Ik heb me eens een sim van mobistar aangeschaft om wat te testen (of hun netwerk doenbaar is of niet)
Krijg ik mooi mijn sim toegestuurd, activeer ik deze, allemaal geen probleem. Wil ik mij inschrijven bij de klantenzone, vul ik mijn nummer in (049152xxxx) krijg ik een melding dat alleen mobistar nummers hierop kunnen inschrijven. Dit is nota bene een nummer dat ik van hen gekregen heb, wat een prutsers.
Ik heb de klantendienst al proberen bereiken, mail en telefoon, maar geen soelaas tot nu toe.
Nog mensen die dit voor hebben gehad?
Mobistar Klantenzone
-
- Elite Poster
- Berichten: 2654
- Lid geworden op: 27 jun 2013, 21:07
- Uitgedeelde bedankjes: 592 keer
- Bedankt: 172 keer
Yep, heeft zo'n 48u gemiddeld nodig om voor elke service actief te geraken... Klantendienst bellen was bij mij echter nog nooit zo vlot gegaan.
- D3bian
- Elite Poster
- Berichten: 1256
- Lid geworden op: 29 jun 2006, 10:43
- Locatie: Zemst
- Uitgedeelde bedankjes: 95 keer
- Bedankt: 25 keer
Hello,
Ik zal deze informatie doorgeven aan een kennis van mij, als je een PM kan sturen met een screenshot van welke boodschap je krijgt kan ik dat ook doorgeven en misschien kunnen ze daarmee uitvissen waarom dat gebeurd.
Ik zal deze informatie doorgeven aan een kennis van mij, als je een PM kan sturen met een screenshot van welke boodschap je krijgt kan ik dat ook doorgeven en misschien kunnen ze daarmee uitvissen waarom dat gebeurd.
-
- Pro Member
- Berichten: 284
- Lid geworden op: 07 aug 2013, 20:26
- Locatie: Aarschot
- Uitgedeelde bedankjes: 22 keer
- Bedankt: 34 keer
Normale zaak, was hier ook pas na enkele dagen actief.
Via Facebook heb je het snelste resultaat (ik toch), aanrader!
Graag jouw bevindingen betreft Mobistar, ikzelf ben ook sinds oktober klant en ben (momenteel) nog tevreden.
Proximus was voor mij altijd de nr1, maar Mobistar is in een serieuse opmars op gebied van 3G.
[ Post made via mobile device ]
Via Facebook heb je het snelste resultaat (ik toch), aanrader!
Graag jouw bevindingen betreft Mobistar, ikzelf ben ook sinds oktober klant en ben (momenteel) nog tevreden.
Proximus was voor mij altijd de nr1, maar Mobistar is in een serieuse opmars op gebied van 3G.
[ Post made via mobile device ]
TV: Telenet + CI+ module + Streamz
Internet: Telenet All internet 300
GSM: Orange Go Plus + Extra Surf Card, Orange Go Light
Internet: Telenet All internet 300
GSM: Orange Go Plus + Extra Surf Card, Orange Go Light
-
- Elite Poster
- Berichten: 3018
- Lid geworden op: 04 aug 2012, 12:48
- Uitgedeelde bedankjes: 301 keer
- Bedankt: 267 keer
Vrij curieus achter hun netwerk, 900MHz UMTS en vooral hun 'hogere snelheid LTE' netwerk.
Daarjuist nog eens geprobeerd, geen geluk. Maar we zijn nog geen 48u verder. Wachten dus maar.
Daarjuist nog eens geprobeerd, geen geluk. Maar we zijn nog geen 48u verder. Wachten dus maar.
-
- Pro Member
- Berichten: 284
- Lid geworden op: 07 aug 2013, 20:26
- Locatie: Aarschot
- Uitgedeelde bedankjes: 22 keer
- Bedankt: 34 keer
Die 900 mhz voel je, vooral landelijk.
Algemeen ligt hun donwload lager als de rest, maar je krijgt wel een snellere stabielere upload tegenover.
