoud maandagavond.
mitchke schreef:een dossier
Amai :-D "een dossier". Ik beeld me dan hele stoffige hangmappen in met allerhande papieren, een volgnummer van in de miljoenen en een verwachte behandelingstermijn van 5 maanden. Ik hou niet van Franse gebruiken en leenwoorden, ik zeg altijd "een melding" 8) .
Laat ons hopen geen 5maanden aub :D Zal morgen nog is polsen
Q-BiC
Starter
Starter
Berichten: 16
Lid geworden op: 18 sep 2010, 11:24
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

Hier nog steeds stuk... Vorige week voor gebeld en zou een algemeen probleem zijn.
Toch wel een groot algemeen probleem als dat al 2+ weken plat ligt...

Nog mensen?
Kenniey
Premium Member
Premium Member
Berichten: 471
Lid geworden op: 15 apr 2011, 22:57
Uitgedeelde bedankjes: 15 keer
Bedankt: 55 keer

Is je login van het formaat "1 of 2 letters en dan cijfers"? Dan moet je zien dat die letters allemaal kleine letters zijn. Met hoofdletters in die logins krijg je een foutmelding, dat is nu een algemeen probleem.
Ook aanmelden met emailadres kan een foutmelding geven op dit moment.
Als dit niet van toepassing is, moet je een dossier laten opmaken voor de second line support.
Q-BiC
Starter
Starter
Berichten: 16
Lid geworden op: 18 sep 2010, 11:24
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

Gadver... met kleine letter lukt het effectief! Thx
Plaats reactie

Terug naar “Telenet (Base, Chello, UPC)”