Online pampers kopen
- Goztow
- userbase crew
- Uitgedeelde bedankjes: 1423 keer
- Bedankt: 878 keer
Met een nieuwe baby in huis, zie ik ook weer een stuk van ons budget opgevreten worden door pampers . Mijn vrouw zweert trouwens bij die van het merk zelf en eerlijk gezegd vind ik dat ze toch nog wel wat voor zitten op de concurrentie. Maar dat betaal je ook dubbel en dik.
Ik weet dat in Nederland de pampers een heel stuk goedkoper zijn dan hier over het algemeen. Effe naar daar rijden zie ik niet zo goed zitten, dus zou ik ze laten komen naar hier.
Iemand ervaring met online pampers kopen? Ik zie dat bol.com, toch wel een gerespecteerde keten, die ook verkoopt en net nu ook met extra korting. Dus daar bestel ik alvast een paar dozen. (16 cent per luier) Maar zijn er mensen met nog andere ervaringen?
Dank op voorhand!
Ik weet dat in Nederland de pampers een heel stuk goedkoper zijn dan hier over het algemeen. Effe naar daar rijden zie ik niet zo goed zitten, dus zou ik ze laten komen naar hier.
Iemand ervaring met online pampers kopen? Ik zie dat bol.com, toch wel een gerespecteerde keten, die ook verkoopt en net nu ook met extra korting. Dus daar bestel ik alvast een paar dozen. (16 cent per luier) Maar zijn er mensen met nog andere ervaringen?
Dank op voorhand!
Bedank andere users voor nuttige posts, door op te klikken
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 35 keer
- Bedankt: 74 keer
- Contacteer:
Ik zit sinds maandag in hetzelfde schuitje Misschien kunnen we een UB-hulpfonds opzetten ofzo? Ik woon dichter bij de Nederlandse grens en werk in Antwerpen dus met wat goeie wil kunnen we misschien een transportlijn opzetten?
- Goztow
- userbase crew
Verklaar u nader? Zijn de Belgische en Nederlandse niet dezelfde?Dima_2005 schreef:Er zijn verschillende soorten pampers...
Amazon.de een beetje duurder dan bol.com momenteel.
Ik woon en werk zelf in Brussel, lijkt me niet superhandig om tot Antwerpen te moeten komen.
Ik heb net één maandbox Pampers 2 en één maandbox Pampers 3 en van die doekjes want dat gaat nogal een gang, besteld bij bol.com dus. Verzendkosten gratis, -25 % nog enkel dit weekend. Ik vraag me af of ik geen twee dozen nr 2 zou bestellen, dat gaat wel heel snel. Maar langs de andere kant groeit zo'n baby ook snel in gewicht...
-
- Moderator
- Twitter: kriskenbe
- Uitgedeelde bedankjes: 1863 keer
- Bedankt: 1003 keer
- Contacteer:
Je kan misschien luiers proberen? Sommige gemeentes geven daar subsidies voor.
Ik heb ook al gehoord dat pampers in FR zelfs goedkoper zijn.
Ik heb ook al gehoord dat pampers in FR zelfs goedkoper zijn.
Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 356 keer
- Bedankt: 717 keer
Toen onze dochter geboren werd in 1992 gingen wij onze "pampers" rechtstreeks kopen in de winkel van Ontex te Buggenhout. Merkloos en enorm goedkoop maar wij deden nog goedkoper: in de bedrijfswinkel kochten we tweede keuze "pampers" en die kon je écht voor peanuts kopen omdat er in elk pak wel eens een luier zat die slecht gemaakt was. Echter weet ik niet of dat nu nog kan, rechtstreeks bij Ontex kopen.
