WeePee down?
-
- Elite Poster
- Berichten: 837
- Lid geworden op: 27 apr 2006, 16:54
- Locatie: 51RUI0
- Uitgedeelde bedankjes: 22 keer
- Bedankt: 53 keer
- Contacteer:
Yup, weepee is al even down: zie
[Mod Edit] afgesplitst in een nieuwe topic
[Mod Edit] afgesplitst in een nieuwe topic
Laatst gewijzigd door philippe_d 20 feb 2015, 19:19, in totaal 1 gewijzigd.
Reden: zie modbreak
Reden: zie modbreak
- TV: Vu+ Solo2 - TV Vlaanderen + Appletv & Netflix/Disney+
- INTERNET: Proximus Internet Maxi 100/30
- ROUTER: Fritz!Box 7490 Int. version
- TEL: OVH
- MOBILE: Proximus
- INTERNET: Proximus Internet Maxi 100/30
- ROUTER: Fritz!Box 7490 Int. version
- TEL: OVH
- MOBILE: Proximus
-
- Elite Poster
- Berichten: 1348
- Lid geworden op: 07 maa 2013, 12:32
- Locatie: Antwerpen
- Uitgedeelde bedankjes: 92 keer
- Bedankt: 62 keer
Hier hetzelfde lijn is unregistered
[
Post made via mobile device ]
[

Internet: edpnet internet vdsl
Telefonie: Weepee + FreeVoipDeal - Fritzbox 7360 V1 06.31
Modem/Router:Fritzbox 7360 V1 06.31
Mobiel: Base PRO Connect, onbeperkt bellen + sms + 5GB data 4G
Telefonie: Weepee + FreeVoipDeal - Fritzbox 7360 V1 06.31
Modem/Router:Fritzbox 7360 V1 06.31
Mobiel: Base PRO Connect, onbeperkt bellen + sms + 5GB data 4G
- tommekentom
- Premium Member
- Berichten: 571
- Lid geworden op: 31 maa 2012, 16:41
- Twitter: MisterTommie
- Locatie: Lille, FR
- Uitgedeelde bedankjes: 101 keer
- Bedankt: 24 keer
- Contacteer:
lol en hier zijn we net vandaag klant gewoden... van een goed begin gesproken 

[Home] Bouygues Bbox ultym fibra
[Home] Tadaam Premium
[Pro] iPhone XS Max - Orange Shape Traveller
[Private] Samsung Note 20 ultra - Bouygues Sensation 120GB
[Home] Tadaam Premium
[Pro] iPhone XS Max - Orange Shape Traveller
[Private] Samsung Note 20 ultra - Bouygues Sensation 120GB
- heist_175
- Elite Poster
- Berichten: 13045
- Lid geworden op: 07 okt 2010, 09:35
- Locatie: Kempen
- Uitgedeelde bedankjes: 433 keer
- Bedankt: 856 keer
- Sympathiek dat we daarvan op de hoogte zijnWe are performing scheduled maintenance. We should be back online shortly.
- Waarom midden overdag?
- Waarom geen einduur?
Man man man
-
- Elite Poster
- Berichten: 837
- Lid geworden op: 27 apr 2006, 16:54
- Locatie: 51RUI0
- Uitgedeelde bedankjes: 22 keer
- Bedankt: 53 keer
- Contacteer:
Denk niet dat het een scheduled maintenance is eigenlijk, eerder een automatische boodschap als hun site offline is... Anyway, duurt idd al lang...
- TV: Vu+ Solo2 - TV Vlaanderen + Appletv & Netflix/Disney+
- INTERNET: Proximus Internet Maxi 100/30
- ROUTER: Fritz!Box 7490 Int. version
- TEL: OVH
- MOBILE: Proximus
- INTERNET: Proximus Internet Maxi 100/30
- ROUTER: Fritz!Box 7490 Int. version
- TEL: OVH
- MOBILE: Proximus
- tommekentom
- Premium Member
- Berichten: 571
- Lid geworden op: 31 maa 2012, 16:41
- Twitter: MisterTommie
- Locatie: Lille, FR
- Uitgedeelde bedankjes: 101 keer
- Bedankt: 24 keer
- Contacteer:
Sinds wanneer begonnen? Op het werk ook al de ganse dag en we werken met voip... Toeval of toch eerder niet? 

