24H disconnects sinds bbox3

Hebt u opmerkingen, klachten, steunbetuigingen voor Proximus (Belgacom)? Dan kan u deze hier kwijt.
Plaats reactie
Voyager
Plus Member
Plus Member
Berichten: 102
Lid geworden op: 28 jun 2007, 18:29
Bedankt: 1 keer

Enkele maanden geleden is mijn bbox2 omgewisseld voor een bbox3. Alles is stabiel en de snelheid is meer dan verdubbeld, so far so good.

Maar sinds ik de bbox3 heb zie ik precies elke 24 uur een disconnect. Dit gebeurd op beide ppoe sessies (een van de xbox en een van de router)
Vroeger was de reset van de ppoe sessies aanzienlijk langer.
(verbindingstijden zijn volgens het overzicht op de my proximus site.)

Heeft iemand hier een verklaring voor en eventueel een oplossing?
denkleine
Plus Member
Plus Member
Berichten: 182
Lid geworden op: 26 feb 2011, 00:05
Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
Bedankt: 12 keer

Vroeger was er effectief elke 96u een disconnect.
Men is hier van af gestapt er is geen disconnect meer, echter in u verbruik ga je telkens 24u zien staan.
Maar geen fysieke disconnect om de 24 uur
Voyager
Plus Member
Plus Member
Berichten: 102
Lid geworden op: 28 jun 2007, 18:29
Bedankt: 1 keer

Goed om weten dat dit enkel administratief is.

Ik zal het in de gaten houden of er effectief een nieuwe verbinding wordt opgebouwd of niet.

(En ze mogen dan die vermelding dat een sessie maximum 96u duurt ook verwijderen van hun overzicht.)
Plaats reactie

Terug naar “Proximus (Belgacom, Skynet)”