Ik heb het volgend probleem. Als ik met mijn Iphone 4s mijn verbruik wil controleren via de app kan ik niet zien wat mijn mobiel verbruik is.
Ik heb een mtv generation 15 abo en ik kan alleen zien het aantal minuten wat ik over heb om te bellen en het aantal smsen wat ik al heb verstuurd.
Bij mijn mobiel internet staat er alleen maar 0,00 euro en staat eronder geen balkje van uw verbruik..
Ik heb al geprobeerd de app te verwijderen en terug te installeren maar tevergeefs.
Kan iemand mij helpen?
Grtz
xXx
Hello! App
- _°GroovYTuner°_
- Starter Plus
- Berichten: 30
- Lid geworden op: 09 jun 2011, 16:25
- Locatie: Genk
- Bedankt: 2 keer
To Lose Means Nothing. To Win Doesn't Mean Anything. To Improve, that's Everything.
-
- Pro Member
- Berichten: 305
- Lid geworden op: 10 aug 2011, 13:25
- Uitgedeelde bedankjes: 36 keer
- Bedankt: 16 keer
Hoelang heb je je abo al?
Toen ik pas op Smart 20 werd aangesloten had ik vreemd genoeg ook geen zicht op mijn dataverbruik via Hello terwijl sms'en en belminuten wel correct werden weergegeven. Is na een paar dagen vanzelf goedgekomen.
Toen ik pas op Smart 20 werd aangesloten had ik vreemd genoeg ook geen zicht op mijn dataverbruik via Hello terwijl sms'en en belminuten wel correct werden weergegeven. Is na een paar dagen vanzelf goedgekomen.
- _°GroovYTuner°_
- Starter Plus
- Berichten: 30
- Lid geworden op: 09 jun 2011, 16:25
- Locatie: Genk
- Bedankt: 2 keer
Vanaf de 24ste..
Aah misschien dat het daarmee is want bij mijn tariefplan stond ook nog generation connect en sinds 2 dagen mtv generation 15..
Ik zal dan maar gewoon afwachten.
Grtz
xXx
Aah misschien dat het daarmee is want bij mijn tariefplan stond ook nog generation connect en sinds 2 dagen mtv generation 15..
Ik zal dan maar gewoon afwachten.
Grtz
xXx
To Lose Means Nothing. To Win Doesn't Mean Anything. To Improve, that's Everything.
- _°GroovYTuner°_
- Starter Plus
- Berichten: 30
- Lid geworden op: 09 jun 2011, 16:25
- Locatie: Genk
- Bedankt: 2 keer
Update:
Dankzij Eva en de mevrouw van de klantendienst is deze probleem opgelost.
Bedankt!
Grtz
xXx
Dankzij Eva en de mevrouw van de klantendienst is deze probleem opgelost.
Bedankt!
Grtz
xXx
To Lose Means Nothing. To Win Doesn't Mean Anything. To Improve, that's Everything.
- Dafke
- Elite Poster
- Berichten: 2755
- Lid geworden op: 04 mei 2006, 21:31
- Uitgedeelde bedankjes: 181 keer
- Bedankt: 142 keer
- Contacteer:
Toch wel triestig dan...
Ondertussen al 2 iOS updates verder, reboots enz maar geen hello app die werkt...
[ Post made via mobile device ]
[ Post made via mobile device ]
Ondertussen al 2 iOS updates verder, reboots enz maar geen hello app die werkt...
[ Post made via mobile device ]
[ Post made via mobile device ]
- Bijlagen
-
- image.jpg
- (114.91 KiB) 33 keer gedownload
-
- Erelid
- Berichten: 2114
- Lid geworden op: 20 jan 2006, 21:08
- Locatie: Gent
- Uitgedeelde bedankjes: 1055 keer
- Bedankt: 317 keer
Dafke... Dat is afaik de Hello proximus app in je screenshot...
Je moet de Hello belgacom app hebben met Generation Connect normaal gezien
Je moet de Hello belgacom app hebben met Generation Connect normaal gezien
© De Morgen: Geachte taalnazi's, deradicaliseer een beetje.
- selder
- Moderator
- Berichten: 6305
- Lid geworden op: 29 jun 2005, 20:25
- Locatie: Tienen
- Uitgedeelde bedankjes: 99 keer
- Bedankt: 727 keer
Inderdaad, de Hello Proximus app wordt niet meer ondersteund, het zit nu allemaal in de Hello Belgacom app.
