Statuspage van ADSL2FIT al enkele dagen offline

Nog vragen of opmerkingen over ADSL2FIT? Post ze hier maar.
Plaats reactie
zippy
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 32
Lid geworden op: 10 mar 2004, 11:41
Locatie: Belgium,leuven

Sinds gisteren geraak ik dus niet meer op de statuspage.

Ik krijgt telkens terug de loginpage te zien als je probeert in te loggen.

Ben ik hierin een alleenstaand geval? Of geldt dit voor iedereen?
Kerberos
Plus Member
Plus Member
Berichten: 129
Lid geworden op: 24 mar 2004, 20:02

die geldt voor mij dus ook...

we mogen misschien geen TT meer aanmaken.... :p
Sensei Zeon
Administrator
Administrator
Berichten: 4143
Lid geworden op: 15 sep 2002, 09:08
Locatie: Belgium, Haacht
Contacteer:

ik heb hier nu hetzelfde probleem, je bent dus zeker niet alleen
Your Sensei sends his greetz, SeNsEi Ze0n

Afbeelding
Gebruikersavatar
Styno
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1440
Lid geworden op: 06 nov 2003, 17:38
Locatie: Somewhere over the rainbow....

Ik had dit vrijdag avond ook al voor.

Styno
echo '[q]sa[ln0=aln256%Pln256/snlbx]sb3135071790101768542287578439snlbxq'|dc
echo '16i[q]sa[ln0=aln100%Pln100/snlbx]sbA0D4D465452snlbxq'|dc
Afbeelding
Limburg
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1636
Lid geworden op: 28 okt 2003, 14:40
Locatie: N.O.Limburg
Uitgedeelde bedankjes: 27 keer
Bedankt: 4 keer

Vermoedelijk een algemeen probleem, hij accepteert de passcode niet.
dazzler
Starter
Starter
Berichten: 5
Lid geworden op: 22 dec 2003, 15:54
Locatie: Antwerpen

Limburg schreef:Vermoedelijk een algemeen probleem, hij accepteert de passcode niet.


Yep, zelfde probleem
Gast

Ik geraak er al 4 dagen niet meer op, heb ze mailtje gestuurd, maar nog geen reactie.
unicomplex
Member
Member
Berichten: 89
Lid geworden op: 24 mar 2004, 12:22
Locatie: oostende

en status pagina nog altijd offline zo te zien
C-Phest
Premium Member
Premium Member
Berichten: 621
Lid geworden op: 08 dec 2003, 17:40
Locatie: Leuven

Ik had dit vanmorgen gemailed naar Webvisie en ze wisten nog van niks ... heeft er dan niemand dit ff laten weten? :)

Als wij niks zeggen weten zij het ook niet he ;)
Hey ... everybody makes mistakes! That's why they put erasers on pencils. [Lenny]
bubbs
Pro Member
Pro Member
Berichten: 234
Lid geworden op: 14 apr 2004, 11:21
Locatie: ergens in de noorderkempen

C-Phest schreef:Ik had dit vanmorgen gemailed naar Webvisie en ze wisten nog van niks ... heeft er dan niemand dit ff laten weten? :)

Als wij niks zeggen weten zij het ook niet he ;)


Alsof die dit forum niet volgen... :wink: Als het hun uitkomt reageren ze snel genoeg :x
Gebruikersavatar
Styno
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1440
Lid geworden op: 06 nov 2003, 17:38
Locatie: Somewhere over the rainbow....

C-Phest schreef:Ik had dit vanmorgen gemailed naar Webvisie en ze wisten nog van niks ... heeft er dan niemand dit ff laten weten? :)

Als wij niks zeggen weten zij het ook niet he ;)


Toch.. gast (bovenstaande) had al 4 dagen geleden een mailtje gestuurd. Maar het lijkt me raar dat dat hetzelfde probleem zou zijn.

