Hello! App

Hebt u opmerkingen, klachten, steunbetuigingen voor Proximus (Belgacom)? Dan kan u deze hier kwijt.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
_°GroovYTuner°_
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 30
Lid geworden op: 09 jun 2011, 16:25
Locatie: Genk
Bedankt: 2 keer

Ik heb het volgend probleem. Als ik met mijn Iphone 4s mijn verbruik wil controleren via de app kan ik niet zien wat mijn mobiel verbruik is.
Ik heb een mtv generation 15 abo en ik kan alleen zien het aantal minuten wat ik over heb om te bellen en het aantal smsen wat ik al heb verstuurd.
Bij mijn mobiel internet staat er alleen maar 0,00 euro en staat eronder geen balkje van uw verbruik..
Ik heb al geprobeerd de app te verwijderen en terug te installeren maar tevergeefs.
Kan iemand mij helpen?
Grtz
xXx
To Lose Means Nothing. To Win Doesn't Mean Anything. To Improve, that's Everything.
Nr10
Pro Member
Pro Member
Berichten: 305
Lid geworden op: 10 aug 2011, 13:25
Uitgedeelde bedankjes: 36 keer
Bedankt: 16 keer

Hoelang heb je je abo al?

Toen ik pas op Smart 20 werd aangesloten had ik vreemd genoeg ook geen zicht op mijn dataverbruik via Hello terwijl sms'en en belminuten wel correct werden weergegeven. Is na een paar dagen vanzelf goedgekomen.
Gebruikersavatar
_°GroovYTuner°_
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 30
Lid geworden op: 09 jun 2011, 16:25
Locatie: Genk
Bedankt: 2 keer

Vanaf de 24ste..
Aah misschien dat het daarmee is want bij mijn tariefplan stond ook nog generation connect en sinds 2 dagen mtv generation 15..
Ik zal dan maar gewoon afwachten.
Grtz
xXx
To Lose Means Nothing. To Win Doesn't Mean Anything. To Improve, that's Everything.
Gebruikersavatar
Dafke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2755
Lid geworden op: 04 mei 2006, 21:31
Uitgedeelde bedankjes: 181 keer
Bedankt: 142 keer
Contacteer:

Ik heb nog geen enkele keer mijn verbruik kunnen bekijken sinds ik van generation MTV ben overgeschakeld naar connect.

[Afbeelding Post made via mobile device ]
Gebruikersavatar
_°GroovYTuner°_
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 30
Lid geworden op: 09 jun 2011, 16:25
Locatie: Genk
Bedankt: 2 keer

Update:

Dankzij Eva en de mevrouw van de klantendienst is deze probleem opgelost.

Bedankt!

Grtz
xXx
To Lose Means Nothing. To Win Doesn't Mean Anything. To Improve, that's Everything.
Gebruikersavatar
Dafke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2755
Lid geworden op: 04 mei 2006, 21:31
Uitgedeelde bedankjes: 181 keer
Bedankt: 142 keer
Contacteer:

Leuk... Dat er toch mensen geholpen worden.
Mijn werkt nog steeds niet, of werkt hello! Met generation connect niet?

[Afbeelding Post made via mobile device ]
2Flip
Premium Member
Premium Member
Berichten: 605
Lid geworden op: 12 mei 2010, 21:45
Uitgedeelde bedankjes: 45 keer
Bedankt: 33 keer
Contacteer:

@Dafke: Jawel hoor. Hier ook Generation Connect, en Hello app werkt (meestal) perfect.
Al heb ik wel de indruk dat de berekening niet real-time verloopt.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Dafke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2755
Lid geworden op: 04 mei 2006, 21:31
Uitgedeelde bedankjes: 181 keer
Bedankt: 142 keer
Contacteer:

Toch wel triestig dan...
Ondertussen al 2 iOS updates verder, reboots enz maar geen hello app die werkt...

