Sasuke schreef:Djorre,
Nee, ik zit nu ook op die redelijk stabiele 1 Mbit verbinding. Ik kan daar mee leven, maar de gedachte en de politiek erachter stoort me mateloos. Zulke praktijken kunnen eigenlijk niet door de beugel .. en ook dit UB lid zal vanaf september 2004 geen webvisie abbonnéé meer zijn.
Mvg,
Sasuke
Wel je slaagt de nagel op de kop. Ik zit momenteel ook op zo'n 1 mbit (lijkt daarop beperkt) verbinding.
Daarvoor heb ik WEKEN op smallband gezeten en heb ik ettelijke malen de helpdesk gebeld om dit probleem te melden, waarbij ik telkens van de ene pispaal naar de andere werd gestuurd. Het lag aan mijn bekabeling, het was een lokaal probleem, dan gingen ze het melden aan Scarlet, daarna gingen ze er "werk" van maken om dan uiteindelijk weer te komen aan de conclusie dat het wel bij mij zou liggen. En dan geloof je het nog, want tja wat kan je daarop zeggen??
Nu tref ik recentelijk dit forum aan waar deze smallband problemen in het lang en het breed UITGESMEERD liggen ... ik viel perplex achterover dat zij zo op een hypocriete manier zaten te LIEGEN dat er géén problemen zijn op hun netwerk terwijl er een redelijk aantal zijn die nét hetzelfde hadden als ik???
Gelukkig zit ik nu terug op een +- 1Mbit verbinding, en idd beter als niks, maar het zegt toch wel meer dan genoeg denk ik.