Hallo,
ik heb edpnet aangevraagd en wist dat ik 16,5 Mbps down, 2-3 Mbps up zou halen, dus ik ga niet klagen. Echter, Belgacom wist uiteindelijk hier niet de juiste kabel te vinden ... (oudere wijk) Ook al zal dat niks uitmaken voor de afstand tot de kast, dan vraag ik me toch af, als ik de waarden zie als leek, als ik niet iets meer zou kunnen krijgen.
Kan iemand dit vlug bezien en zijn mening geven, ook als is de kans klein dat dit zal gebeuren als ik deze screenshots doorstuur?
Ik heb nog 2 andere screenshots, maar 2 is blijkbaar het maximum.
Zou ik een hogere snelheid kunnen halen?
Bedankt,
nu, het is reeds meer dan 2 weken geleden. Echter, we zijn nog half aan het bouwen, dus de modem is meermaals even utigezet geweest. Is er een manier om dit opnieuw te laten doen? Ik heb eens gelezen naar een nummer te bellen, maar ik zit uiteraard bij edpnet-telefonie.
Mvg,
Michel
nu, het is reeds meer dan 2 weken geleden. Echter, we zijn nog half aan het bouwen, dus de modem is meermaals even utigezet geweest. Is er een manier om dit opnieuw te laten doen? Ik heb eens gelezen naar een nummer te bellen, maar ik zit uiteraard bij edpnet-telefonie.
Mvg,
Michel
- raf1
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 235 keer
- Bedankt: 1542 keer
Je kan opnieuw een automatische lijntest aanvragen en het identificatienummer van jouw koperpaar doorgeven.
Opgelet: wanneer je 0800 22 424 belt, dan moet de VDSL2-modem online zijn en het liefst onafgebroken online blijven tot DLM je op hogere snelheid heeft gezet.
bron: http://bgctv.skynetblogs.be/#automatischelijntestJe kan een automatische lijntest aanvragen om terug op het hoogst mogelijke profiel terecht te komen:
• Met vaste Belgacom-telefoonlijn:
zet de VDSL2-modem aan en bel naar 0800 22 424 geef je Belgacom-telefoonnummer door.
• zonder vaste telefoonlijn/raw copper:
sluit een telefoontoestel aan op de NTP2007-contactdoos en bel naar 1924 om het identificatienummer van je koperpaar te weten, zet de VDSL2-modem terug aan en bel naar 0800 22 424 en geef je identificatienummer door.
Opgelet: wanneer je 0800 22 424 belt, dan moet de VDSL2-modem online zijn en het liefst onafgebroken online blijven tot DLM je op hogere snelheid heeft gezet.