WeePee down?

lion51
Premium Member
Premium Member
Berichten: 605
Lid geworden op: 12 nov 2009, 12:21
Uitgedeelde bedankjes: 24 keer
Bedankt: 72 keer

Zijn er nog waar Weepee offline is?
Als men hun site wil bereiken krijgt men zelfs de melding Temporararily Down for Maintenance en dit op een vrijdagnamiddag
Roygenz
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 837
Lid geworden op: 27 apr 2006, 16:54
Locatie: 51RUI0
Uitgedeelde bedankjes: 22 keer
Bedankt: 53 keer
Contacteer:

Yup, weepee is al even down: zie

[Mod Edit] afgesplitst in een nieuwe topic
Laatst gewijzigd door philippe_d op 20 feb 2015, 19:19, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: zie modbreak
- TV: Vu+ Solo2 - TV Vlaanderen + Appletv & Netflix/Disney+
- INTERNET: Proximus Internet Maxi 100/30
- ROUTER: Fritz!Box 7490 Int. version
- TEL: OVH
- MOBILE: Proximus
jos123
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1348
Lid geworden op: 07 mar 2013, 12:32
Locatie: Antwerpen
Uitgedeelde bedankjes: 92 keer
Bedankt: 62 keer

Hier hetzelfde lijn is unregistered

[Afbeelding Post made via mobile device ]
Internet: edpnet internet vdsl
Telefonie: Weepee + FreeVoipDeal - Fritzbox 7360 V1 06.31
Modem/Router:Fritzbox 7360 V1 06.31
Mobiel: Base PRO Connect, onbeperkt bellen + sms + 5GB data 4G
Gebruikersavatar
Ofloo
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5263
Lid geworden op: 04 okt 2004, 07:36
Locatie: BALEN
Uitgedeelde bedankjes: 57 keer
Bedankt: 92 keer

is weepee down? website lijkt niet bereikbaar, .. sip servers zijn niet bereikbaar, ..
Gebruikersavatar
tommekentom
Premium Member
Premium Member
Berichten: 571
Lid geworden op: 31 mar 2012, 16:41
Twitter: MisterTommie
Locatie: Lille, FR
Uitgedeelde bedankjes: 101 keer
Bedankt: 24 keer
Contacteer:

lol en hier zijn we net vandaag klant gewoden... van een goed begin gesproken :bang:
[Home] Bouygues Bbox ultym fibra
[Home] Tadaam Premium
[Pro] iPhone XS Max - Orange Shape Traveller
[Private] Samsung Note 20 ultra - Bouygues Sensation 120GB
Gebruikersavatar
heist_175
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 13045
Lid geworden op: 07 okt 2010, 09:35
Locatie: Kempen
Uitgedeelde bedankjes: 433 keer
Bedankt: 856 keer

Hier ook al bijna de hele dag.
Gebruikersavatar
heist_175
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 13045
Lid geworden op: 07 okt 2010, 09:35
Locatie: Kempen
Uitgedeelde bedankjes: 433 keer
Bedankt: 856 keer

We are performing scheduled maintenance. We should be back online shortly.
- Sympathiek dat we daarvan op de hoogte zijn
- Waarom midden overdag?
- Waarom geen einduur?

Man man man
Roygenz
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 837
Lid geworden op: 27 apr 2006, 16:54
Locatie: 51RUI0
Uitgedeelde bedankjes: 22 keer
Bedankt: 53 keer
Contacteer:

Denk niet dat het een scheduled maintenance is eigenlijk, eerder een automatische boodschap als hun site offline is... Anyway, duurt idd al lang...
- TV: Vu+ Solo2 - TV Vlaanderen + Appletv & Netflix/Disney+
- INTERNET: Proximus Internet Maxi 100/30
- ROUTER: Fritz!Box 7490 Int. version
- TEL: OVH
- MOBILE: Proximus
Gebruikersavatar
tommekentom
Premium Member
Premium Member
Berichten: 571
Lid geworden op: 31 mar 2012, 16:41
Twitter: MisterTommie
Locatie: Lille, FR
Uitgedeelde bedankjes: 101 keer
Bedankt: 24 keer
Contacteer:

