Welkom in de wondere wereld van A2F...
Login voor de statuspagina zou je normaal per email ontvangen moeten hebben. Heb destijds ook nog een volledige maand mogen betalen, hoewel m'n acount pas de 27ste geactiveerd werd. A2F vermeldt dan doodleuk dat ze werken per kalendermaand. M.a.w. sluiten ze je de 31ste aan, dan mag je toch nog afdokken voor die maand
Ikzelf krijg al twee weken op de statuspagina de waarschuwing dat ik nog een openstaande factuur heb, terwijl de betrefende rekening reeds in de betalingstermijn betaald werd. Ik vertik het echter om te bellen om hun administratie in orde te brengen. Benieuwd of ze me weer afsluiten. Is in het verleden reeds gebeurd o.w.v. een factuur die niet ontvangen/toegestuurd werd. Als brave klantjes worden we bij A2F immers verwacht maandelijks de statuspagina te raadplegen voor het geval hun eigen administratie in de mist gaat.
Eén grote geldklopperij en een historie van gebroken en loze beloften... Nog zes lange maanden wachten en den deze is pleite... Heb veel zin om nu al m'n opzeggingsbrief te versturen (misschien een ideetje, kan misschien wel tellen als statement als een paar honderd klanten tegelijk hun abbonement opzeggen)
