Enkele maanden geleden is mijn bbox2 omgewisseld voor een bbox3. Alles is stabiel en de snelheid is meer dan verdubbeld, so far so good.
Maar sinds ik de bbox3 heb zie ik precies elke 24 uur een disconnect. Dit gebeurd op beide ppoe sessies (een van de xbox en een van de router)
Vroeger was de reset van de ppoe sessies aanzienlijk langer.
(verbindingstijden zijn volgens het overzicht op de my proximus site.)
Heeft iemand hier een verklaring voor en eventueel een oplossing?
24H disconnects sinds bbox3
-
- Plus Member
- Berichten: 182
- Lid geworden op: 26 feb 2011, 00:05
- Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
- Bedankt: 12 keer
Vroeger was er effectief elke 96u een disconnect.
Men is hier van af gestapt er is geen disconnect meer, echter in u verbruik ga je telkens 24u zien staan.
Maar geen fysieke disconnect om de 24 uur
Men is hier van af gestapt er is geen disconnect meer, echter in u verbruik ga je telkens 24u zien staan.
Maar geen fysieke disconnect om de 24 uur
Goed om weten dat dit enkel administratief is.
Ik zal het in de gaten houden of er effectief een nieuwe verbinding wordt opgebouwd of niet.
(En ze mogen dan die vermelding dat een sessie maximum 96u duurt ook verwijderen van hun overzicht.)
Ik zal het in de gaten houden of er effectief een nieuwe verbinding wordt opgebouwd of niet.
(En ze mogen dan die vermelding dat een sessie maximum 96u duurt ook verwijderen van hun overzicht.)