Sinds wanneer begonnen? Op het werk ook al de ganse dag en we werken met voip... Toeval of toch eerder niet? ;-)
[Home] Bouygues Bbox ultym fibra
[Home] Tadaam Premium
[Pro] iPhone XS Max - Orange Shape Traveller
[Private] Samsung Note 20 ultra - Bouygues Sensation 120GB
Roygenz
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 837
Lid geworden op: 27 apr 2006, 16:54
Locatie: 51RUI0
Uitgedeelde bedankjes: 22 keer
Bedankt: 53 keer
Contacteer:

Down gegaan om 14u52 volgens mijn fritzbox

Verstuurd vanaf mijn Nexus 5 met Tapatalk
- TV: Vu+ Solo2 - TV Vlaanderen + Appletv & Netflix/Disney+
- INTERNET: Proximus Internet Maxi 100/30
- ROUTER: Fritz!Box 7490 Int. version
- TEL: OVH
- MOBILE: Proximus
Gebruikersavatar
tommekentom
Premium Member
Premium Member
Berichten: 571
Lid geworden op: 31 mar 2012, 16:41
Twitter: MisterTommie
Locatie: Lille, FR
Uitgedeelde bedankjes: 101 keer
Bedankt: 24 keer
Contacteer:

veel kans dat onze werkplek ook via weepee werkt dus ;-)
er waren al problemen met onze software die de IVR verdeeld maar sinds die moment waren alle oproepen down
[Home] Bouygues Bbox ultym fibra
[Home] Tadaam Premium
[Pro] iPhone XS Max - Orange Shape Traveller
[Private] Samsung Note 20 ultra - Bouygues Sensation 120GB
philippe_d
Moderator
Moderator
Berichten: 16487
Lid geworden op: 28 apr 2008, 11:22
Locatie: Waregem
Uitgedeelde bedankjes: 820 keer
Bedankt: 2998 keer

Hopelijk hebben ze de stekker niet uitgetrokken :-(
VoIP: WeePee (vaste nummers geporteerd), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip (uitgaand België).
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.39-97058 BETA, profiel 100/35.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
Roygenz
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 837
Lid geworden op: 27 apr 2006, 16:54
Locatie: 51RUI0
Uitgedeelde bedankjes: 22 keer
Bedankt: 53 keer
Contacteer:

Laat ons hopen idd... Ligt nu toch wel al redelijk lang plat. Volgens hun posts op twitter zijn ze er wel volop mee bezig.

Verstuurd vanaf mijn Nexus 5 met Tapatalk
- TV: Vu+ Solo2 - TV Vlaanderen + Appletv & Netflix/Disney+
- INTERNET: Proximus Internet Maxi 100/30
- ROUTER: Fritz!Box 7490 Int. version
- TEL: OVH
- MOBILE: Proximus
silencer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3984
Lid geworden op: 08 jul 2008, 02:07
Locatie: 398m van de [email protected]
Uitgedeelde bedankjes: 163 keer
Bedankt: 100 keer

Hier ook op 2 locaties plat, gelukkig nog ovh.
cyberbozzo
Premium Member
Premium Member
Berichten: 727
Lid geworden op: 27 sep 2007, 23:31
Uitgedeelde bedankjes: 23 keer
Bedankt: 25 keer

3 maand geleden alle trunks die ik bij WeePee had weggetrokken, nog geen minuut spijt van gehad en zeker als ik dit lees.

Ik heb een aantal (kleine) bedrijven/handelaars die via SIP telefonie werken, en die zouden het zich niet kunnen permitteren als dit gebeurt.
Dit kan uiteraard overal gebeuren maar er is geen communicatie en het duurt wel lang vind ik persoonlijk.
Gebruikersavatar
guntherstassen
Pro Member
Pro Member
Berichten: 311
Lid geworden op: 09 feb 2011, 20:16
Locatie: Sint-Truiden
Uitgedeelde bedankjes: 12 keer
Bedankt: 27 keer
Contacteer:

Bij mij zijn net al mijn trunks online.
Ze moeten :
1. beter communiseren (eventueel bij panne melding via E-mail/SMS
2. Is al vaker dat ze uitliggen -> Betere backup?
Roygenz
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 837
Lid geworden op: 27 apr 2006, 16:54
Locatie: 51RUI0
Uitgedeelde bedankjes: 22 keer
Bedankt: 53 keer
Contacteer:

Er was deze keer wel vrij snel informatie/communicatie via Twitter, maar qua redundantie stel ik me toch ook wat vragen...