[Afbeelding Post made via mobile device ]

[Afbeelding Post made via mobile device ]
Bijlagen
image.jpg
(114.91 KiB) 33 keer gedownload
FlashBlue
Erelid
Erelid
Berichten: 2114
Lid geworden op: 20 jan 2006, 21:08
Locatie: Gent
Uitgedeelde bedankjes: 1055 keer
Bedankt: 317 keer

Dafke... Dat is afaik de Hello proximus app in je screenshot...

Je moet de Hello belgacom app hebben met Generation Connect normaal gezien :)
Gebruikersavatar
selder
Moderator
Moderator
Berichten: 6305
Lid geworden op: 29 jun 2005, 20:25
Locatie: Tienen
Uitgedeelde bedankjes: 99 keer
Bedankt: 727 keer

Inderdaad, de Hello Proximus app wordt niet meer ondersteund, het zit nu allemaal in de Hello Belgacom app.
Die is overlaatst zelfs geupdate voor iPhone5 support. Let er wel op dat je via 3G werkt (en dus niet via WIFI) als je de app voor de eerste keer opstart - de app komt dat zelf ook nog wel zeggen...
Ghost S1 • 8086K @5.2Ghz • Asus ROG Ryuo 240mm • Asus ROG STRIX Z390-I • Corsair Vengeance LPX 2x16GB 3200Mhz • Asus RTX2080Ti Turbo • Samsung 970 EVO 2TB • Asus ROG Swift PG258Q 240Hz • Logitech G Pro keyboard/mouse/headset
Gebruikersavatar
_°GroovYTuner°_
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 30
Lid geworden op: 09 jun 2011, 16:25
Locatie: Genk
Bedankt: 2 keer

Dafke schreef:Leuk... Dat er toch mensen geholpen worden.
Mijn werkt nog steeds niet, of werkt hello! Met generation connect niet?

[Afbeelding Post made via mobile device ]
Probeer eens uw internetinstellingen opnieuw in te geven.
Miss dat het daarmee geholpen wordt.
Grtz
xXx
To Lose Means Nothing. To Win Doesn't Mean Anything. To Improve, that's Everything.
Gebruikersavatar
Dafke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2755
Lid geworden op: 04 mei 2006, 21:31
Uitgedeelde bedankjes: 181 keer
Bedankt: 142 keer
Contacteer:

FlashBlue schreef:Dafke... Dat is afaik de Hello proximus app in je screenshot...

Je moet de Hello belgacom app hebben met Generation Connect normaal gezien :)

Ok call me stupid, maar hoe moet je dat weten? Bgc app aan het downloaden... Keep you updated!

[Afbeelding Post made via mobile device ]
Gebruikersavatar
Dafke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2755
Lid geworden op: 04 mei 2006, 21:31
Uitgedeelde bedankjes: 181 keer
Bedankt: 142 keer
Contacteer:

Heren,

Bedankt! Die hello Belgacom Proximus app ziet er al veel beter uit :)
Kan je ook via daar herladen en je bonus behouden?

[Afbeelding Post made via mobile device ]
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Berichten: 7819
Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

Doet er niet toe hoe je herlaadt (ticketje in de winkel, online of via de app), wel hoeveel. Twee keer tien euro herladen levert geen bonus, 1 keer 20 euro wèl.
Gebruikersavatar
selder
Moderator
Moderator
Berichten: 6305
Lid geworden op: 29 jun 2005, 20:25
Locatie: Tienen
Uitgedeelde bedankjes: 99 keer
Bedankt: 727 keer

Dafke schreef: Kan je ook via daar herladen en je bonus behouden?
Jazeker, doe maar via de "reload" knop. Ze hebben er nu zelfs een optie "€20 Voice credit (Generation Connect) bijgevoegd...