MacMini M1 - Vu+ Zero - Fritz!Box 6890LTE + OVH VoIP
12x Sunpower 318W zonnepanelen
14x Sunpower 425W zonnepanelen
Huawei Luna2000 batterij 10kW
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 85 keer
- Bedankt: 260 keer
Nee, ik bedoel dat er voor verschillende leeftijden is... Dan verschillende modellen enz... Prijzen per stuk verschillen dus, sommige zullen goedkoper zijn bij Amazon, andere duurder.Goztow schreef:Verklaar u nader? Zijn de Belgische en Nederlandse niet dezelfde?Dima_2005 schreef:Er zijn verschillende soorten pampers...
(en kijk zeker de UK, die zijn goedkoper in zo'n dingen)
Wat ik ook kan aanraden: meld je aan op de site van Pampers, krijg je kortingsbonnen toegestuurd soms. En er zijn nog boekjes van gezinsbond, daar zitten vaak ook kortingsbonnen in.
-
- Elite Poster
- Contacteer:
Dan moeten we nog iemand met een pasgeborene vinden die dagelijks tussen Brussel en Antwerpen of Limburg kart hèGoztow schreef:Ik woon en werk zelf in Brussel, lijkt me niet superhandig om tot Antwerpen te moeten komen.Dima_2005 schreef:Er zijn verschillende soorten pampers...
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 60 keer
- Bedankt: 82 keer
Als "doorwinterde" pamper-koper kan ik zeggen:
-in tegenstelling tot de algemene aanname zijn in nederland de pampers doorgaans NIET echt goedkoper dan in belgie. Enkel als je ergens de mega en giga packs koopt die ook nog eens in promo zijn is dat wel zo maar het verschil is eigenlijk in kostprijs per pamper zeer miniem.
-het volgende scenario is het allergoedkoopst in mijn ervaring: bij colruyt (standaard echt wel veel goedkoper dan bij delhaize/carrefour/makro waar ze vaak kleinere dozen verkopen waar de kostprijs per pamper dus hoger is) pampers kopen tijdens de pamper-weken (-25% per 2 dozen en deze moeten niet eens van dezelfde soort zijn: je kan baby dry compiberen met active fit bvb en toch de korting krijgen)
Extra voordeel: zelfs tijden die pamper-weken aanvaarden ze bij colruyt kortingsbonnen op pampers: https://www.pampers.be/nl/registration als je hier lid word krijg je regelmatig bonnen van -1 tot -5€! per doos. Je kan je zelfs probleemloos 2x registreren: naam vader en naam moeder en 2x bonnen krijgen. Er zit wel ergens controle op, kennissen schreven ook hun kind zelf enkele keren in maar daarvoor kregen ze geen bonnen.
-De huidige actie bij bol.com is ook redelijk goed, slechts een fractie duurder dan colruyt zonder extra bonnen van de fabrikant tijdens de pamperweken.
Verder heb ik al her en der sites of samen-koop acties gezien maar echt echt interressant ben ik er nog geen tegengekomen.
tips: -let goed op de prijs per pamper, er zijn namelijk een zestal "groottes"' van dozen, soms lijkt het daardoor ergens goedkoper maar dat is het niet
-maatje 1 heb je enkel nodig thuis als je een hele kleine/lichte baby hebt, anders kom je al toe met die van het ziekenhuis. Daar krijg je vaak 1 pak pampers mee naar huis.
-maatje 2 gaat iets langer mee maar meer maar meer dan 4-6 dozen ga je vermoedelijk niet nodig hebben
-maatje 3 kan je echt wel een grote voorraad van inslaan als je wilt: daar doen ze toch makkelijk 5-6 maanden mee minstens
-baby dry-pampers zijn doorgaans ietsje goedkoper dan de active fit EN ze kunnen meer vocht aan. Eens je baby echt begint te bewegen/kruipen merk je wel dat overdag de active fit's handiger zijn voor de kleine. Dus: tot 6-7 maand altijd baby dry, daarna active fit overdag en baby dry s'nachts.