Verstuurd vanaf mijn Nexus 5 met Tapatalk
- TV: Vu+ Solo2 - TV Vlaanderen + Appletv & Netflix/Disney+
- INTERNET: Proximus Internet Maxi 100/30
- ROUTER: Fritz!Box 7490 Int. version
- TEL: OVH
- MOBILE: Proximus
Gebruikersavatar
WalterB1
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1890
Lid geworden op: 22 jan 2010, 18:59
Uitgedeelde bedankjes: 150 keer
Bedankt: 133 keer

Weepee is terug up bij mij sinds een 10 minuten, misschien 15
Roygenz
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 837
Lid geworden op: 27 apr 2006, 16:54
Locatie: 51RUI0
Uitgedeelde bedankjes: 22 keer
Bedankt: 53 keer
Contacteer:

Idd,hier ook terug online.

Verstuurd vanaf mijn Nexus 5 met Tapatalk
- TV: Vu+ Solo2 - TV Vlaanderen + Appletv & Netflix/Disney+
- INTERNET: Proximus Internet Maxi 100/30
- ROUTER: Fritz!Box 7490 Int. version
- TEL: OVH
- MOBILE: Proximus
Gebruikersavatar
tommekentom
Premium Member
Premium Member
Berichten: 571
Lid geworden op: 31 mar 2012, 16:41
Twitter: MisterTommie
Locatie: Lille, FR
Uitgedeelde bedankjes: 101 keer
Bedankt: 24 keer
Contacteer:

Kunnen jullie inloggen in de klantentool?

Deze blijft er steeds staan:
Afbeelding
[Home] Bouygues Bbox ultym fibra
[Home] Tadaam Premium
[Pro] iPhone XS Max - Orange Shape Traveller
[Private] Samsung Note 20 ultra - Bouygues Sensation 120GB
Gebruikersavatar
tommekentom
Premium Member
Premium Member
Berichten: 571
Lid geworden op: 31 mar 2012, 16:41
Twitter: MisterTommie
Locatie: Lille, FR
Uitgedeelde bedankjes: 101 keer
Bedankt: 24 keer
Contacteer:

ook blijft mijn phone geconnecteerd en kan ermee uitbellen maar als ik oproepen ontvang krijgen zij de melding: de persoon met het telefoonnummer ... is niet beschikbaar. en komen ze op mijn vm terecht zonder dat er bij mij iets belt
[Home] Bouygues Bbox ultym fibra
[Home] Tadaam Premium
[Pro] iPhone XS Max - Orange Shape Traveller
[Private] Samsung Note 20 ultra - Bouygues Sensation 120GB
silencer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3984
Lid geworden op: 08 jul 2008, 02:07
Locatie: 398m van de [email protected]
Uitgedeelde bedankjes: 163 keer
Bedankt: 100 keer

Weer OK hier, heeft wel erg lang geduurd (op 1 van beide plaatsen).
ygeffens
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1308
Lid geworden op: 08 sep 2011, 19:19
Locatie: Arendonk
Uitgedeelde bedankjes: 101 keer
Bedankt: 69 keer

Weet er iemand een Belgische voip provider waar ik een 100-tal nummers (goedkoop) kan onderbrengen? Ik moet er niet mee kunnen bellen, alles mag gekoppeld worden aan een 2-tal accounts.
Momenteel betaal ik namelijk niets bij WeePee, maar het zijn nummers waarmee ik in de toekomst misschien nog iets kan doen, allemaal nummers in de vorm van (bvb) 014/49.xx.xy (waar y verloopt van 0-9) en dat ik verschillende zones. Tegoed om ze te laten gaan.

