Ik ben een complete leek op VOIP vlak, maar heb hier bij de tutorials wel gelezen over de OVH voip. Lijkt me redelijk makkelijk te doen.
Momenteel zit ik in een pack met telefonie van Belgacom, wat is de beste manier van werken?
1) Test aanvragen bij OVH met telefoon (waarborg rond de 80 euro).
2) Belgacom pack veranderen naar een pack met tv en internet zonder telefoon.
3) Nummer erna dan proberen via OVH laten overzetten?
Bedankt
OVH en Belgacom
- raf1
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 235 keer
- Bedankt: 1542 keer
Bij een nummeroverdracht wordt het telefonieproduct bij de vorige provider automatisch opgezegd. Je mag dus nooit je vorige provider contacteren als je een telefoonnummer wil porteren. Alle communicatie over de nummeroverdracht doe je via de nieuwe provider, ook bij eventuele problemen.
Als de nummeroverdracht succesvol is afgerond, zal je vaststellen dat het Proximus-telefonieproduct automatisch werd opgezegd. Daarna kan je nog steeds intekenen op een goedkoper pack of promotie.
Als de nummeroverdracht succesvol is afgerond, zal je vaststellen dat het Proximus-telefonieproduct automatisch werd opgezegd. Daarna kan je nog steeds intekenen op een goedkoper pack of promotie.
-
- Moderator
- Uitgedeelde bedankjes: 820 keer
- Bedankt: 2998 keer
Je zal misschien ook vaststellen dat je internet en tv ook verdwenen is; dit loopt toch dikwijls verkeerd afraf1 schreef:Als de nummeroverdracht succesvol is afgerond, zal je vaststellen dat het Proximus-telefonieproduct automatisch werd opgezegd.
![Sad :(](./images/smilies/icon_sad.gif)
In dit geval volstaat een telefoontje naar de helpdesk, om te zeggen dat het de bedoeling was om naar een pack zonder vaste lijn te gaan, en je internet + tv wordt dan zo spoedig moegelijk terug geactiveerd0
VoIP: WeePee (vaste nummers geporteerd), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip (uitgaand België).
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.39-97058 BETA, profiel 100/35.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.39-97058 BETA, profiel 100/35.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.