-je kan op een dag heel snel rekenen op minstens 5-6 pampers per dag....als je kleine dus nog niet naar de creche gaat, of je moet de creche pampers meegeven dan vliegen ze er heel snel door
-in tegenstelling tot de algemene aanname zijn in nederland de pampers doorgaans NIET echt goedkoper dan in belgie. Enkel als je ergens de mega en giga packs koopt die ook nog eens in promo zijn is dat wel zo maar het verschil is eigenlijk in kostprijs per pamper zeer miniem.
-het volgende scenario is het allergoedkoopst in mijn ervaring: bij colruyt (standaard echt wel veel goedkoper dan bij delhaize/carrefour/makro waar ze vaak kleinere dozen verkopen waar de kostprijs per pamper dus hoger is) pampers kopen tijdens de pamper-weken (-25% per 2 dozen en deze moeten niet eens van dezelfde soort zijn: je kan baby dry compiberen met active fit bvb en toch de korting krijgen)
Extra voordeel: zelfs tijden die pamper-weken aanvaarden ze bij colruyt kortingsbonnen op pampers: https://www.pampers.be/nl/registration als je hier lid word krijg je regelmatig bonnen van -1 tot -5€! per doos. Je kan je zelfs probleemloos 2x registreren: naam vader en naam moeder en 2x bonnen krijgen. Er zit wel ergens controle op, kennissen schreven ook hun kind zelf enkele keren in maar daarvoor kregen ze geen bonnen.
-De huidige actie bij bol.com is ook redelijk goed, slechts een fractie duurder dan colruyt zonder extra bonnen van de fabrikant tijdens de pamperweken.
Verder heb ik al her en der sites of samen-koop acties gezien maar echt echt interressant ben ik er nog geen tegengekomen.
tips: -let goed op de prijs per pamper, er zijn namelijk een zestal "groottes"' van dozen, soms lijkt het daardoor ergens goedkoper maar dat is het niet
-maatje 1 heb je enkel nodig thuis als je een hele kleine/lichte baby hebt, anders kom je al toe met die van het ziekenhuis. Daar krijg je vaak 1 pak pampers mee naar huis.
-maatje 2 gaat iets langer mee maar meer maar meer dan 4-6 dozen ga je vermoedelijk niet nodig hebben
-maatje 3 kan je echt wel een grote voorraad van inslaan als je wilt: daar doen ze toch makkelijk 5-6 maanden mee minstens
-baby dry-pampers zijn doorgaans ietsje goedkoper dan de active fit EN ze kunnen meer vocht aan. Eens je baby echt begint te bewegen/kruipen merk je wel dat overdag de active fit's handiger zijn voor de kleine. Dus: tot 6-7 maand altijd baby dry, daarna active fit overdag en baby dry s'nachts.
-je kan op een dag heel snel rekenen op minstens 5-6 pampers per dag....als je kleine dus nog niet naar de creche gaat, of je moet de creche pampers meegeven dan vliegen ze er heel snel door
-
- Elite Poster
Mensen moesten eens weten hoeveel bedrijven een bepaald product op de markt brengen dat tientallen verschillende namen heeft. Ik spreek uit ervaring. Ik werk in de verpakkingsindustrie. Een bedrijf wat hier 500 meter verder ligt, produceert rijstwafels (om maar een voorbeeld te noemen) die onder tig verschillende namen verkocht worden. Wij leveren namelijk de folie aan die fabrikant, vandaar dat ik het weet.
-
- Elite Poster
- Contacteer:
Dat heet Multi-brand en heeft zeker zijn bestaansredenen. Als je kennis hebt van die strategieën kan je daar inderdaad soms voordeel mee doen.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 95 keer
- Bedankt: 48 keer
+1 voor Kruidvat, 2 tevreden kinderenTim H. schreef:geen merk....Maar wij hebben die van het Kruidvat altijd gebruikt...zonder problemen, even goed als Pampers en niet zo duur...