[Home] Bouygues Bbox ultym fibra
[Home] Tadaam Premium
[Pro] iPhone XS Max - Orange Shape Traveller
[Private] Samsung Note 20 ultra - Bouygues Sensation 120GB
[Home] Tadaam Premium
[Pro] iPhone XS Max - Orange Shape Traveller
[Private] Samsung Note 20 ultra - Bouygues Sensation 120GB
-
- Elite Poster
- Berichten: 837
- Lid geworden op: 27 apr 2006, 16:54
- Locatie: 51RUI0
- Uitgedeelde bedankjes: 22 keer
- Bedankt: 53 keer
- Contacteer:
Down gegaan om 14u52 volgens mijn fritzbox
Verstuurd vanaf mijn Nexus 5 met Tapatalk
Verstuurd vanaf mijn Nexus 5 met Tapatalk
- TV: Vu+ Solo2 - TV Vlaanderen + Appletv & Netflix/Disney+
- INTERNET: Proximus Internet Maxi 100/30
- ROUTER: Fritz!Box 7490 Int. version
- TEL: OVH
- MOBILE: Proximus
- INTERNET: Proximus Internet Maxi 100/30
- ROUTER: Fritz!Box 7490 Int. version
- TEL: OVH
- MOBILE: Proximus
- tommekentom
- Premium Member
- Berichten: 571
- Lid geworden op: 31 maa 2012, 16:41
- Twitter: MisterTommie
- Locatie: Lille, FR
- Uitgedeelde bedankjes: 101 keer
- Bedankt: 24 keer
- Contacteer:
veel kans dat onze werkplek ook via weepee werkt dus 
er waren al problemen met onze software die de IVR verdeeld maar sinds die moment waren alle oproepen down

er waren al problemen met onze software die de IVR verdeeld maar sinds die moment waren alle oproepen down
[Home] Bouygues Bbox ultym fibra
[Home] Tadaam Premium
[Pro] iPhone XS Max - Orange Shape Traveller
[Private] Samsung Note 20 ultra - Bouygues Sensation 120GB
[Home] Tadaam Premium
[Pro] iPhone XS Max - Orange Shape Traveller
[Private] Samsung Note 20 ultra - Bouygues Sensation 120GB
-
- Moderator
- Berichten: 16487
- Lid geworden op: 28 apr 2008, 11:22
- Locatie: Waregem
- Uitgedeelde bedankjes: 820 keer
- Bedankt: 2998 keer
Hopelijk hebben ze de stekker niet uitgetrokken 

VoIP: WeePee (vaste nummers geporteerd), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip (uitgaand België).
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.39-97058 BETA, profiel 100/35.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.39-97058 BETA, profiel 100/35.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
-
- Elite Poster
- Berichten: 837
- Lid geworden op: 27 apr 2006, 16:54
- Locatie: 51RUI0
- Uitgedeelde bedankjes: 22 keer
- Bedankt: 53 keer
- Contacteer:
Laat ons hopen idd... Ligt nu toch wel al redelijk lang plat. Volgens hun posts op twitter zijn ze er wel volop mee bezig.
Verstuurd vanaf mijn Nexus 5 met Tapatalk
Verstuurd vanaf mijn Nexus 5 met Tapatalk
- TV: Vu+ Solo2 - TV Vlaanderen + Appletv & Netflix/Disney+
- INTERNET: Proximus Internet Maxi 100/30
- ROUTER: Fritz!Box 7490 Int. version
- TEL: OVH
- MOBILE: Proximus
- INTERNET: Proximus Internet Maxi 100/30
- ROUTER: Fritz!Box 7490 Int. version
- TEL: OVH
- MOBILE: Proximus
-
- Premium Member
- Berichten: 727
- Lid geworden op: 27 sep 2007, 23:31
- Uitgedeelde bedankjes: 23 keer
- Bedankt: 25 keer
3 maand geleden alle trunks die ik bij WeePee had weggetrokken, nog geen minuut spijt van gehad en zeker als ik dit lees.
