Zou ik een hogere snelheid kunnen halen?

Hier kan je alles kwijt over EDPnet
Plaats reactie
michelb
Starter
Starter
Berichten: 8
Lid geworden op: 05 mei 2014, 21:18

Hallo,

ik heb edpnet aangevraagd en wist dat ik 16,5 Mbps down, 2-3 Mbps up zou halen, dus ik ga niet klagen. Echter, Belgacom wist uiteindelijk hier niet de juiste kabel te vinden ... (oudere wijk) Ook al zal dat niks uitmaken voor de afstand tot de kast, dan vraag ik me toch af, als ik de waarden zie als leek, als ik niet iets meer zou kunnen krijgen.

Kan iemand dit vlug bezien en zijn mening geven, ook als is de kans klein dat dit zal gebeuren als ik deze screenshots doorstuur?

Ik heb nog 2 andere screenshots, maar 2 is blijkbaar het maximum.
Bijlagen
Screenshot-2014-08-14_08.33.28.png
Screenshot-2014-08-14_08.33.11.png
Gebruikersavatar
raf1
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4954
Lid geworden op: 17 nov 2009, 22:39
Uitgedeelde bedankjes: 235 keer
Bedankt: 1542 keer

Binnen 14 dagen zal DLM je wellicht op 25/2 zetten op voorwaarde dat je je modem sinds de installatie de eerste 14 dagen niet uitschakelt. (Hoe werkt DLM nu juist?)
michelb
Starter
Starter
Berichten: 8
Lid geworden op: 05 mei 2014, 21:18

Bedankt,

nu, het is reeds meer dan 2 weken geleden. Echter, we zijn nog half aan het bouwen, dus de modem is meermaals even utigezet geweest. Is er een manier om dit opnieuw te laten doen? Ik heb eens gelezen naar een nummer te bellen, maar ik zit uiteraard bij edpnet-telefonie.

Mvg,

Michel
Gebruikersavatar
raf1
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4954
Lid geworden op: 17 nov 2009, 22:39
Uitgedeelde bedankjes: 235 keer
Bedankt: 1542 keer

Je kan opnieuw een automatische lijntest aanvragen en het identificatienummer van jouw koperpaar doorgeven.
Je kan een automatische lijntest aanvragen om terug op het hoogst mogelijke profiel terecht te komen:

• Met vaste Belgacom-telefoonlijn:
zet de VDSL2-modem aan en bel naar 0800 22 424 geef je Belgacom-telefoonnummer door.

zonder vaste telefoonlijn/raw copper:
sluit een telefoontoestel aan op de NTP2007-contactdoos en bel naar 1924 om het identificatienummer van je koperpaar te weten, zet de VDSL2-modem terug aan en bel naar 0800 22 424 en geef je identificatienummer door.
bron: http://bgctv.skynetblogs.be/#automatischelijntest

Opgelet: wanneer je 0800 22 424 belt, dan moet de VDSL2-modem online zijn en het liefst onafgebroken online blijven tot DLM je op hogere snelheid heeft gezet.
Plaats reactie

Terug naar “EDPnet (LaTribu)”