Bekijk hier ook de Volt reportage over pampers : http://www.een.be/programmas/volt/vraag ... iers-beter
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 56 keer
- Bedankt: 190 keer
Wij gebruiken de pampers van de Lidl. Veel goedkoper en komen als beste uit een uitgebreide test van Test Aankoop. Ik geloof niet vaak hun testen, maar de pampertest lijkt mij wel een goede. Het merk pampers is echt niet beter, weet ik uit ervaring (we hebben ze zelf ook eerst gehad).
Verstuurd van mijn GT-I8190
Verstuurd van mijn GT-I8190
Internet & TV: Orange Love Trio
GSM: Go Plus + Carrefour Mobile (vervanging vaste lijn)
Mifi: Tempo Giga
iPhone 11 64GB SG | Mac Mini (2020 M1 16GB 1TB SSD) | Retina MacBook Pro 13" (2017 8GB 128GB SSD) | iPad Air 5Gen (2022) 64GB blauw | Apple TV 4 | Ubiquiti Unifi: USW-16-POE Gen 2, Cloud Key Plus Gen 2 en 5x UAP-AC-PRO
GSM: Go Plus + Carrefour Mobile (vervanging vaste lijn)
Mifi: Tempo Giga
iPhone 11 64GB SG | Mac Mini (2020 M1 16GB 1TB SSD) | Retina MacBook Pro 13" (2017 8GB 128GB SSD) | iPad Air 5Gen (2022) 64GB blauw | Apple TV 4 | Ubiquiti Unifi: USW-16-POE Gen 2, Cloud Key Plus Gen 2 en 5x UAP-AC-PRO
- Goztow
- userbase crew
Ik zou die discussie hier niet willen voeren. Mijn vrouw wil "Pampers" of a la limite Huggies en that"s that.
Dank voor de vele snelle antwoorden. Jack Daniëls, ik heb me ondertussen ook ingeschreven en zal zeker in de toekomst ook je raad opvolgen. Kan ik me ergens inschrijven zodat ik weet wanneer het in Colruty pampers-uitverkoop is?
Dank voor de vele snelle antwoorden. Jack Daniëls, ik heb me ondertussen ook ingeschreven en zal zeker in de toekomst ook je raad opvolgen. Kan ik me ergens inschrijven zodat ik weet wanneer het in Colruty pampers-uitverkoop is?
-
- Plus Member
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Bedankt: 14 keer
Ik heb al enkele verhalen gehoord van baby's met allergie die beter af zijn goedkopere merken. In de duurdere zouden meer hulpstoffen zitten (parfum o.a.) en de goedkopere zouden meer 'basic' zijn (en dus minder allergeen).
Waarheidsgehalte=onbekend...
Waarheidsgehalte=onbekend...
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 95 keer
- Bedankt: 48 keer
Extra kaart aanvragen en dan krijg je die foldersGoztow schreef:Ik zou die discussie hier niet willen voeren. Mijn vrouw wil "Pampers" of a la limite Huggies en that"s that.
-
- Pro Member
- Twitter: AllAboutEve
- Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
- Bedankt: 21 keer
Ik wil alleen maar het volgende mededelen:
tijdens eerste dagen materniteit "Pampers" gebruikt (het bekende merk) maar deze hadden geen rekkertje in de rug.
Verschillende soorten uitgeprobeerd, kwamen uit bij die van de Kruidvat, hebben wel een rekkertje en minder kans op lekkage.
gevolg tevreden baby en peuter.
Ik ben nu al een eindje uit de luierperiode en maar blij ook, kost zowiezo veel geld.
Ik beseft dat iedereen zijn voorkeur heeft.
groeten
Eve
tijdens eerste dagen materniteit "Pampers" gebruikt (het bekende merk) maar deze hadden geen rekkertje in de rug.
Verschillende soorten uitgeprobeerd, kwamen uit bij die van de Kruidvat, hebben wel een rekkertje en minder kans op lekkage.
gevolg tevreden baby en peuter.