Ik heb een aantal (kleine) bedrijven/handelaars die via SIP telefonie werken, en die zouden het zich niet kunnen permitteren als dit gebeurt.
Dit kan uiteraard overal gebeuren maar er is geen communicatie en het duurt wel lang vind ik persoonlijk.
Ik heb een aantal (kleine) bedrijven/handelaars die via SIP telefonie werken, en die zouden het zich niet kunnen permitteren als dit gebeurt.
Dit kan uiteraard overal gebeuren maar er is geen communicatie en het duurt wel lang vind ik persoonlijk.
- guntherstassen
- Pro Member
- Berichten: 311
- Lid geworden op: 09 feb 2011, 20:16
- Locatie: Sint-Truiden
- Uitgedeelde bedankjes: 12 keer
- Bedankt: 27 keer
- Contacteer:
Bij mij zijn net al mijn trunks online.
Ze moeten :
1. beter communiseren (eventueel bij panne melding via E-mail/SMS
2. Is al vaker dat ze uitliggen -> Betere backup?
Ze moeten :
1. beter communiseren (eventueel bij panne melding via E-mail/SMS
2. Is al vaker dat ze uitliggen -> Betere backup?
-
- Elite Poster
- Berichten: 837
- Lid geworden op: 27 apr 2006, 16:54
- Locatie: 51RUI0
- Uitgedeelde bedankjes: 22 keer
- Bedankt: 53 keer
- Contacteer:
Er was deze keer wel vrij snel informatie/communicatie via Twitter, maar qua redundantie stel ik me toch ook wat vragen...
Verstuurd vanaf mijn Nexus 5 met Tapatalk
Verstuurd vanaf mijn Nexus 5 met Tapatalk
- TV: Vu+ Solo2 - TV Vlaanderen + Appletv & Netflix/Disney+
- INTERNET: Proximus Internet Maxi 100/30
- ROUTER: Fritz!Box 7490 Int. version
- TEL: OVH
- MOBILE: Proximus
- INTERNET: Proximus Internet Maxi 100/30
- ROUTER: Fritz!Box 7490 Int. version
- TEL: OVH
- MOBILE: Proximus
-
- Elite Poster
- Berichten: 837
- Lid geworden op: 27 apr 2006, 16:54
- Locatie: 51RUI0
- Uitgedeelde bedankjes: 22 keer
- Bedankt: 53 keer
- Contacteer:
Idd,hier ook terug online.
Verstuurd vanaf mijn Nexus 5 met Tapatalk
Verstuurd vanaf mijn Nexus 5 met Tapatalk
- TV: Vu+ Solo2 - TV Vlaanderen + Appletv & Netflix/Disney+
- INTERNET: Proximus Internet Maxi 100/30
- ROUTER: Fritz!Box 7490 Int. version
- TEL: OVH
- MOBILE: Proximus
- INTERNET: Proximus Internet Maxi 100/30
- ROUTER: Fritz!Box 7490 Int. version
- TEL: OVH
- MOBILE: Proximus
- tommekentom
- Premium Member
- Berichten: 571
- Lid geworden op: 31 maa 2012, 16:41
- Twitter: MisterTommie
- Locatie: Lille, FR
- Uitgedeelde bedankjes: 101 keer
- Bedankt: 24 keer
- Contacteer:
Kunnen jullie inloggen in de klantentool?
