Ik ben hier meer actief als read-only, maar af en toe kan ik toch wat terugkoppelen hier en daar. Maar bij dit kan ik ook wel wat hulp gebruiken.
Onlangs ging mijn Logitech G930 stuk en omdat dit nog binnen de garantieperiode was had ik deze naar CoolBlue gestuurd, daar waar ik hem ooit kocht. Omdat dit niet meer verkocht wordt geven ze me een compensatie van €149 - het oorspronkelijk bedrag - dat ik mag spenderen in alle CoolBlue smaakjes.
Allemaal leuk en wel, maar ze bieden geen vergelijkbare headset aan rond die prijs, wat dit geen faire deal maakt. Ik vroeg daarom dat ze dit alsnog opsturen naar Logitech om te repareren of dat ze mijn geld terug storten zodat ik het elders kan kopen omdat ik niet geïnteresseerd ben in andere dingen dan een nieuwe headset.
Het antwoord van CoolBlue gaat als volgt en ik citeer:
Kan dit wel zomaar?Onlangs heeft u uw Logitech G930 Wireless 7.1 Gaming Headset PC naar ons opgestuurd voor herstelling. U heeft van ons een winkeltegoed gekregen. Helaas kunnen we u niet uw geld teruggeven omdat het toestel te oud is. We kunnen ook niet wachten op de herstelling omdat Logitech geen herstellingen doet.
U kunt met dit winkeltegoed in al onze webshops iets kopen.