Ik ben nu al een eindje uit de luierperiode en maar blij ook, kost zowiezo veel geld.
Ik beseft dat iedereen zijn voorkeur heeft.
groeten
Eve
-
- Elite Poster
Handig topic vind ik zelf. Kunnen we over een jaar of 20, 30 nog eens oprakelen als we zelf al in de 70 of 80 zijn. Dan kan dit topic nog eens heel goed van pas komen.
-
- Moderator
- Contacteer:
Jack : héhé
Mijn vriendin werkt bij een rusthuis, ik zal vragen dat ze wat kamers vrij houden voor UB'ers. UTP ligt er reeds op elke kamer, maar helaas geen fiber voorzieningen
Veel succes Goz. Laat je even weten waar we de pampers kunnen binnen steken?
Mijn vriendin werkt bij een rusthuis, ik zal vragen dat ze wat kamers vrij houden voor UB'ers. UTP ligt er reeds op elke kamer, maar helaas geen fiber voorzieningen
Veel succes Goz. Laat je even weten waar we de pampers kunnen binnen steken?
Telefonie = EDPnet + OVH
- iceke
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 226 keer
- Bedankt: 611 keer
Daar kan ik dan weer wel aangeraken Van de kamion gevallen .... (letterlijk hé, restpartijen met beschadigde verpakking enz..)Jack Daniels schreef: Dan kan dit topic nog eens heel goed van pas komen.
-
- Moderator
- Contacteer:
Alé, we hebben nog een spammer erbij...
Gelieve dit (http://userbase.be/userbase/vzw/12-gedragsregels) even te lezen en uw bericht aan te passen naar onze regels.
Gelieve dit (http://userbase.be/userbase/vzw/12-gedragsregels) even te lezen en uw bericht aan te passen naar onze regels.
Telefonie = EDPnet + OVH
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 249 keer
- Bedankt: 331 keer
Welkom Remy,
Helaas zijn UBers nogal rare snuiters en loopt het met spammer niet altijd af zoals ze gehoopt hadden
Weer eentje op de zwarte lijst van bedrijven waar ik niets mee wil te maken hebben.
Helaas zijn UBers nogal rare snuiters en loopt het met spammer niet altijd af zoals ze gehoopt hadden
Weer eentje op de zwarte lijst van bedrijven waar ik niets mee wil te maken hebben.
Bye, Maurice
https://on4bam.com
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 121 keer
- Bedankt: 72 keer
- Contacteer:
Steeds pampers gekocht in colruyt als ze de daar in promotie staan... Dan met de 3 of 4 ineens.
Ons laatste is bijna 'droog'... Dus nu 7 jaren pampers gesponsord, ik wil niet uitrekenen hoeveel bitcoins dat zijn
Ons laatste is bijna 'droog'... Dus nu 7 jaren pampers gesponsord, ik wil niet uitrekenen hoeveel bitcoins dat zijn
"The Internet is allergic to truth, reason and humour."
- Dafke
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 181 keer
- Bedankt: 142 keer
- Contacteer:
Hier een kleine dochter van 5 maand en wij wisselen pampers af (waar er een actie is) met die van kruidvat.
Het is vooral belangrijk voor in het begin: Pampers en Kruidvat hebben een lijntje dat verkleurd wanneer de baby pipi heeft gedaan en da's wel belangrijk, omdat bij die andere je dat soms niet goed kan zien als ze nu pipi gedaan hebben of niet.
Kruidvat zijn idd "beter" dan de pampers zegt mijn vrouw, maar der is dan weer 1 nadeel aan: ze ruiken niet zo lekker. Dus als je ze uit de verpakking legt, klaar om gebruikt te worden binnen de week, dan hangt er een geurtje..