Deze blijft er steeds staan:

Deze blijft er steeds staan:

[Home] Bouygues Bbox ultym fibra
[Home] Tadaam Premium
[Pro] iPhone XS Max - Orange Shape Traveller
[Private] Samsung Note 20 ultra - Bouygues Sensation 120GB
[Home] Tadaam Premium
[Pro] iPhone XS Max - Orange Shape Traveller
[Private] Samsung Note 20 ultra - Bouygues Sensation 120GB
- tommekentom
- Premium Member
- Berichten: 571
- Lid geworden op: 31 maa 2012, 16:41
- Twitter: MisterTommie
- Locatie: Lille, FR
- Uitgedeelde bedankjes: 101 keer
- Bedankt: 24 keer
- Contacteer:
ook blijft mijn phone geconnecteerd en kan ermee uitbellen maar als ik oproepen ontvang krijgen zij de melding: de persoon met het telefoonnummer ... is niet beschikbaar. en komen ze op mijn vm terecht zonder dat er bij mij iets belt
[Home] Bouygues Bbox ultym fibra
[Home] Tadaam Premium
[Pro] iPhone XS Max - Orange Shape Traveller
[Private] Samsung Note 20 ultra - Bouygues Sensation 120GB
[Home] Tadaam Premium
[Pro] iPhone XS Max - Orange Shape Traveller
[Private] Samsung Note 20 ultra - Bouygues Sensation 120GB
-
- Elite Poster
- Berichten: 1308
- Lid geworden op: 08 sep 2011, 19:19
- Locatie: Arendonk
- Uitgedeelde bedankjes: 101 keer
- Bedankt: 69 keer
Weet er iemand een Belgische voip provider waar ik een 100-tal nummers (goedkoop) kan onderbrengen? Ik moet er niet mee kunnen bellen, alles mag gekoppeld worden aan een 2-tal accounts.
Momenteel betaal ik namelijk niets bij WeePee, maar het zijn nummers waarmee ik in de toekomst misschien nog iets kan doen, allemaal nummers in de vorm van (bvb) 014/49.xx.xy (waar y verloopt van 0-9) en dat ik verschillende zones. Tegoed om ze te laten gaan.
Om on-topic te blijven, ik had er ook last van (met bovenstaande genoemde nummers - ik gebruik er enkele zelf van)
Momenteel betaal ik namelijk niets bij WeePee, maar het zijn nummers waarmee ik in de toekomst misschien nog iets kan doen, allemaal nummers in de vorm van (bvb) 014/49.xx.xy (waar y verloopt van 0-9) en dat ik verschillende zones. Tegoed om ze te laten gaan.
Om on-topic te blijven, ik had er ook last van (met bovenstaande genoemde nummers - ik gebruik er enkele zelf van)

I'm a bilingual. I'm a bilingual illiterate. I can't read in two languages.
- timmermc
- Elite Poster
- Berichten: 900
- Lid geworden op: 07 nov 2012, 18:00
- Uitgedeelde bedankjes: 29 keer
- Bedankt: 35 keer
Weepee down nu, geen inkomende? Ongeveer al een half uur. Ook geen inlog op de klantentool mogelijk : Temporararily Down for Maintenance
We are performing scheduled maintenance. We should be back online shortly.
We are performing scheduled maintenance. We should be back online shortly.
Aan zee schijnt de zon altijd...
- timmermc
- Elite Poster
- Berichten: 900
- Lid geworden op: 07 nov 2012, 18:00
- Uitgedeelde bedankjes: 29 keer
- Bedankt: 35 keer
Daarnet bericht van de WeePee support gekregen
Beste
Onze engineers zijn op dit moment bezig met het onderzoeken van het probleem.
Alvast onze excuses voor dit ongemak.
vriendelijke groeten
Beste
Onze engineers zijn op dit moment bezig met het onderzoeken van het probleem.
Alvast onze excuses voor dit ongemak.
vriendelijke groeten
Aan zee schijnt de zon altijd...
- timmermc
- Elite Poster
- Berichten: 900
- Lid geworden op: 07 nov 2012, 18:00
- Uitgedeelde bedankjes: 29 keer
- Bedankt: 35 keer
Enkel inkomend, connectie onmiddellijk afgesloten. uitgaand hier is betamax.
Zie het bovenstaand bericht ontvangen van de support
Update: 1900 uur nog steeds doodse stilte op de lijn!
Zie het bovenstaand bericht ontvangen van de support

Update: 1900 uur nog steeds doodse stilte op de lijn!
Laatst gewijzigd door timmermc 27 feb 2015, 19:06, in totaal 1 gewijzigd.
Aan zee schijnt de zon altijd...
-
- Pro Member
- Berichten: 396
- Lid geworden op: 25 jan 2006, 22:23
- Locatie: Kapelle op den Bos
- Uitgedeelde bedankjes: 26 keer
- Bedankt: 11 keer
ik denk dat we ook niet moeten klagen hé . Eigenlijk is hun service echt wel gratis. Als particulier is weepee + betamax nog steeds de beste optie.
