Een tijdje geleden heb ik aan Weepee gevraagd om mijn 4 sip accounts samen te voegen tot een pro account.
Geen probleem, dit was vlug geregeld en het beltegoed is nu gedeeld over alle sips.
Nu was er in de bevestiging mail ook sprake van auto-invoicing (ten bedrage van 150€).
Ik zie nergens in mijn account gegevens hier iets van terug, en een chat met de support van weepee heeft mij ook niet veel wijzer gemaakt.
Tot hiertoe heb ik nog geen auto-invoice ontvangen, en ik wens deze ook niet te ontvangen. Ik verkies om manueel bij te laden, voor bedragen van minder dan 150€.
Kan iemand misschien duidelijk uitleggen hoe het zit met deze auto-invoicing bij weepee?
WEEPEE pro account
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 110 keer
- Bedankt: 102 keer
Die auto-invoicing kan je op aanvraag gewoon laten uitschakelen en je kan vervolgens krediet bijkopen met een voucher wanneer nodig.
Bij het aanmaken van de Pro account heb je normaal een vinkje dat je kan uitschakelen om auto-invoicing niet te activeren.
Bij het aanmaken van de Pro account heb je normaal een vinkje dat je kan uitschakelen om auto-invoicing niet te activeren.
-
- Moderator
- Uitgedeelde bedankjes: 820 keer
- Bedankt: 2998 keer
Ik ben heb al een PRO account van dag 1
Nog nooit over auto-invoicing aangesproken geweest ...
Nog nooit over auto-invoicing aangesproken geweest ...
VoIP: WeePee (vaste nummers geporteerd), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip (uitgaand België).
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.39-97058 BETA, profiel 100/35.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.39-97058 BETA, profiel 100/35.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
Ik heb de pro account laten aanmaken via een mail naar de support. Een andere optie heb ik niet gezien.sardonis schreef:Die auto-invoicing kan je op aanvraag gewoon laten uitschakelen en je kan vervolgens krediet bijkopen met een voucher wanneer nodig.
Bij het aanmaken van de account was er dan ook geen vinkje, en nu zie ik ook nergens een mogelijkheid om dit te veranderen bij de instelling van de sip accounts. Tenzij er ergens een andere, verborgen, inlog is voor het pro account?
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 110 keer
- Bedankt: 102 keer
Neen, als zij dit voor jou hebben gedaan zie je inderdaad die optie niet.
Mail ze even om dit op te lossen of te laten aanpassen?
Mail ze even om dit op te lossen of te laten aanpassen?