Oeie juist gezien, tegen 20 mei moest ik al een factuur betalen van 215 €. Dat kan toch niet, toen had ik nog niet eens internet, zelf Belgacom had hier nog niks geinstalleerd. Ik heb zelf vandaag pas mijn logingegevens bemachtigd door omstandigheden waarmee ik die factuur kan zien.
Nu moet ik ook nog eens de volle maand mei uitbetalen waarvan ik maar 2 dagen kunnen gebruiken heb.
Ik hoop dat ik nog een 40 € terug krijg.
Welke login moet je eigenlijk gebruiken om je login te zien op de webvisie website, of kan je dit ergens anders of nergens zien.
Betaling & verbruik
-
- Pro Member
- Berichten: 234
- Lid geworden op: 14 apr 2004, 11:21
- Locatie: ergens in de noorderkempen
Welkom in de wondere wereld van A2F...
Login voor de statuspagina zou je normaal per email ontvangen moeten hebben. Heb destijds ook nog een volledige maand mogen betalen, hoewel m'n acount pas de 27ste geactiveerd werd. A2F vermeldt dan doodleuk dat ze werken per kalendermaand. M.a.w. sluiten ze je de 31ste aan, dan mag je toch nog afdokken voor die maand
Ikzelf krijg al twee weken op de statuspagina de waarschuwing dat ik nog een openstaande factuur heb, terwijl de betrefende rekening reeds in de betalingstermijn betaald werd. Ik vertik het echter om te bellen om hun administratie in orde te brengen. Benieuwd of ze me weer afsluiten. Is in het verleden reeds gebeurd o.w.v. een factuur die niet ontvangen/toegestuurd werd. Als brave klantjes worden we bij A2F immers verwacht maandelijks de statuspagina te raadplegen voor het geval hun eigen administratie in de mist gaat.
Eén grote geldklopperij en een historie van gebroken en loze beloften... Nog zes lange maanden wachten en den deze is pleite... Heb veel zin om nu al m'n opzeggingsbrief te versturen (misschien een ideetje, kan misschien wel tellen als statement als een paar honderd klanten tegelijk hun abbonement opzeggen)
Login voor de statuspagina zou je normaal per email ontvangen moeten hebben. Heb destijds ook nog een volledige maand mogen betalen, hoewel m'n acount pas de 27ste geactiveerd werd. A2F vermeldt dan doodleuk dat ze werken per kalendermaand. M.a.w. sluiten ze je de 31ste aan, dan mag je toch nog afdokken voor die maand
Ikzelf krijg al twee weken op de statuspagina de waarschuwing dat ik nog een openstaande factuur heb, terwijl de betrefende rekening reeds in de betalingstermijn betaald werd. Ik vertik het echter om te bellen om hun administratie in orde te brengen. Benieuwd of ze me weer afsluiten. Is in het verleden reeds gebeurd o.w.v. een factuur die niet ontvangen/toegestuurd werd. Als brave klantjes worden we bij A2F immers verwacht maandelijks de statuspagina te raadplegen voor het geval hun eigen administratie in de mist gaat.
Eén grote geldklopperij en een historie van gebroken en loze beloften... Nog zes lange maanden wachten en den deze is pleite... Heb veel zin om nu al m'n opzeggingsbrief te versturen (misschien een ideetje, kan misschien wel tellen als statement als een paar honderd klanten tegelijk hun abbonement opzeggen)
- meon
- Administrator
- Berichten: 16609
- Lid geworden op: 18 feb 2003, 22:02
- Twitter: meon
- Locatie: Bree
- Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
- Bedankt: 759 keer
- Contacteer:
Versatel deelt het bedrag van de eerste maand door de hoeveelheid dagen dat ge effectief aangesloten zijt geworden. Leuk om te weten, nietwaar?
Ik wil dus bedoelen welke login moet ik gebruiken om mijn verbruik te zien.
Mvg,
Kikker46
Mvg,
Kikker46