Styno
echo '[q]sa[ln0=aln256%Pln256/snlbx]sb3135071790101768542287578439snlbxq'|dc
echo '16i[q]sa[ln0=aln100%Pln100/snlbx]sbA0D4D465452snlbxq'|dc
Afbeelding
Wilma

ik heb proberen te bellen naar webvisie + de helpdesk
het enige dat ik te horen krijg is
onze kantoren zijn gesloten

zodra er iemand binnen geraakt wil die dat effe posten ,
zodat ik niet elk half uur moet proberen , kost al geld genoeg voor erheen te bellen
sparkiii
Plus Member
Plus Member
Berichten: 120
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:22

Wilma schreef:ik heb proberen te bellen naar webvisie + de helpdesk
het enige dat ik te horen krijg is
onze kantoren zijn gesloten

zodra er iemand binnen geraakt wil die dat effe posten ,
zodat ik niet elk half uur moet proberen , kost al geld genoeg voor erheen te bellen


Ik heb daarjuist ook proberen bellen, maar idem maw ik geraak dus ook niet binnen. 23/4 (vrijdag) stuurde ik reeds een mail ivm dit probleem, maar tot op heden heb ik nog geen antwoord gekregen. Het antwoord-ding zegt: 'Webvisie. Onze kantoren zijn op dit ogenblik gesloten'. In het Frans krijg je iets anders: 'Onze kantoren zijn gesloten'. Ik vind het wel een beetje raar dat er geen extra informatie komt over het 'hoe lang' ze dan wel gesloten zullen zijn... Ik zou zeggen laat ons later op de dag nog eens opnieuw proberen? Wie weet zijn ze wel in vergadering met ... ;-)

Mvg,
sparkiii
Gebruikersavatar
The_Borg
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1759
Lid geworden op: 22 dec 2003, 20:25

Die gast, dat was ik die niet ingelogd was. Ik heb ze vrijdag al laten weten dat het niet werkte, zelfde algemeen probleem. Maar ja, van Webvisie kan je niet anders verwachten dan dat ze niet reageren.
"We are the Borg. Lower your shields and surrender your ships. We will add your biological and technological distinctiveness to our own. Your culture will adapt to service us. Resistance is futile."
ADSL2FIT STAFF

Om een nog onduidelijke reden slagen bepaalde mensen er niet in om in te loggen op de statuspagina. Dit probleem wordt momenteel nader onderzocht. Om die reden werd vandaag beslist om de statuspagina voor iedereen offline te halen tot na het weekend.

Tevens was er sinds de software-upgrade van onze telefooncentrale een probleem met de inkomende gesprekken. Dit euvel zou vanaf morgen verholpen moeten zijn.

Met onze excuses.

A2F Info Team
Kerberos
Plus Member
Plus Member
Berichten: 129
Lid geworden op: 24 mar 2004, 20:02

ADSL2FIT STAFF schreef:Om een nog onduidelijke reden slagen bepaalde mensen er niet in om in te loggen op de statuspagina. Dit probleem wordt momenteel nader onderzocht. Om die reden werd vandaag beslist om de statuspagina voor iedereen offline te halen tot na het weekend.


pff komaan zeg waarom moet dan in het algemeen de statuspagina offline worden gehaald??
ADSL2FIT STAFF

De reden hiervoor is dat er ondertussen ook nog een aantal aanpassingen aan deze "inhoud" vand eze pagina zullen worden gedaan
C-Phest
Premium Member
Premium Member
Berichten: 621
Lid geworden op: 08 dec 2003, 17:40
Locatie: Leuven

Kerberos: beter ineens heel de boel deftig uitpluizen dan half werk verrichten he ... als de hele reutemeteut offline gehaald wordt kunnen ze ook sneller testen uitvoeren en verschillende testversies.

Live puzzelen aan websites die op een database beroep doen is nooit een goed idee :)

Kijk maar naar een van de grotere op internet: die van distributed.net ... als die een probleem hebben gaat die ook gewoon offline.
Hey ... everybody makes mistakes! That's why they put erasers on pencils. [Lenny]
Limburg
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1636
Lid geworden op: 28 okt 2003, 14:40
Locatie: N.O.Limburg
Uitgedeelde bedankjes: 27 keer
Bedankt: 4 keer

Begrepen.

