hallo iedereen
ik heb vorige vrijdag online het Proximus Smart+ 35 abonnement met Samsung Galaxy SIII Mini besteld. in de orderbevestiging die ik via email heb ontvangen staat er dat zij me binnen de twee dagen opbellen om een afspraak vast te leggen. maar niemand belde me. gisteren nam ik zelf een contact met de klantendienst via het nummer 6000 om te vragen of mijn bestelling in orde is en hoelang ik moet wachten op de levering. de man kon me niets duidelijk zegen behalve dat ik tot zes weken op mijn bestelling moet wachten
kan iemand van proximus op het forum zeggen of dat werkelijk zolang duurt en mijn bestelling controleren? als nodig zal ik mijn bestelling- en klantengegevens via een pm doorsturen.
alvast bedankt
Hoelang kan de levering Proximus Smart+ 35 met GSM duren?
-
- Premium Member
- Berichten: 508
- Lid geworden op: 25 dec 2010, 21:46
- Uitgedeelde bedankjes: 69 keer
- Bedankt: 44 keer
Voor de logistieke zaken bij Proximus moet je naar een ander nummer bellen, nl.: 0800/99974
Hier kunnen ze u normaal meer vertellen.
Ik heb ergens anders ook al gelezen dat er behoorlijke wachttijden zijn om de gsm te ontvangen. Het zal dus toch afwachten zijn vrees ik..
Hier kunnen ze u normaal meer vertellen.
Ik heb ergens anders ook al gelezen dat er behoorlijke wachttijden zijn om de gsm te ontvangen. Het zal dus toch afwachten zijn vrees ik..
-
- Premium Member
- Berichten: 560
- Lid geworden op: 27 aug 2006, 13:17
- Locatie: Poperinge
- Uitgedeelde bedankjes: 39 keer
- Bedankt: 66 keer
op do 4 april heb ik een smart+15 besteld .dinsdag gebeld naar het 080 nr.
Toen zeiden ze dat het een overrompeling was. Verwerkingstijd +- 5 a 7 werkdagen
Vandaag vr 12 april nog steeds niks
Toen zeiden ze dat het een overrompeling was. Verwerkingstijd +- 5 a 7 werkdagen
Vandaag vr 12 april nog steeds niks
-
- Plus Member
- Berichten: 179
- Lid geworden op: 30 dec 2008, 09:56
- Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
- Bedankt: 15 keer
Het is altijd hetzelfde ze openen generation connect ze kunnen de druk niet aan, nieuwe abbonementen ze kunnen de druk niet aan...
Telenet die heeft me zen king en kong op een paar maanden 500.000 mensen gekregen, en ik kreeg mooi men kaartje na 1week... hier laten ze u nog niks weten... ne mail van "binnen de twee dagen laten we iets weten"... en dan belde en dan kunnen ze u eigenlijk nog niks zeggen.
Telenet die heeft me zen king en kong op een paar maanden 500.000 mensen gekregen, en ik kreeg mooi men kaartje na 1week... hier laten ze u nog niks weten... ne mail van "binnen de twee dagen laten we iets weten"... en dan belde en dan kunnen ze u eigenlijk nog niks zeggen.
-
- Premium Member
- Berichten: 560
- Lid geworden op: 27 aug 2006, 13:17
- Locatie: Poperinge
- Uitgedeelde bedankjes: 39 keer
- Bedankt: 66 keer
update =
vandaag eindelijk omgezet van Pay & Go naar SMART+15 (mijn vrouw idem EASY 10)
6werkdagen heeft het geduurd, verder niks mis mee, alleen hatelijk dat die tijdsduur van 2 dagen zonder mail of excuses
nergens gemeld is ...
vandaag eindelijk omgezet van Pay & Go naar SMART+15 (mijn vrouw idem EASY 10)
6werkdagen heeft het geduurd, verder niks mis mee, alleen hatelijk dat die tijdsduur van 2 dagen zonder mail of excuses
nergens gemeld is ...