Voor een bedrijf ? in China zeggen ze " you get what you pay for " ? als je meer verwacht moet je bereid zijn ervoor te betalen
Voor een bedrijf ? in China zeggen ze " you get what you pay for " ? als je meer verwacht moet je bereid zijn ervoor te betalen
-
- Elite Poster
- Berichten: 837
- Lid geworden op: 27 apr 2006, 16:54
- Locatie: 51RUI0
- Uitgedeelde bedankjes: 22 keer
- Bedankt: 53 keer
- Contacteer:
Thuis heb ik ook weepee, maar op het werk zou ik onze siptrunk toch niet meteen toevertrouwen aan weepee...
zoals reeds gezegd: you get what you pay for (in geval van combinatie weepee>betamax)

- TV: Vu+ Solo2 - TV Vlaanderen + Appletv & Netflix/Disney+
- INTERNET: Proximus Internet Maxi 100/30
- ROUTER: Fritz!Box 7490 Int. version
- TEL: OVH
- MOBILE: Proximus
- INTERNET: Proximus Internet Maxi 100/30
- ROUTER: Fritz!Box 7490 Int. version
- TEL: OVH
- MOBILE: Proximus
-
- Pro Member
- Berichten: 325
- Lid geworden op: 28 jan 2006, 11:00
- Locatie: Kinrooi
- Uitgedeelde bedankjes: 69 keer
- Bedankt: 27 keer
Toen ik daarstraks, tegen 17 uur, naar huis probeerde te bellen (op onze WeePee-nummer) kreeg ik gelijk een bandje van Proximus dat het telefoonnummer niet beschikbaar was.
Dus er moet ergens iets mis zijn met de connectie tussen WeePee en de andere operators. De modem geeft wel nog aan dat er een VoIP-verbinding is. Zoals te verwachten zie ik geen gemist gesprek in de telefoonlogs van de modem.
De klantentool is ook onbeschikbaar op het moment.
Dus er moet ergens iets mis zijn met de connectie tussen WeePee en de andere operators. De modem geeft wel nog aan dat er een VoIP-verbinding is. Zoals te verwachten zie ik geen gemist gesprek in de telefoonlogs van de modem.
De klantentool is ook onbeschikbaar op het moment.
Pluk de dag
Internet : Hoofdlocatie : Epic Combo Light Experience : 1 mobiel abo + Internet comfort + Light TV (Pickx)
2e locatie : Orange Flybox Easy Internet atHome 150 GB
OS : Windows 10, Linux Mint
Internet : Hoofdlocatie : Epic Combo Light Experience : 1 mobiel abo + Internet comfort + Light TV (Pickx)
2e locatie : Orange Flybox Easy Internet atHome 150 GB
OS : Windows 10, Linux Mint
-
- Pro Member
- Berichten: 316
- Lid geworden op: 23 nov 2014, 09:04
- Locatie: West-Vlaanderen
- Uitgedeelde bedankjes: 26 keer
- Bedankt: 35 keer
Op dit moment, bij mij, zowel inkomend als uitgaand terug mogelijk via Weepee.
Volgens de logfiles kon mijn server niet registreren bij hen tussen 15:48 en 15:52 uur.
Weepee moet dringend meer communiceren !!!
Volgens de logfiles kon mijn server niet registreren bij hen tussen 15:48 en 15:52 uur.
Weepee moet dringend meer communiceren !!!
Voip : Weepee, Callingcredit, Voiptiger Gsm : Proximus
Loc 1: PX start 60/4+BBOX3 + C530IP + RL500 + C530H + E630H + C610H
Loc 2: TN basic 50/5+HGW + C610IP + RL500 + 2xE630H + 3xC620H
Loc 3: PX start 60/4+BBOX3 + USG + US48-500 + UCM6102 + RL500 + GXP2160 + N510IP + 4xR650H + 2N Helios IP Vario
Wifi: UAP-AC-L + 2xUAP-AC-LR + UAP-AC-M
Loc 1: PX start 60/4+BBOX3 + C530IP + RL500 + C530H + E630H + C610H
Loc 2: TN basic 50/5+HGW + C610IP + RL500 + 2xE630H + 3xC620H
Loc 3: PX start 60/4+BBOX3 + USG + US48-500 + UCM6102 + RL500 + GXP2160 + N510IP + 4xR650H + 2N Helios IP Vario
Wifi: UAP-AC-L + 2xUAP-AC-LR + UAP-AC-M
-
- Pro Member
- Berichten: 316
- Lid geworden op: 23 nov 2014, 09:04
- Locatie: West-Vlaanderen
- Uitgedeelde bedankjes: 26 keer
- Bedankt: 35 keer
De klantentool was zopas ook opnieuw bereikbaar.
