Hoelang kan de levering Proximus Smart+ 35 met GSM duren?

Hebt u opmerkingen, klachten, steunbetuigingen voor Proximus (Belgacom)? Dan kan u deze hier kwijt.
Plaats reactie
cyberlink
Starter
Starter
Berichten: 9
Lid geworden op: 05 mei 2009, 21:19

hallo iedereen

ik heb vorige vrijdag online het Proximus Smart+ 35 abonnement met Samsung Galaxy SIII Mini besteld. in de orderbevestiging die ik via email heb ontvangen staat er dat zij me binnen de twee dagen opbellen om een afspraak vast te leggen. maar niemand belde me. gisteren nam ik zelf een contact met de klantendienst via het nummer 6000 om te vragen of mijn bestelling in orde is en hoelang ik moet wachten op de levering. de man kon me niets duidelijk zegen behalve dat ik tot zes weken op mijn bestelling moet wachten :(

kan iemand van proximus op het forum zeggen of dat werkelijk zolang duurt en mijn bestelling controleren? als nodig zal ik mijn bestelling- en klantengegevens via een pm doorsturen.

alvast bedankt :)
Jordy1990
Premium Member
Premium Member
Berichten: 508
Lid geworden op: 25 dec 2010, 21:46
Uitgedeelde bedankjes: 69 keer
Bedankt: 44 keer

Voor de logistieke zaken bij Proximus moet je naar een ander nummer bellen, nl.: 0800/99974
Hier kunnen ze u normaal meer vertellen.
Ik heb ergens anders ook al gelezen dat er behoorlijke wachttijden zijn om de gsm te ontvangen. Het zal dus toch afwachten zijn vrees ik..
amedeeus
Plus Member
Plus Member
Berichten: 179
Lid geworden op: 30 dec 2008, 09:56
Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
Bedankt: 15 keer

bij mij same shit.... bij mij zeide ze dat het ook nog lang kan duren, en als ik het te lang vind dat ik het dan maar moet opzeggen
Dettie
Premium Member
Premium Member
Berichten: 560
Lid geworden op: 27 aug 2006, 13:17
Locatie: Poperinge
Uitgedeelde bedankjes: 39 keer
Bedankt: 66 keer

op do 4 april heb ik een smart+15 besteld .dinsdag gebeld naar het 080 nr.
Toen zeiden ze dat het een overrompeling was. Verwerkingstijd +- 5 a 7 werkdagen

Vandaag vr 12 april nog steeds niks
amedeeus
Plus Member
Plus Member
Berichten: 179
Lid geworden op: 30 dec 2008, 09:56
Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
Bedankt: 15 keer

Het is altijd hetzelfde ze openen generation connect ze kunnen de druk niet aan, nieuwe abbonementen ze kunnen de druk niet aan...

Telenet die heeft me zen king en kong op een paar maanden 500.000 mensen gekregen, en ik kreeg mooi men kaartje na 1week... hier laten ze u nog niks weten... ne mail van "binnen de twee dagen laten we iets weten"... en dan belde en dan kunnen ze u eigenlijk nog niks zeggen.
Dettie
Premium Member
Premium Member
Berichten: 560
Lid geworden op: 27 aug 2006, 13:17
Locatie: Poperinge
Uitgedeelde bedankjes: 39 keer
Bedankt: 66 keer

update =

vandaag eindelijk omgezet van Pay & Go naar SMART+15 (mijn vrouw idem EASY 10)
6werkdagen heeft het geduurd, verder niks mis mee, alleen hatelijk dat die tijdsduur van 2 dagen zonder mail of excuses
nergens gemeld is ...
Plaats reactie

Terug naar “Proximus (Belgacom, Skynet)”