[ Post made via mobile device ]
Algemeen ligt hun donwload lager als de rest, maar je krijgt wel een snellere stabielere upload tegenover.
[ Post made via mobile device ]
TV: Telenet + CI+ module + Streamz
Internet: Telenet All internet 300
GSM: Orange Go Plus + Extra Surf Card, Orange Go Light
Internet: Telenet All internet 300
GSM: Orange Go Plus + Extra Surf Card, Orange Go Light
-
- Elite Poster
- Berichten: 1492
- Lid geworden op: 13 okt 2005, 20:50
- Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
- Bedankt: 55 keer
Inderdaad wel grappig dat bij mobistar alles effectief 48 uur of zelfs meer kan duren voordat het doorgevoerd is in hun systeem. Hoogstwaarschijnlijk draait alles daar nog op een systeem dat 10 à 20 jaar geleden ontworpen is. Die wachttijden zijn inderdaad niet meer van deze tijd.
-
- Pro Member
- Berichten: 284
- Lid geworden op: 07 aug 2013, 20:26
- Locatie: Aarschot
- Uitgedeelde bedankjes: 22 keer
- Bedankt: 34 keer
Waar ik persoonlijk vertraging opmerk is de app MyMobistar.
Pas na 1 a 2 dagen kan je je huidige juiste verbruik raadplegen.
Dat zou beter kunnen, daar is nog werk aan de winkel.
De optie Visual Voicemail is het toch ook niet.
Blijkbaar bij het in en uit halen van je sim kan problemen opleveren.
Aangezien ik soms nog eens een testsim van Proximus durf gebruiken doet Visual Voicemail buiten werking treden.
Nu ja, dit is voor mij geen prioriteit. Ontvangst en snelheden zijn belangrijker
[ Post made via mobile device ]
Pas na 1 a 2 dagen kan je je huidige juiste verbruik raadplegen.
Dat zou beter kunnen, daar is nog werk aan de winkel.
De optie Visual Voicemail is het toch ook niet.
Blijkbaar bij het in en uit halen van je sim kan problemen opleveren.
Aangezien ik soms nog eens een testsim van Proximus durf gebruiken doet Visual Voicemail buiten werking treden.
Nu ja, dit is voor mij geen prioriteit. Ontvangst en snelheden zijn belangrijker
[ Post made via mobile device ]
TV: Telenet + CI+ module + Streamz
Internet: Telenet All internet 300
GSM: Orange Go Plus + Extra Surf Card, Orange Go Light
Internet: Telenet All internet 300
GSM: Orange Go Plus + Extra Surf Card, Orange Go Light
-
- Elite Poster
- Berichten: 3018
- Lid geworden op: 04 aug 2012, 12:48
- Uitgedeelde bedankjes: 301 keer
- Bedankt: 267 keer
En 4G activeren duurt ook al 48h, ik heb den indruk dat de computers daar echt nog van de middeleeuwen zijn.
Even ter samenvatting, van een nieuwe sim met abbonement tot een werkende 4G data connectie zit quasi een week, zonder dat daar enige menselijke handeling in berokken is (vermoed ik?).
Even ter samenvatting, van een nieuwe sim met abbonement tot een werkende 4G data connectie zit quasi een week, zonder dat daar enige menselijke handeling in berokken is (vermoed ik?).
-
- Elite Poster
- Berichten: 2654
- Lid geworden op: 27 jun 2013, 21:07
- Uitgedeelde bedankjes: 592 keer
- Bedankt: 172 keer
Bij mij ging dit over een totaal van 2 dagen? Van overzetten op abonnement tot 4G actief hebben...
-
- Elite Poster
- Berichten: 5891
- Lid geworden op: 28 okt 2011, 15:07
- Locatie: 'tstad
- Uitgedeelde bedankjes: 334 keer
- Bedankt: 253 keer
om gelijkaardige (frustrerende) redenen vorig jaar gestopt met mobi* "internet on mobile"...
Scarlet Loco, FVD/OVH/Tempo Easy, Scarlet Red, Netflix/Disney+, IPTV, Astra1&2 FTA