Dit zal toch niet meer mogen gebeuren !
Dit zal toch niet meer mogen gebeuren !
Voip : Weepee, Callingcredit, Voiptiger Gsm : Proximus
Loc 1: PX start 60/4+BBOX3 + C530IP + RL500 + C530H + E630H + C610H
Loc 2: TN basic 50/5+HGW + C610IP + RL500 + 2xE630H + 3xC620H
Loc 3: PX start 60/4+BBOX3 + USG + US48-500 + UCM6102 + RL500 + GXP2160 + N510IP + 4xR650H + 2N Helios IP Vario
Wifi: UAP-AC-L + 2xUAP-AC-LR + UAP-AC-M
Loc 1: PX start 60/4+BBOX3 + C530IP + RL500 + C530H + E630H + C610H
Loc 2: TN basic 50/5+HGW + C610IP + RL500 + 2xE630H + 3xC620H
Loc 3: PX start 60/4+BBOX3 + USG + US48-500 + UCM6102 + RL500 + GXP2160 + N510IP + 4xR650H + 2N Helios IP Vario
Wifi: UAP-AC-L + 2xUAP-AC-LR + UAP-AC-M
-
- Elite Poster
- Berichten: 837
- Lid geworden op: 27 apr 2006, 16:54
- Locatie: 51RUI0
- Uitgedeelde bedankjes: 22 keer
- Bedankt: 53 keer
- Contacteer:
'K heb zo de indruk dat er toch 't een en 't ander begint mis te lopen bij WeePee de laatste tijd. Hopelijk blijven ze bestaan, maar dergelijke lange incidenten zonder goede communicatie of echte reden van het probleem zal hun veel (pro) klanten kosten. Als ze op de kleine klanten moeten rekenen die buiten bellen via betamax zal het niet blijven duren vrees ik...
Verstuurd vanaf mijn Nexus 5 met Tapatalk
Verstuurd vanaf mijn Nexus 5 met Tapatalk
- TV: Vu+ Solo2 - TV Vlaanderen + Appletv & Netflix/Disney+
- INTERNET: Proximus Internet Maxi 100/30
- ROUTER: Fritz!Box 7490 Int. version
- TEL: OVH
- MOBILE: Proximus
- INTERNET: Proximus Internet Maxi 100/30
- ROUTER: Fritz!Box 7490 Int. version
- TEL: OVH
- MOBILE: Proximus
- timmermc
- Elite Poster
- Berichten: 900
- Lid geworden op: 07 nov 2012, 18:00
- Uitgedeelde bedankjes: 29 keer
- Bedankt: 35 keer
Communicatie laat soms te wensen over, inderdaad. Maar via welke weg moeten ze communiceren?
Deze keer heb ik absoluut geen klachten wat betreft communicatie.
Bemerkt rond 16 uur dat niemand mij kon bereiken en heb dan maar een mail gestuurd naar de support. Binnen de 5 minuten kwam er een reply van Tom dat er inderdaad problemen waren en de engineers volop probeerden dit op te lossen.
Deze keer heb ik absoluut geen klachten wat betreft communicatie.
Bemerkt rond 16 uur dat niemand mij kon bereiken en heb dan maar een mail gestuurd naar de support. Binnen de 5 minuten kwam er een reply van Tom dat er inderdaad problemen waren en de engineers volop probeerden dit op te lossen.
Aan zee schijnt de zon altijd...
-
- Pro Member
- Berichten: 316
- Lid geworden op: 23 nov 2014, 09:04
- Locatie: West-Vlaanderen
- Uitgedeelde bedankjes: 26 keer
- Bedankt: 35 keer
Een mailtje sturen kan toch niet zo moeilijk zijn.Maar via welke weg moeten ze communiceren?