Die is overlaatst zelfs geupdate voor iPhone5 support. Let er wel op dat je via 3G werkt (en dus niet via WIFI) als je de app voor de eerste keer opstart - de app komt dat zelf ook nog wel zeggen...
Die is overlaatst zelfs geupdate voor iPhone5 support. Let er wel op dat je via 3G werkt (en dus niet via WIFI) als je de app voor de eerste keer opstart - de app komt dat zelf ook nog wel zeggen...
Ghost S1 • 8086K @5.2Ghz • Asus ROG Ryuo 240mm • Asus ROG STRIX Z390-I • Corsair Vengeance LPX 2x16GB 3200Mhz • Asus RTX2080Ti Turbo • Samsung 970 EVO 2TB • Asus ROG Swift PG258Q 240Hz • Logitech G Pro keyboard/mouse/headset
- _°GroovYTuner°_
- Starter Plus
- Berichten: 30
- Lid geworden op: 09 jun 2011, 16:25
- Locatie: Genk
- Bedankt: 2 keer
Probeer eens uw internetinstellingen opnieuw in te geven.Dafke schreef:Leuk... Dat er toch mensen geholpen worden.
Mijn werkt nog steeds niet, of werkt hello! Met generation connect niet?
[ Post made via mobile device ]
Miss dat het daarmee geholpen wordt.
Grtz
xXx
To Lose Means Nothing. To Win Doesn't Mean Anything. To Improve, that's Everything.
- Dafke
- Elite Poster
- Berichten: 2755
- Lid geworden op: 04 mei 2006, 21:31
- Uitgedeelde bedankjes: 181 keer
- Bedankt: 142 keer
- Contacteer:
FlashBlue schreef:Dafke... Dat is afaik de Hello proximus app in je screenshot...
Je moet de Hello belgacom app hebben met Generation Connect normaal gezien
Ok call me stupid, maar hoe moet je dat weten? Bgc app aan het downloaden... Keep you updated!
[ Post made via mobile device ]
-
- Erelid
- Berichten: 7819
- Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
- Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
- Bedankt: 386 keer
Doet er niet toe hoe je herlaadt (ticketje in de winkel, online of via de app), wel hoeveel. Twee keer tien euro herladen levert geen bonus, 1 keer 20 euro wèl.
- selder
- Moderator
- Berichten: 6305
- Lid geworden op: 29 jun 2005, 20:25
- Locatie: Tienen
- Uitgedeelde bedankjes: 99 keer
- Bedankt: 727 keer
Jazeker, doe maar via de "reload" knop. Ze hebben er nu zelfs een optie "€20 Voice credit (Generation Connect) bijgevoegd...Dafke schreef: Kan je ook via daar herladen en je bonus behouden?
Maar ik heb de M-Banxafe optie laten activeren op m'n simkaart. Ik kan nu herladen voor €20 door een bericht te sturen naar #124*20#, veel gemakkelijker, en dat werkt ook als je geen krediet meer hebt, of als je 3G niet meer werkt omdat het opgesoepeert is...
Ghost S1 • 8086K @5.2Ghz • Asus ROG Ryuo 240mm • Asus ROG STRIX Z390-I • Corsair Vengeance LPX 2x16GB 3200Mhz • Asus RTX2080Ti Turbo • Samsung 970 EVO 2TB • Asus ROG Swift PG258Q 240Hz • Logitech G Pro keyboard/mouse/headset
-
- Member
- Berichten: 84
- Lid geworden op: 02 maa 2010, 08:01
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 1 keer
Hallo!?! Proximus!!!
Geen wonder dat ik hier geen data binnen krijg; en ik maar afvragen hoe dit komt. Ze mogen dat idd afschaffen dan!
Die vrouw in BGC Center waar ik mijn abonnement ben gaan halen zij wel dat ik Hello Proximus moest downloaden om dat te kunnen zien. 8-S
Bedankt voor de tip; gelukkig bestaat dit forum nog!
Heb trouwens nog iets anders ook; ik wou de e-services van PM toevoegen aan BGC e-services.
Geen probleem dacht ik: gewoon even toevoegen...
Maar dan; je moet uw factuur hebben en daar staat er een activatie code op + de datum van de factuur.
Niks te zien op laatste factuur van 07/03 en ik heb abbonnement sinds 05/03.