Om on-topic te blijven, ik had er ook last van (met bovenstaande genoemde nummers - ik gebruik er enkele zelf van) :-)
I'm a bilingual. I'm a bilingual illiterate. I can't read in two languages.
Gebruikersavatar
Ofloo
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5263
Lid geworden op: 04 okt 2004, 07:36
Locatie: BALEN
Uitgedeelde bedankjes: 57 keer
Bedankt: 92 keer

Ik vind vreemd dat zowel de backup trunk als de trunk down zijn, maar langs de andere kant dit is voor mij de eerste keer dat ik dit van weepee ondervind, ..
Gebruikersavatar
timmermc
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 900
Lid geworden op: 07 nov 2012, 18:00
Uitgedeelde bedankjes: 29 keer
Bedankt: 35 keer

Weepee down nu, geen inkomende? Ongeveer al een half uur. Ook geen inlog op de klantentool mogelijk : Temporararily Down for Maintenance
We are performing scheduled maintenance. We should be back online shortly.
Aan zee schijnt de zon altijd...☀️
Gebruikersavatar
timmermc
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 900
Lid geworden op: 07 nov 2012, 18:00
Uitgedeelde bedankjes: 29 keer
Bedankt: 35 keer

Daarnet bericht van de WeePee support gekregen

Beste

Onze engineers zijn op dit moment bezig met het onderzoeken van het probleem.
Alvast onze excuses voor dit ongemak.


vriendelijke groeten
Aan zee schijnt de zon altijd...☀️
Gebruikersavatar
Ofloo
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5263
Lid geworden op: 04 okt 2004, 07:36
Locatie: BALEN
Uitgedeelde bedankjes: 57 keer
Bedankt: 92 keer

hoe is het nu weer down? daar lijk ik toch geen last van te ondervinden.
Gebruikersavatar
timmermc
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 900
Lid geworden op: 07 nov 2012, 18:00
Uitgedeelde bedankjes: 29 keer
Bedankt: 35 keer

Enkel inkomend, connectie onmiddellijk afgesloten. uitgaand hier is betamax.
Zie het bovenstaand bericht ontvangen van de support :-(

Update: 1900 uur nog steeds doodse stilte op de lijn!
Laatst gewijzigd door timmermc op 27 feb 2015, 19:06, 1 keer totaal gewijzigd.
Aan zee schijnt de zon altijd...☀️
matbring
Starter
Starter
Berichten: 8
Lid geworden op: 02 aug 2009, 18:26

Ga toch even bekijken of er geen ander oplossing is voor de toekomst!
Kan me, als zelfstandige, niet veroorloven geregeld telefonisch onbereikbaar te zijn...

Ben echt ontgoocheld in Weepee !
dejean
Pro Member
Pro Member
Berichten: 396
Lid geworden op: 25 jan 2006, 22:23
Locatie: Kapelle op den Bos
Uitgedeelde bedankjes: 26 keer
Bedankt: 11 keer

ik denk dat we ook niet moeten klagen hé . Eigenlijk is hun service echt wel gratis. Als particulier is weepee + betamax nog steeds de beste optie.

Voor een bedrijf ? in China zeggen ze " you get what you pay for " ? als je meer verwacht moet je bereid zijn ervoor te betalen
Gebruikersavatar
timmermc
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 900
Lid geworden op: 07 nov 2012, 18:00
Uitgedeelde bedankjes: 29 keer
Bedankt: 35 keer

Wie zit er nog zonder Weepee? Daarnet rond 1600 uur was de omgeving van Geel nog goed, de kust in elk geval onbereikbaar ... Nog steeds
Aan zee schijnt de zon altijd...☀️
Roygenz
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 837
Lid geworden op: 27 apr 2006, 16:54
Locatie: 51RUI0
Uitgedeelde bedankjes: 22 keer
Bedankt: 53 keer
Contacteer:

Thuis heb ik ook weepee, maar op het werk zou ik onze siptrunk toch niet meteen toevertrouwen aan weepee... :) zoals reeds gezegd: you get what you pay for (in geval van combinatie weepee>betamax)
- TV: Vu+ Solo2 - TV Vlaanderen + Appletv & Netflix/Disney+
- INTERNET: Proximus Internet Maxi 100/30
- ROUTER: Fritz!Box 7490 Int. version
- TEL: OVH
- MOBILE: Proximus
Funfile
Pro Member
Pro Member
Berichten: 325
Lid geworden op: 28 jan 2006, 11:00
Locatie: Kinrooi
Uitgedeelde bedankjes: 69 keer
Bedankt: 27 keer

Toen ik daarstraks, tegen 17 uur, naar huis probeerde te bellen (op onze WeePee-nummer) kreeg ik gelijk een bandje van Proximus dat het telefoonnummer niet beschikbaar was.