Het is vooral belangrijk voor in het begin: Pampers en Kruidvat hebben een lijntje dat verkleurd wanneer de baby pipi heeft gedaan en da's wel belangrijk, omdat bij die andere je dat soms niet goed kan zien als ze nu pipi gedaan hebben of niet.
Kruidvat zijn idd "beter" dan de pampers zegt mijn vrouw, maar der is dan weer 1 nadeel aan: ze ruiken niet zo lekker. Dus als je ze uit de verpakking legt, klaar om gebruikt te worden binnen de week, dan hangt er een geurtje..
- svenska
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
- Bedankt: 75 keer
Ik weet dat je de discussie niet wil voeren tussen Pampers en andere merken, maar je wil toch besparen, niet?
Wij hebben een dochtertje van 2,5 jaar oud en een zoontje van 5 maanden, dus ervaring met pampers is hier wel aanwezig (inclusief de wekelijkse afvalberg die dat meebrengt).
In het begin gebruikten wij Pampers, want we hadden toen de mogelijkheid om die rechtstreeks via Procter&Gamble aan te kopen. (familielid was P&G personeel)
Achteraf begonnen we met de Kruidvat pampers...
Zowel qua vochtopname en stevigheid moeten Kruidvat pampers niet onderdoen, sterker nog, wij vinden ze beter dan echte Pampers.
Ondertussen hebben we voor onze dochter luier-broekjes van Kruidvat in gebruikt, en die doen het ook goed.
Dus de makkelijkste manier om te besparen op het luierbudget is afwijken van de "Pamper-gedachten", en anders toch goed blijven zoeken naar promo's online of in de supermarkten.
Al eens gekeken in de Belgische AH vestigingen of Pampers daar eventueel goedkoper zijn dan bij Colruyt? (al lijkt me dat sterkt, gezien Colruyt hun prijzen constant aanpassen)
Wij hebben een dochtertje van 2,5 jaar oud en een zoontje van 5 maanden, dus ervaring met pampers is hier wel aanwezig (inclusief de wekelijkse afvalberg die dat meebrengt).
In het begin gebruikten wij Pampers, want we hadden toen de mogelijkheid om die rechtstreeks via Procter&Gamble aan te kopen. (familielid was P&G personeel)
Achteraf begonnen we met de Kruidvat pampers...
Zowel qua vochtopname en stevigheid moeten Kruidvat pampers niet onderdoen, sterker nog, wij vinden ze beter dan echte Pampers.
Ondertussen hebben we voor onze dochter luier-broekjes van Kruidvat in gebruikt, en die doen het ook goed.
Dus de makkelijkste manier om te besparen op het luierbudget is afwijken van de "Pamper-gedachten", en anders toch goed blijven zoeken naar promo's online of in de supermarkten.
Al eens gekeken in de Belgische AH vestigingen of Pampers daar eventueel goedkoper zijn dan bij Colruyt? (al lijkt me dat sterkt, gezien Colruyt hun prijzen constant aanpassen)
Dit is geen spam
Ik verkoop Pampers luiers voor goedkoopste prijs
Firma komt uit Antwerpen
Ik weet dat voor supermarkten en andere winkels of andere verkopers we lastig zijn
Bevestig http://www.ell-med.be
tel +32 487 211 271
Ik antwoord op alle vragen
mvg
Remy
Firma komt uit Antwerpen
Ik weet dat voor supermarkten en andere winkels of andere verkopers we lastig zijn
tel +32 487 211 271
mvg
Remy
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 249 keer
- Bedankt: 331 keer
If it looks like a duck, walks like a duck, quacks like a duck,.. it's a duck.. tweede keer spam dus (spam: ongewenste reclame mocht het niet duidelijk zijn.)Remy schreef:Dit is geen spam
Bye, Maurice
-
- Moderator
- Contacteer:
Spam = ongevraagde reclame! En lees de gedragsregels van deze site even, dan zie je meteen dat dit verboden is hier.Remy schreef:Dit is geen spam
Firma komt uit Antwerpen
tel +32 487 211 271
mvg
Remy
http://userbase.be/userbase/vzw/12-gedragsregels
Onder puntje 4 (forumregels) vind je : spam of commerciële berichten.
