WEEPEE pro account

Plaats reactie
Voyager
Plus Member
Plus Member
Berichten: 102
Lid geworden op: 28 jun 2007, 18:29
Bedankt: 1 keer

Een tijdje geleden heb ik aan Weepee gevraagd om mijn 4 sip accounts samen te voegen tot een pro account.
Geen probleem, dit was vlug geregeld en het beltegoed is nu gedeeld over alle sips.

Nu was er in de bevestiging mail ook sprake van auto-invoicing (ten bedrage van 150€).
Ik zie nergens in mijn account gegevens hier iets van terug, en een chat met de support van weepee heeft mij ook niet veel wijzer gemaakt.
Tot hiertoe heb ik nog geen auto-invoice ontvangen, en ik wens deze ook niet te ontvangen. Ik verkies om manueel bij te laden, voor bedragen van minder dan 150€.

Kan iemand misschien duidelijk uitleggen hoe het zit met deze auto-invoicing bij weepee?
Robert Ford
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1503
Lid geworden op: 12 nov 2005, 18:54
Uitgedeelde bedankjes: 110 keer
Bedankt: 102 keer

Die auto-invoicing kan je op aanvraag gewoon laten uitschakelen en je kan vervolgens krediet bijkopen met een voucher wanneer nodig.

Bij het aanmaken van de Pro account heb je normaal een vinkje dat je kan uitschakelen om auto-invoicing niet te activeren.
exop
Premium Member
Premium Member
Berichten: 497
Lid geworden op: 26 mei 2011, 15:22
Locatie: ANT/VLBR
Uitgedeelde bedankjes: 12 keer
Bedankt: 27 keer

Ik dacht dat het bij een pro account verplicht was, en ook minimaal €150 maandelijks.
Is dat ter verval gekomen?
philippe_d
Moderator
Moderator
Berichten: 16487
Lid geworden op: 28 apr 2008, 11:22
Locatie: Waregem
Uitgedeelde bedankjes: 820 keer
Bedankt: 2998 keer

Ik ben heb al een PRO account van dag 1
Nog nooit over auto-invoicing aangesproken geweest ...
VoIP: WeePee (vaste nummers geporteerd), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip (uitgaand België).
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.39-97058 BETA, profiel 100/35.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
Voyager
Plus Member
Plus Member
Berichten: 102
Lid geworden op: 28 jun 2007, 18:29
Bedankt: 1 keer

sardonis schreef:Die auto-invoicing kan je op aanvraag gewoon laten uitschakelen en je kan vervolgens krediet bijkopen met een voucher wanneer nodig.

Bij het aanmaken van de Pro account heb je normaal een vinkje dat je kan uitschakelen om auto-invoicing niet te activeren.
Ik heb de pro account laten aanmaken via een mail naar de support. Een andere optie heb ik niet gezien.
Bij het aanmaken van de account was er dan ook geen vinkje, en nu zie ik ook nergens een mogelijkheid om dit te veranderen bij de instelling van de sip accounts. Tenzij er ergens een andere, verborgen, inlog is voor het pro account?
Robert Ford
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1503
Lid geworden op: 12 nov 2005, 18:54
Uitgedeelde bedankjes: 110 keer
Bedankt: 102 keer

Neen, als zij dit voor jou hebben gedaan zie je inderdaad die optie niet.

Mail ze even om dit op te lossen of te laten aanpassen?
Plaats reactie

Terug naar “VoIP”