Dus er moet ergens iets mis zijn met de connectie tussen WeePee en de andere operators. De modem geeft wel nog aan dat er een VoIP-verbinding is. Zoals te verwachten zie ik geen gemist gesprek in de telefoonlogs van de modem.

De klantentool is ook onbeschikbaar op het moment.
Pluk de dag

Internet : Hoofdlocatie : Epic Combo Light Experience : 1 mobiel abo + Internet comfort + Light TV (Pickx)
2e locatie : Orange Flybox Easy Internet atHome 150 GB
OS : Windows 10, Linux Mint
PeterP
Pro Member
Pro Member
Berichten: 316
Lid geworden op: 23 nov 2014, 09:04
Locatie: West-Vlaanderen
Uitgedeelde bedankjes: 26 keer
Bedankt: 35 keer

Op dit moment, bij mij, zowel inkomend als uitgaand terug mogelijk via Weepee.
Volgens de logfiles kon mijn server niet registreren bij hen tussen 15:48 en 15:52 uur.

Weepee moet dringend meer communiceren !!!
Voip : Weepee, Callingcredit, Voiptiger Gsm : Proximus
Loc 1: PX start 60/4+BBOX3 + C530IP + RL500 + C530H + E630H + C610H
Loc 2: TN basic 50/5+HGW + C610IP + RL500 + 2xE630H + 3xC620H
Loc 3: PX start 60/4+BBOX3 + USG + US48-500 + UCM6102 + RL500 + GXP2160 + N510IP + 4xR650H + 2N Helios IP Vario
Wifi: UAP-AC-L + 2xUAP-AC-LR + UAP-AC-M
PeterP
Pro Member
Pro Member
Berichten: 316
Lid geworden op: 23 nov 2014, 09:04
Locatie: West-Vlaanderen
Uitgedeelde bedankjes: 26 keer
Bedankt: 35 keer

De klantentool was zopas ook opnieuw bereikbaar.

Dit zal toch niet meer mogen gebeuren !
Voip : Weepee, Callingcredit, Voiptiger Gsm : Proximus
Loc 1: PX start 60/4+BBOX3 + C530IP + RL500 + C530H + E630H + C610H
Loc 2: TN basic 50/5+HGW + C610IP + RL500 + 2xE630H + 3xC620H
Loc 3: PX start 60/4+BBOX3 + USG + US48-500 + UCM6102 + RL500 + GXP2160 + N510IP + 4xR650H + 2N Helios IP Vario
Wifi: UAP-AC-L + 2xUAP-AC-LR + UAP-AC-M
Roygenz
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 837
Lid geworden op: 27 apr 2006, 16:54
Locatie: 51RUI0
Uitgedeelde bedankjes: 22 keer
Bedankt: 53 keer
Contacteer:

'K heb zo de indruk dat er toch 't een en 't ander begint mis te lopen bij WeePee de laatste tijd. Hopelijk blijven ze bestaan, maar dergelijke lange incidenten zonder goede communicatie of echte reden van het probleem zal hun veel (pro) klanten kosten. Als ze op de kleine klanten moeten rekenen die buiten bellen via betamax zal het niet blijven duren vrees ik...

Verstuurd vanaf mijn Nexus 5 met Tapatalk
- TV: Vu+ Solo2 - TV Vlaanderen + Appletv & Netflix/Disney+
- INTERNET: Proximus Internet Maxi 100/30
- ROUTER: Fritz!Box 7490 Int. version
- TEL: OVH
- MOBILE: Proximus
Gebruikersavatar
timmermc
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 900
Lid geworden op: 07 nov 2012, 18:00
Uitgedeelde bedankjes: 29 keer
Bedankt: 35 keer