Maar volgende keer misschien 1 regeltje op de inlogpagina:

"wegens technische moeilijkheden is de statuspagina tijdelijk niet bereikbaar"

Doet een draadje als dit voorkomen.
Freek

ADSL2FIT STAFF schreef:De reden hiervoor is dat er ondertussen ook nog een aantal aanpassingen aan deze "inhoud" vand eze pagina zullen worden gedaan


hmm als ik tussen de regels lees, en de andere gebeurtenissen van deze week bekijk, zou dit mss wel iets kunnen betekenen.
:???:
C-Phest
Premium Member
Premium Member
Berichten: 621
Lid geworden op: 08 dec 2003, 17:40
Locatie: Leuven

BTW: Even een toelichting tussendoor waar ik persoonlijk een uitleg over gekregen heb van Herman himself.

De pagina met de 'algemene problemen' is enkel toegankelijk via je persoonlijke status pagina omdat deze 'algemene problemen' eigenlijk toch voor een stuk persoonlijk zijn.

Als er bvb een algemeen probleem zou zijn met 4Mbit aansluitingen heeft het geen zin dat de 8Mbit abonnees hierover berichten krijgen vermits die op een ander systeem aangesloten zijn.

In je login naam (nummer) zit een onderverdeling welke aanduidt in welke 'groep' je zit. Afhankelijk daarvan zal je de relevante berichten krijgen.

Verder is het bvb zinloos dat een abonnee dit zich vandaag aansluit de issues van een half jaar terug ziet. Die nieuwe abonnee zal dus maw een leeg algemeen overzicht hebben.

Op de pagina met algemeen overzicht staat btw geen tijdslimiet, maw die gaat niet automatisch oude berichten wissen.

Dit om ff duidelijkheid te scheppen ivm die status pagina aangezien er toch regelmatig de vraag terugkomt waarom de algemene problemen op de persoonlijke status page staan.

Dat die login momenteel niet werkt en je zodoende ook niet de algemene problemen page kan zien is een ongelukkig toeval.
Hey ... everybody makes mistakes! That's why they put erasers on pencils. [Lenny]
Djorre
Plus Member
Plus Member
Berichten: 222
Lid geworden op: 16 feb 2004, 08:06
Locatie: Ronse

C-Phest,

al dank voor deze uitleg maar weet jij soms wanneer de pagina weer actief zou zijn?
Gebruikersavatar
Seal
Pro Member
Pro Member
Berichten: 315
Lid geworden op: 28 feb 2004, 22:29
Locatie: Antwerpen

ADSL2FIT STAFF schreef:Om een nog onduidelijke reden slagen bepaalde mensen er niet in om in te loggen op de statuspagina. Dit probleem wordt momenteel nader onderzocht. Om die reden werd vandaag beslist om de statuspagina voor iedereen offline te halen tot na het weekend.
Tevens was er sinds de software-upgrade van onze telefooncentrale een probleem met de inkomende gesprekken. Dit euvel zou vanaf morgen verholpen moeten zijn.

Met onze excuses.

A2F Info Team


Djorre,
Bij deze je info.
Kerberos
Plus Member
Plus Member
Berichten: 129
Lid geworden op: 24 mar 2004, 20:02

ik kan terug inloggen

[offtopic]Hun statuspagina mag wel eens aan een spellcheck onderworpen worden :p [/offtopic]
UC

De pagina met de 'algemene problemen' is enkel toegankelijk via je persoonlijke status pagina omdat deze 'algemene problemen' eigenlijk toch voor een stuk persoonlijk zijn.


Bij mij ziet de status pagina er nog helemaal hetzelfde uit!
Of is dit een 'verbetering' voor de toekomst??

Greetz,
UC
C-Phest
Premium Member
Premium Member
Berichten: 621
Lid geworden op: 08 dec 2003, 17:40
Locatie: Leuven

UC: ik begrijp niet wat je quote te maken heeft met je vraag eigenlijk :)

Ik heb toch niks gezegd over evt veranderingen aan layout en dergelijke?
Hey ... everybody makes mistakes! That's why they put erasers on pencils. [Lenny]
Plaats reactie

Terug naar “ADSL2FIT”