afdrukken
hela, ik zou graag een simpel programa schrijven, waarbij op het begin enkele tekstvakken moeten worden ingevuld, en dan zou de gebruiker de vraag willen krijgen of hij het bestand, (één volledig a4 blad) wilt afdrukken, anders wordt het programma afgesloten, hoe maak ik zoiets
ja, maar tis allemaal nie zo simpel, der word nog vanalles berekent enzo, en ik maak gebruik van een achtergrond afbeelding, daar heb ik nu ook een probleem mee,
als ik die open in paint, dan is da perfect op maat, maar als ik dat in vb6 open, dan wordt die super hard vergroot, wa kan ik hieraan doen, want de maten wijzigen lukt niet.
als ik die open in paint, dan is da perfect op maat, maar als ik dat in vb6 open, dan wordt die super hard vergroot, wa kan ik hieraan doen, want de maten wijzigen lukt niet.
- meon
- Administrator
- Twitter: meon
- Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
- Bedankt: 759 keer
- Contacteer:
Waarom zou er in Word niets mee berekend kunnen worden? In Word steekt ook Visual Basic For Application hoor. Dan kan je perfect layouten hoe er iets moet uitzien op papier ...
ik wil een programmake maken, omdat
-er veel gerekent moet worden,
-er een achtergrondafbeelding inzit
-andere mensen die niet zo goed zijn met computers willen het gebruiken
-ik heb da dikwijls nodig
-ik kan nie zo goed met de vb editor van word overweg
-...
greets
-er veel gerekent moet worden,
-er een achtergrondafbeelding inzit
-andere mensen die niet zo goed zijn met computers willen het gebruiken
-ik heb da dikwijls nodig
-ik kan nie zo goed met de vb editor van word overweg
-...
greets
- NuKeM
- Content Editor
- Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
- Bedankt: 156 keer
- Contacteer:
Hoe je zoiets maakt hangt van de programmeertaal af.
Persoonlijk ben ik fan van Borland Delphi. Daarin zou zoiets maken (een tekstveld en dat afdrukken) maar enkele minuten duren (je moet het natuurlijk wel een beetje kennen dan).
Persoonlijk ben ik fan van Borland Delphi. Daarin zou zoiets maken (een tekstveld en dat afdrukken) maar enkele minuten duren (je moet het natuurlijk wel een beetje kennen dan).
NuKeM
ik kan enkel met visual basic werken, en aan de vraag te horen besef je al dat ik daar zelfs niet overdreven veel mee kan. maar nu heb ik nog steeds geen antwoord op mijn vraag.