Dan weet ik ten minste dat ik niet bereikbaar ben.
Ik hoop voor hen dat ze er alles aan doen om een dergelijke panne nooit meer te hebben.
De laatste gepubliceerde balans van Weepee ziet er, door eenmalige kosten en afschrijvingen wel te verstaan, niet lief uit.
Dergelijke pannes kunnen zeer makkelijk de doodsteek zijn voor zo'n bedrijf.
Ik ben er in ieder geval niet gerust in en heb mij deze avond een ligne sip individuelle van OVH aangeschaft.
Zo kan ik deze al een beetje leren kennen voor het geval Weepee uit de ether mocht gaan.
Voor alle duidelijkheid, ik hoop dat Weepee het volhoud !
Voip : Weepee, Callingcredit, Voiptiger Gsm : Proximus
Loc 1: PX start 60/4+BBOX3 + C530IP + RL500 + C530H + E630H + C610H
Loc 2: TN basic 50/5+HGW + C610IP + RL500 + 2xE630H + 3xC620H
Loc 3: PX start 60/4+BBOX3 + USG + US48-500 + UCM6102 + RL500 + GXP2160 + N510IP + 4xR650H + 2N Helios IP Vario
Wifi: UAP-AC-L + 2xUAP-AC-LR + UAP-AC-M
Loc 1: PX start 60/4+BBOX3 + C530IP + RL500 + C530H + E630H + C610H
Loc 2: TN basic 50/5+HGW + C610IP + RL500 + 2xE630H + 3xC620H
Loc 3: PX start 60/4+BBOX3 + USG + US48-500 + UCM6102 + RL500 + GXP2160 + N510IP + 4xR650H + 2N Helios IP Vario
Wifi: UAP-AC-L + 2xUAP-AC-LR + UAP-AC-M
- Ken
- Elite Poster
- Berichten: 4229
- Lid geworden op: 04 apr 2005, 23:18
- Locatie: België
- Uitgedeelde bedankjes: 47 keer
- Bedankt: 94 keer
Ik vraag me nu af of ze hun nieuwbouw hebben kunnen afronden... M'n 078 nr. leek de vorige dagen steeds bereikbaar...
Internet = Proximus Business Flex Fiber 1000/100 & back-up Telenet Business Fibernet 300/30 Mbps
Fixed phone = OVH VoIP Entreprise
Mobile= Destiny Mobile Unlimited + Samsung S21
TV = FTA IPTV + Netflix
Network = 100% MikroTik powered
Car = Tesla Model 3 (Team blue)
-
- Elite Poster
- Berichten: 5424
- Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
- Uitgedeelde bedankjes: 457 keer
- Bedankt: 313 keer
Idd. Dit doet edpnet ook! Niet elke klant zit toch op twitter? Of is dit een noodzaak?PeterP schreef:Een mailtje sturen kan toch niet zo moeilijk zijn.Maar via welke weg moeten ze communiceren?
Dan weet ik ten minste dat ik niet bereikbaar ben.
Ik hoop voor hen dat ze er alles aan doen om een dergelijke panne nooit meer te hebben.
De laatste gepubliceerde balans van Weepee ziet er, door eenmalige kosten en afschrijvingen wel te verstaan, niet lief uit.
Dergelijke pannes kunnen zeer makkelijk de doodsteek zijn voor zo'n bedrijf.
Ik ben er in ieder geval niet gerust in en heb mij deze avond een ligne sip individuelle van OVH aangeschaft.
Zo kan ik deze al een beetje leren kennen voor het geval Weepee uit de ether mocht gaan.
Voor alle duidelijkheid, ik hoop dat Weepee het volhoud !
Waarom maken ze geen belpakket zoals andere providers? Liever dat klanten extern bellen? Hun communicatie trekt op niets, en aan hun tv aventuur zullen ze ook hun broek wel gescheurd hebben.
Enige voordeel is dat ik gratis 'on-net' tussen 2 accounts kan bellen. Bij mijn weten is dat met ovh niet mogelijk, tenzij je 2 sip individuelles aanvraagt?
Hun cnip mogelijkheid is al jaren niet meer werkend