Op de site kun je dan kiezen om nieuwe code aan te vragen via BGC/Proximus, via sms of via post.
Ik bel eerst naar PM; en daar zeggen ze dat zij dat niet kunnen geven, dat dat op die factuur zou moeten staan. Ik zeg dat op de site staat dat je met bellen kunt opvragen; maar volgens hen kan dat dus niet.
Ik gekeken op de site waar ik dat moet zoeken en dat staat er niet en zelfs met zoeken in de pdf vindt ie dat niet.
Dan proberen de code op te sturen via sms... nooit geen sms'en gezien en geen enkele foutmelding.
Dan maar post, dus ik hoop dat ik volgende week dan daar wel krijg; of mijn laatste hoop is dan de volgende factuur.
En er was ook een gebroken link op de site.
En nog zoeen goeie; ik wou eens bellen naar dat BGC Center waar ik geweest was omdat ik iets moest vragen aan die bediende; nergens een nr te vinden, enkel het 0800 nr.
Ik vraag daar of ze mij het nr kunnen geven van dat center, antwoord: wij hebben dat niet en we kunnen hen zelf niet bereiken.
HALLO!?! Een telecom bedrijf dat z'n eigen vestigingen niet kan bereiken??? Zal wel iets met de structuur te maken hebben; maar toch... ik vind het maar zot.
Het zit daar precies toch allemaal nog niet 100% ineen met hun communicatie intern als extern.
Nu ok, dit zijn wat glitches in die 3 dagen maar ik kan niet zeggen dat ik ontevreden ben ook totnutoe.
Geen wonder dat ik hier geen data binnen krijg; en ik maar afvragen hoe dit komt. Ze mogen dat idd afschaffen dan!
Die vrouw in BGC Center waar ik mijn abonnement ben gaan halen zij wel dat ik Hello Proximus moest downloaden om dat te kunnen zien. 8-S
Bedankt voor de tip; gelukkig bestaat dit forum nog!
Heb trouwens nog iets anders ook; ik wou de e-services van PM toevoegen aan BGC e-services.
Geen probleem dacht ik: gewoon even toevoegen...
Maar dan; je moet uw factuur hebben en daar staat er een activatie code op + de datum van de factuur.
Niks te zien op laatste factuur van 07/03 en ik heb abbonnement sinds 05/03.
Op de site kun je dan kiezen om nieuwe code aan te vragen via BGC/Proximus, via sms of via post.
Ik bel eerst naar PM; en daar zeggen ze dat zij dat niet kunnen geven, dat dat op die factuur zou moeten staan. Ik zeg dat op de site staat dat je met bellen kunt opvragen; maar volgens hen kan dat dus niet.
Ik gekeken op de site waar ik dat moet zoeken en dat staat er niet en zelfs met zoeken in de pdf vindt ie dat niet.
Dan proberen de code op te sturen via sms... nooit geen sms'en gezien en geen enkele foutmelding.
Dan maar post, dus ik hoop dat ik volgende week dan daar wel krijg; of mijn laatste hoop is dan de volgende factuur.
En er was ook een gebroken link op de site.
En nog zoeen goeie; ik wou eens bellen naar dat BGC Center waar ik geweest was omdat ik iets moest vragen aan die bediende; nergens een nr te vinden, enkel het 0800 nr.
Ik vraag daar of ze mij het nr kunnen geven van dat center, antwoord: wij hebben dat niet en we kunnen hen zelf niet bereiken.
HALLO!?! Een telecom bedrijf dat z'n eigen vestigingen niet kan bereiken??? Zal wel iets met de structuur te maken hebben; maar toch... ik vind het maar zot.
Het zit daar precies toch allemaal nog niet 100% ineen met hun communicatie intern als extern.
Nu ok, dit zijn wat glitches in die 3 dagen maar ik kan niet zeggen dat ik ontevreden ben ook totnutoe.
-
- Member
- Berichten: 54
- Lid geworden op: 29 nov 2008, 23:01
- Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
- Bedankt: 5 keer
Mijn zoon is vorige week ook een abbo gaan afsluiten in een belgacom winkel. Daar werd er ook gezegd om de hello proximus app te downloaden, onbegrijpelijk.
[ Post made via mobile device ]
[ Post made via mobile device ]
Bgc TV-Bgc internet- Bgc vaste telefoon- Bgc generation Mtv 15