Zijn er hier mensen met ervaringen met netwerkwinkel.com? Ik heb recent netwerkkabels gekocht en aangekregen maar deze zijn toch allemaal te kort en kan ze dus niet gebruiken. Nu staat er het volgende op hun website :
Ik heb hun een goeie 5 dagen geleden gemaild met de vraag om te retourneren maar heb tot op heden nog geen antwoord gekregen. Ook heb ik gisteren dmv facebook een privebericht gestuurd met de vraag, ook daar geen antwoord .... Wat moet ik nu doen?Netwerkwinkel.com is het, uitsluitend voor particuliere klanten, nog mogelijk om zonder opgaaf van redenen om retourdocumenten te verzoeken. Toepasselijk voor alle klanten: Alvorens goederen naar Netwerkwinkel.com te retourneren, dient men eerst schriftelijk of per e-mail contact op te nemen, opdat u de juiste retourdocumenten i.v.m, omruil, reparatie of ter creditering kunnen worden toegezonden. Behandeling van retourzendingen zonder deze documenten kunnen ernstige vertraging oplopen doordat wij in deze gevallen een intern onderzoek zullen moeten opstarten om de retourzending te kunnen matchen aan de levering. Retourzendingen waarvan de inhoud niet in originele (ongeschonden) staat verkeert of gebruikt is, worden niet geaccepteerd. Na goedkeuring van de retourzending zal het gehele aankoopbedrag binnen enkele dagen worden terugbetaald. U ontvangt hiervan een berichtje.