ervaringen netwerkwinkel.com?

Heb je problemen met het instellen van je netwerk, bedraad of draadloos, dan kan je hier altijd terecht!
Plaats reactie
fiestaboyke
Premium Member
Premium Member
Uitgedeelde bedankjes: 56 keer
Bedankt: 94 keer

Hallo

Zijn er hier mensen met ervaringen met netwerkwinkel.com? Ik heb recent netwerkkabels gekocht en aangekregen maar deze zijn toch allemaal te kort en kan ze dus niet gebruiken. Nu staat er het volgende op hun website :
Netwerkwinkel.com is het, uitsluitend voor particuliere klanten, nog mogelijk om zonder opgaaf van redenen om retourdocumenten te verzoeken. Toepasselijk voor alle klanten: Alvorens goederen naar Netwerkwinkel.com te retourneren, dient men eerst schriftelijk of per e-mail contact op te nemen, opdat u de juiste retourdocumenten i.v.m, omruil, reparatie of ter creditering kunnen worden toegezonden. Behandeling van retourzendingen zonder deze documenten kunnen ernstige vertraging oplopen doordat wij in deze gevallen een intern onderzoek zullen moeten opstarten om de retourzending te kunnen matchen aan de levering. Retourzendingen waarvan de inhoud niet in originele (ongeschonden) staat verkeert of gebruikt is, worden niet geaccepteerd. Na goedkeuring van de retourzending zal het gehele aankoopbedrag binnen enkele dagen worden terugbetaald. U ontvangt hiervan een berichtje.
Ik heb hun een goeie 5 dagen geleden gemaild met de vraag om te retourneren maar heb tot op heden nog geen antwoord gekregen. Ook heb ik gisteren dmv facebook een privebericht gestuurd met de vraag, ook daar geen antwoord .... Wat moet ik nu doen?
testertje
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 33 keer
Bedankt: 70 keer

Winkel is lid vd Thuiswinkel.org: klacht of bemiddeling indienen/aanvragen bij deze vereniging:
http://www.thuiswinkel.org/klachten-en- ... emiddeling
Victory Not Vengeance
gimic
Premium Member
Premium Member
Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
Bedankt: 13 keer

Je kan ook de telefoon nemen en hen opbellen, zo heb je meestal direct antwoord.
Plaats reactie

Terug naar “Netwerken en Security”