Jouw bericht is duidelijk commercieel.
Telefonie = EDPnet + OVH
- mailracer
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 224 keer
- Bedankt: 318 keer
Je kan misschien wel goede bedoelingen hebben om je zaak in de belangstelling te plaatsen, maar erg geloofwaardig komt je zaak niet over. Je website zit fout in elkaar en er is geen disclaimer over garantie's. Moeten we je gewoon op je woord geloven dat je de handel degelijk uitvoert ? Zo werkt het niet . Een BTW nummer hebben is niet genoeg om als eenmanszaak positief over te komen.Remy schreef:Dit is geen spam
-
- Moderator
- Contacteer:
Is ook maar een beginnende zaak. Domein is van augustus van dit jaar pas geregistreerd.
Telefonie = EDPnet + OVH
Voor Kriskien
Dat klopt. Ik begon vanaf 15.08.2014 met luiers verkopen
Ik heb zoontje die is nu bijna 3 jaar oud en ik weet hoeveel kosten luiers
Prijs van merk Pampers voor me was altijd te hoog dus ik heb gezocht waar kan ik goedkoper kopen maar met het zelfde kwaliteit
Levering in Antwerpen is altijd gratis Alles heb ik in de auto dus klant zie wat koopt
Luiers zijn in originele gesloten verpakking
bjv Pampers in supermarkt(geen naam zonder reclame) maat4 76stuk activbaby kost tussen 22-25euro per doos
bij me maat 4 82stuk activbaby prijs is 16.40 euro verschil 6euro + 6 pampers meer
Dit is vrije keuze waar jullie willen kopen
Dat is alles
Ik wens jullie nog en goede avond
mvg
Remy
Meer info en prijzen op mij website
Dat klopt. Ik begon vanaf 15.08.2014 met luiers verkopen
Ik heb zoontje die is nu bijna 3 jaar oud en ik weet hoeveel kosten luiers
Prijs van merk Pampers voor me was altijd te hoog dus ik heb gezocht waar kan ik goedkoper kopen maar met het zelfde kwaliteit
Levering in Antwerpen is altijd gratis Alles heb ik in de auto dus klant zie wat koopt
Luiers zijn in originele gesloten verpakking
bjv Pampers in supermarkt(geen naam zonder reclame) maat4 76stuk activbaby kost tussen 22-25euro per doos
bij me maat 4 82stuk activbaby prijs is 16.40 euro verschil 6euro + 6 pampers meer
Dit is vrije keuze waar jullie willen kopen
Dat is alles
Ik wens jullie nog en goede avond
mvg
Remy
Meer info en prijzen op mij website
- proximusboyke
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 150 keer
- Bedankt: 364 keer
Als het de echte zijn is het heel goedkoop !!!
Normaal zijn ze het goedkoopst in frankrijk 2+1 gratis dus 33% korting.
Nu is het in carrefour promo 1 pak kopen 2de pak aan 70% korting.
En is nog iets duurder.
Normaal zijn ze het goedkoopst in frankrijk 2+1 gratis dus 33% korting.
Nu is het in carrefour promo 1 pak kopen 2de pak aan 70% korting.