Maar ik heb de M-Banxafe optie laten activeren op m'n simkaart. Ik kan nu herladen voor €20 door een bericht te sturen naar #124*20#, veel gemakkelijker, en dat werkt ook als je geen krediet meer hebt, of als je 3G niet meer werkt omdat het opgesoepeert is...
Ghost S1 • 8086K @5.2Ghz • Asus ROG Ryuo 240mm • Asus ROG STRIX Z390-I • Corsair Vengeance LPX 2x16GB 3200Mhz • Asus RTX2080Ti Turbo • Samsung 970 EVO 2TB • Asus ROG Swift PG258Q 240Hz • Logitech G Pro keyboard/mouse/headset
MClaeys
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6018
Lid geworden op: 16 feb 2011, 22:43
Uitgedeelde bedankjes: 377 keer
Bedankt: 343 keer

Waarom ze die hello proximus niet offline halen snap ik toch niet ze, logisch toch dat mensen zich daar in vergissen dan :P

Sent from my Lumia 900 using Board Express
Nick
Member
Member
Berichten: 84
Lid geworden op: 02 maa 2010, 08:01
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 1 keer

Hallo!?! Proximus!!!
Geen wonder dat ik hier geen data binnen krijg; en ik maar afvragen hoe dit komt. Ze mogen dat idd afschaffen dan! :-(
Die vrouw in BGC Center waar ik mijn abonnement ben gaan halen zij wel dat ik Hello Proximus moest downloaden om dat te kunnen zien. 8-S
Bedankt voor de tip; gelukkig bestaat dit forum nog! :-)

Heb trouwens nog iets anders ook; ik wou de e-services van PM toevoegen aan BGC e-services.
Geen probleem dacht ik: gewoon even toevoegen...
Maar dan; je moet uw factuur hebben en daar staat er een activatie code op + de datum van de factuur.
Niks te zien op laatste factuur van 07/03 en ik heb abbonnement sinds 05/03.

Op de site kun je dan kiezen om nieuwe code aan te vragen via BGC/Proximus, via sms of via post.
Ik bel eerst naar PM; en daar zeggen ze dat zij dat niet kunnen geven, dat dat op die factuur zou moeten staan. Ik zeg dat op de site staat dat je met bellen kunt opvragen; maar volgens hen kan dat dus niet.

Ik gekeken op de site waar ik dat moet zoeken en dat staat er niet en zelfs met zoeken in de pdf vindt ie dat niet.
Dan proberen de code op te sturen via sms... nooit geen sms'en gezien en geen enkele foutmelding.
Dan maar post, dus ik hoop dat ik volgende week dan daar wel krijg; of mijn laatste hoop is dan de volgende factuur.
En er was ook een gebroken link op de site.

En nog zoeen goeie; ik wou eens bellen naar dat BGC Center waar ik geweest was omdat ik iets moest vragen aan die bediende; nergens een nr te vinden, enkel het 0800 nr.
Ik vraag daar of ze mij het nr kunnen geven van dat center, antwoord: wij hebben dat niet en we kunnen hen zelf niet bereiken.
HALLO!?! Een telecom bedrijf dat z'n eigen vestigingen niet kan bereiken??? Zal wel iets met de structuur te maken hebben; maar toch... ik vind het maar zot.

Het zit daar precies toch allemaal nog niet 100% ineen met hun communicatie intern als extern.
Nu ok, dit zijn wat glitches in die 3 dagen maar ik kan niet zeggen dat ik ontevreden ben ook totnutoe.
pdrke
Member
Member
Berichten: 54
Lid geworden op: 29 nov 2008, 23:01
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 5 keer

Mijn zoon is vorige week ook een abbo gaan afsluiten in een belgacom winkel. Daar werd er ook gezegd om de hello proximus app te downloaden, onbegrijpelijk.

[Afbeelding Post made via mobile device ]
Bgc TV-Bgc internet- Bgc vaste telefoon- Bgc generation Mtv 15
Plaats reactie

Terug naar “Proximus (Belgacom, Skynet)”