A2F bandwidth aan uitdelen

Nog vragen of opmerkingen over ADSL2FIT? Post ze hier maar.
Plaats reactie
Gast

Ik had een paar dagen geleden gekeken hoeveel ik gedownload had en er stond +-29gig gedownload.Maar nu ik smorgens opnieuw checkte stond er 19 gig gedwonload voor deze maand.

Ofwel hebben ze me 10 gig cadeau gedaan ofwel hadden ze eerder te veel opgeschreven.

Ik had nochtans een troubleticket aangemaakt vorige keer om te vragen wat ik dan per dag gedownload had.
Beste klant,
Ik kan u enkel een overzicht geven wat uw verbruik is van de lopende maand.

Periode Upstream DownStream Totaal On-Line
2004/07 2,21 25,49 27,71 06 d 17 u 51 m 58 s

Hopend u met deze van dienst te zijn.

Mvg,
A2F Support
Heeft iemand ook hier bandwidth cadeau gekregen?? Of hebben ze een fout gemaakt.Nu zal ik natuurlijk 21 gig afhalen in plaats van 11 gig :-D
Sasuke
userbase crew
userbase crew
Uitgedeelde bedankjes: 248 keer
Bedankt: 544 keer
Provider
Te Koop forum

Tja,

Af en toe eens inloggen op je statuspagina kan wonderen doen. Vooral als je dan nog eens die berichtjes leest op de hoofdpagina van de statuspagina. En dan moet je zeker eens kijken naar het eerste bericht, dat gaat namelijk over die online traffiekmeter.

Grtz,

Sasuke
Who the fxxk is General Failure and why is he reading my hard disk ?
Afbeelding
Gast

Door een wijziging in de verzameling van de traffiek-gegevens worden de on-line tellers op dit ongenblik niet bijgewerkt.
THX[/quote]
prittex

waar ziede die online tellers staan, ik heb dat niet bij mijn status pagina?
Sasuke
userbase crew
userbase crew
Provider
Te Koop forum

Zulks is enkel voor diegenen die reeds gebonden zijn aan de nieuwe voorwaarden met de 40Gb limiet. Indien dit bij jou niet het geval is en je dus bijgevolg ook nog (net als ik) met een limietloos abbo zit zul je die tellers niet vinden op je statuspagina. Lijkt me een beetje overbodig hé ..

Langs de andere kant zou het wel leuk zijn moest je je eigen traffiek kunnen bekijken, dan wist ik ineens tot op welke hoogte ik kan downloaden/uploaden vooraleer je een disconnect krijgt met als gevolg een trage verbinding ...

Grtz,

Sasuke
Afbeelding
Djorre
Plus Member
Plus Member

sas,

ik wist niet dat je een disconnect kreeg als je over een bepaalde grens ging. Of ben ik mis?
Sasuke
userbase crew
userbase crew
Provider
Te Koop forum

Djorre,

Laat mij het zo zeggen ... "normaal" krijg je inderdaad geen disconnect als je over een bepaalde grens komt. Maar op basis van bepaalde gegevens heb ik reeds een "conclusie" kunnen trekken.

Snap je ?

Grtz,

Sasuke
Afbeelding
.:DaRuLe:.

Hun politiek is toch enigzins gewijzigd, ipv ons op smallband te zwieren krijgen we nu blijkbaar 'n 100KB/s down en meer. Het is beter dan niks natuurlijk dus ik ga er nu niet bepaald om klagen. Of heb jij nog steeds die smallbandsnelheid Sasuske?!
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Uitgedeelde bedankjes: 434 keer
Bedankt: 1972 keer

Sasuke schreef:Maar op basis van bepaalde gegevens heb ik reeds een "conclusie" kunnen trekken.
Begin je ook al samenzweringen te zien Sasuke :lol:

Pff dat ze doen wat ze willen, 'k ga ik eens goed lachen als ze 80% van hun cliënteel verliezen... Met zulke walgelijke praktijken heb ik totaal geen respect meer voor dat ISP'tje.
Sasuke
userbase crew
userbase crew
Provider
Te Koop forum

Djorre,

Nee, ik zit nu ook op die redelijk stabiele 1 Mbit verbinding. Ik kan daar mee leven, maar de gedachte en de politiek erachter stoort me mateloos. Zulke praktijken kunnen eigenlijk niet door de beugel .. en ook dit UB lid zal vanaf september 2004 geen webvisie abbonnéé meer zijn.

Mvg,

Sasuke
Afbeelding

Sasuke schreef:Djorre,

Nee, ik zit nu ook op die redelijk stabiele 1 Mbit verbinding. Ik kan daar mee leven, maar de gedachte en de politiek erachter stoort me mateloos. Zulke praktijken kunnen eigenlijk niet door de beugel .. en ook dit UB lid zal vanaf september 2004 geen webvisie abbonnéé meer zijn.

Mvg,

Sasuke
Wel je slaagt de nagel op de kop. Ik zit momenteel ook op zo'n 1 mbit (lijkt daarop beperkt) verbinding.
Daarvoor heb ik WEKEN op smallband gezeten en heb ik ettelijke malen de helpdesk gebeld om dit probleem te melden, waarbij ik telkens van de ene pispaal naar de andere werd gestuurd. Het lag aan mijn bekabeling, het was een lokaal probleem, dan gingen ze het melden aan Scarlet, daarna gingen ze er "werk" van maken om dan uiteindelijk weer te komen aan de conclusie dat het wel bij mij zou liggen. En dan geloof je het nog, want tja wat kan je daarop zeggen?? :|
Nu tref ik recentelijk dit forum aan waar deze smallband problemen in het lang en het breed UITGESMEERD liggen ... ik viel perplex achterover dat zij zo op een hypocriete manier zaten te LIEGEN dat er géén problemen zijn op hun netwerk terwijl er een redelijk aantal zijn die nét hetzelfde hadden als ik???
Gelukkig zit ik nu terug op een +- 1Mbit verbinding, en idd beter als niks, maar het zegt toch wel meer dan genoeg denk ik.
Djorre
Plus Member
Plus Member

Wat mij vooral stoort is het feit dat ze aan de ombudsdienst verbruikte volumes doorgeven die kompleet geschift zijn. Waarop de ombudsdienst dan natuurlijk mij om uitleg vraagt hoe het komt dat ik klaag terwijl ik volgens Webvisie een grootverbruiker ben. Die volumes kunnen langs geen kanten kloppen maar probeer dat maar eens te bewijzen. Verder zijn de snelheden naar buitenlandse servers enorm laag, wat de reden daarvoor is weet ik niet maar misschien moet ik hiervoor eens een andere topic openen
Gastjeuh

Ze knoeien precies nog altijd met hun gegevens.
Ik ben klant geweest van September 2003 tot Maart 2004 maar zij beweerden dat mijn lijn al aangesloten was in Augustus, wat helemaal niet kan omdat we toen nog geen sync hadden.
Dus bel ik en vraag ik waarom we voor de maand Augustus moeten betalen en geeft hij mij logs van 25-08 tot 31-08. Als ge goed kunt tellen (wat ze bij a2f ni kunne) zijn dat 6 dagen en zij beweren dat ik op die 6 dagen, dat ik nog niet aangesloten was omdat ik geen sync had, 40 Gig heb verbruikt :roll:
Kheb het aankoopbonneke van de router liggen en hij is aangekocht op 02-09....

Greetz
Plaats reactie

Terug naar “ADSL2FIT”