En is nog iets duurder.
iphone 8+ : prox MUP
iphone 12 : max 512gb prox MUP
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb prox MUP
iphone 12 : max 512gb prox MUP
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb prox MUP
-
- Moderator
- Contacteer:
Hij is inderdaad héél goedkoop als je naar de aanbiedingen kijkt, maar rekenen kan hij niet
http://www.ell-med.be/aanbiedingen/
Ik lees letterlijk af : Prijs per luier 0.18 eurocent
http://www.ell-med.be/aanbiedingen/
Ik lees letterlijk af : Prijs per luier 0.18 eurocent
Telefonie = EDPnet + OVH
Pampers luiers zijn originele
Prijs per luier begin vanaf 0.17 eurocent per stuk (Pampers premium care Maat 1 78stuk prijs 13.30)- newborn2-5kg
Geen vooruitbetaling
Onze betaling methoden
1) cash na ontvang
2) overschrijving
3) termijn + overschrijving ( afhankelijk van hoeveelheid)
Natuurlijk iedereen krijgen en factuur
We leveren 7/7 bijna 24/24 en in Antwerpen is altijd gratis
Bestellen
1) Via website
2) Telefonisch 0487 211 271
3) Per sms 0487 211 271
Onze prijzen zijn altijd goedkoper
Elke PROMO in supermarkt zal duurder worden dan onze prijzen
Jullie moeten gewoon rekenen
mvg
Remy
Prijs per luier begin vanaf 0.17 eurocent per stuk (Pampers premium care Maat 1 78stuk prijs 13.30)- newborn2-5kg
Geen vooruitbetaling
Onze betaling methoden
1) cash na ontvang
2) overschrijving
3) termijn + overschrijving ( afhankelijk van hoeveelheid)
Natuurlijk iedereen krijgen en factuur
We leveren 7/7 bijna 24/24 en in Antwerpen is altijd gratis
Bestellen
1) Via website
2) Telefonisch 0487 211 271
3) Per sms 0487 211 271
Onze prijzen zijn altijd goedkoper
Elke PROMO in supermarkt zal duurder worden dan onze prijzen
Jullie moeten gewoon rekenen
mvg
Remy
-
- Moderator
- Uitgedeelde bedankjes: 820 keer
- Bedankt: 2998 keer
Hij heeft het nog altijd niet door .Remy schreef:Prijs per luier begin vanaf 0.17 eurocent per stuk
0.17 eurocent/stuk = 588 luiers voor één euro ...
inderdaad goedkoop
VoIP: WeePee (vaste nummers geporteerd), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip (uitgaand België).
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.39-97058 BETA, profiel 100/35.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.39-97058 BETA, profiel 100/35.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 608 keer
- Bedankt: 542 keer
@ Remy
Aan die prijs, van 0,17 eurocent inclusief BTW/stuk, wil ik het hele magazijn wel leeg kopen.
Transport in België neem ik wel voor mijn rekening.
Kan je even aangeven hoeveel vrachtwagens ik kan langs sturen?
Wanneer past het voor jou om alles te komen bezichtigen en ophalen?
Minder dan 17€ per vol pallet is inderdaad een koopje!
Aan die prijs, van 0,17 eurocent inclusief BTW/stuk, wil ik het hele magazijn wel leeg kopen.
Transport in België neem ik wel voor mijn rekening.
Kan je even aangeven hoeveel vrachtwagens ik kan langs sturen?
Wanneer past het voor jou om alles te komen bezichtigen en ophalen?
Minder dan 17€ per vol pallet is inderdaad een koopje!
- Goztow
- userbase crew
Komaan mensen, dit is niet nodig. Remy, veel succes met je verkoop. Laat ons dit topic terug een vredige dood laten sterven..
[ Post made via mobile device ]
[ Post made via mobile device ]
Voor Gozdow - bedankt
Bedoeling was om mensen te informeren om te goedkoopste originele Pampers te kopen.
Dat was alles
Voor Eternum - je kan altijd in supermarkt kopen Misschien als je kindjes hebt dan begin je goed rekenen
mvg
Remy
Bedoeling was om mensen te informeren om te goedkoopste originele Pampers te kopen.
Dat was alles
Voor Eternum - je kan altijd in supermarkt kopen Misschien als je kindjes hebt dan begin je goed rekenen
mvg
Remy
Laatst gewijzigd door Remy 31 okt 2014, 20:29, in totaal 1 gewijzigd.