Communicatie laat soms te wensen over, inderdaad. Maar via welke weg moeten ze communiceren?
Deze keer heb ik absoluut geen klachten wat betreft communicatie.
Bemerkt rond 16 uur dat niemand mij kon bereiken en heb dan maar een mail gestuurd naar de support. Binnen de 5 minuten kwam er een reply van Tom dat er inderdaad problemen waren en de engineers volop probeerden dit op te lossen.
Aan zee schijnt de zon altijd...☀️
PeterP
Pro Member
Pro Member
Berichten: 316
Lid geworden op: 23 nov 2014, 09:04
Locatie: West-Vlaanderen
Uitgedeelde bedankjes: 26 keer
Bedankt: 35 keer

Maar via welke weg moeten ze communiceren?
Een mailtje sturen kan toch niet zo moeilijk zijn.
Dan weet ik ten minste dat ik niet bereikbaar ben.

Ik hoop voor hen dat ze er alles aan doen om een dergelijke panne nooit meer te hebben.
De laatste gepubliceerde balans van Weepee ziet er, door eenmalige kosten en afschrijvingen wel te verstaan, niet lief uit.
Dergelijke pannes kunnen zeer makkelijk de doodsteek zijn voor zo'n bedrijf.

Ik ben er in ieder geval niet gerust in en heb mij deze avond een ligne sip individuelle van OVH aangeschaft.
Zo kan ik deze al een beetje leren kennen voor het geval Weepee uit de ether mocht gaan.

Voor alle duidelijkheid, ik hoop dat Weepee het volhoud !
Voip : Weepee, Callingcredit, Voiptiger Gsm : Proximus
Loc 1: PX start 60/4+BBOX3 + C530IP + RL500 + C530H + E630H + C610H
Loc 2: TN basic 50/5+HGW + C610IP + RL500 + 2xE630H + 3xC620H
Loc 3: PX start 60/4+BBOX3 + USG + US48-500 + UCM6102 + RL500 + GXP2160 + N510IP + 4xR650H + 2N Helios IP Vario
Wifi: UAP-AC-L + 2xUAP-AC-LR + UAP-AC-M
Gebruikersavatar
Ken
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4229
Lid geworden op: 04 apr 2005, 23:18
Locatie: België
Uitgedeelde bedankjes: 47 keer
Bedankt: 94 keer

Ik vraag me nu af of ze hun nieuwbouw hebben kunnen afronden... M'n 078 nr. leek de vorige dagen steeds bereikbaar...

Internet = Proximus Business Flex Fiber 1000/100 & back-up Telenet Business Fibernet 300/30 Mbps
Fixed phone = OVH VoIP Entreprise
Mobile= Destiny Mobile Unlimited + Samsung S21
TV = FTA IPTV + Netflix
Network = 100% MikroTik powered
Car = Tesla Model 3 (Team blue)
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5424
Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
Uitgedeelde bedankjes: 457 keer
Bedankt: 313 keer

PeterP schreef:
Maar via welke weg moeten ze communiceren?
Een mailtje sturen kan toch niet zo moeilijk zijn.
Dan weet ik ten minste dat ik niet bereikbaar ben.

Ik hoop voor hen dat ze er alles aan doen om een dergelijke panne nooit meer te hebben.
De laatste gepubliceerde balans van Weepee ziet er, door eenmalige kosten en afschrijvingen wel te verstaan, niet lief uit.
Dergelijke pannes kunnen zeer makkelijk de doodsteek zijn voor zo'n bedrijf.

Ik ben er in ieder geval niet gerust in en heb mij deze avond een ligne sip individuelle van OVH aangeschaft.
Zo kan ik deze al een beetje leren kennen voor het geval Weepee uit de ether mocht gaan.

Voor alle duidelijkheid, ik hoop dat Weepee het volhoud !
Idd. Dit doet edpnet ook! Niet elke klant zit toch op twitter? Of is dit een noodzaak?

Waarom maken ze geen belpakket zoals andere providers? Liever dat klanten extern bellen? Hun communicatie trekt op niets, en aan hun tv aventuur zullen ze ook hun broek wel gescheurd hebben.

Enige voordeel is dat ik gratis 'on-net' tussen 2 accounts kan bellen. Bij mijn weten is dat met ovh niet mogelijk, tenzij je 2 sip individuelles aanvraagt?

Hun cnip mogelijkheid is al jaren niet meer werkend :-(
Plaats reactie

Terug naar “VoIP”