Sinds gisteren geraak ik dus niet meer op de statuspage.
Ik krijgt telkens terug de loginpage te zien als je probeert in te loggen.
Ben ik hierin een alleenstaand geval? Of geldt dit voor iedereen?
Statuspage van ADSL2FIT al enkele dagen offline
-
- Administrator
- Berichten: 4143
- Lid geworden op: 15 sep 2002, 09:08
- Locatie: Belgium, Haacht
- Contacteer:
-
- Member
- Berichten: 89
- Lid geworden op: 24 maa 2004, 12:22
- Locatie: oostende
en status pagina nog altijd offline zo te zien
Ik had dit vanmorgen gemailed naar Webvisie en ze wisten nog van niks ... heeft er dan niemand dit ff laten weten?
Als wij niks zeggen weten zij het ook niet he
Als wij niks zeggen weten zij het ook niet he
Hey ... everybody makes mistakes! That's why they put erasers on pencils. [Lenny]
-
- Pro Member
- Berichten: 234
- Lid geworden op: 14 apr 2004, 11:21
- Locatie: ergens in de noorderkempen
C-Phest schreef:Ik had dit vanmorgen gemailed naar Webvisie en ze wisten nog van niks ... heeft er dan niemand dit ff laten weten?
Als wij niks zeggen weten zij het ook niet he
Alsof die dit forum niet volgen... Als het hun uitkomt reageren ze snel genoeg
- Styno
- Elite Poster
- Berichten: 1440
- Lid geworden op: 06 nov 2003, 17:38
- Locatie: Somewhere over the rainbow....
C-Phest schreef:Ik had dit vanmorgen gemailed naar Webvisie en ze wisten nog van niks ... heeft er dan niemand dit ff laten weten?
Als wij niks zeggen weten zij het ook niet he
Toch.. gast (bovenstaande) had al 4 dagen geleden een mailtje gestuurd. Maar het lijkt me raar dat dat hetzelfde probleem zou zijn.
Styno
echo '[q]sa[ln0=aln256%Pln256/snlbx]sb3135071790101768542287578439snlbxq'|dc
echo '16i[q]sa[ln0=aln100%Pln100/snlbx]sbA0D4D465452snlbxq'|dc
echo '16i[q]sa[ln0=aln100%Pln100/snlbx]sbA0D4D465452snlbxq'|dc
ik heb proberen te bellen naar webvisie + de helpdesk
het enige dat ik te horen krijg is
onze kantoren zijn gesloten
zodra er iemand binnen geraakt wil die dat effe posten ,
zodat ik niet elk half uur moet proberen , kost al geld genoeg voor erheen te bellen
het enige dat ik te horen krijg is
onze kantoren zijn gesloten
zodra er iemand binnen geraakt wil die dat effe posten ,
zodat ik niet elk half uur moet proberen , kost al geld genoeg voor erheen te bellen
Wilma schreef:ik heb proberen te bellen naar webvisie + de helpdesk
het enige dat ik te horen krijg is
onze kantoren zijn gesloten
zodra er iemand binnen geraakt wil die dat effe posten ,
zodat ik niet elk half uur moet proberen , kost al geld genoeg voor erheen te bellen
Ik heb daarjuist ook proberen bellen, maar idem maw ik geraak dus ook niet binnen. 23/4 (vrijdag) stuurde ik reeds een mail ivm dit probleem, maar tot op heden heb ik nog geen antwoord gekregen. Het antwoord-ding zegt: 'Webvisie. Onze kantoren zijn op dit ogenblik gesloten'. In het Frans krijg je iets anders: 'Onze kantoren zijn gesloten'. Ik vind het wel een beetje raar dat er geen extra informatie komt over het 'hoe lang' ze dan wel gesloten zullen zijn... Ik zou zeggen laat ons later op de dag nog eens opnieuw proberen? Wie weet zijn ze wel in vergadering met ...
Mvg,
sparkiii
Die gast, dat was ik die niet ingelogd was. Ik heb ze vrijdag al laten weten dat het niet werkte, zelfde algemeen probleem. Maar ja, van Webvisie kan je niet anders verwachten dan dat ze niet reageren.
"We are the Borg. Lower your shields and surrender your ships. We will add your biological and technological distinctiveness to our own. Your culture will adapt to service us. Resistance is futile."
Om een nog onduidelijke reden slagen bepaalde mensen er niet in om in te loggen op de statuspagina. Dit probleem wordt momenteel nader onderzocht. Om die reden werd vandaag beslist om de statuspagina voor iedereen offline te halen tot na het weekend.
Tevens was er sinds de software-upgrade van onze telefooncentrale een probleem met de inkomende gesprekken. Dit euvel zou vanaf morgen verholpen moeten zijn.
Met onze excuses.
A2F Info Team
Tevens was er sinds de software-upgrade van onze telefooncentrale een probleem met de inkomende gesprekken. Dit euvel zou vanaf morgen verholpen moeten zijn.
Met onze excuses.
A2F Info Team
ADSL2FIT STAFF schreef:Om een nog onduidelijke reden slagen bepaalde mensen er niet in om in te loggen op de statuspagina. Dit probleem wordt momenteel nader onderzocht. Om die reden werd vandaag beslist om de statuspagina voor iedereen offline te halen tot na het weekend.
pff komaan zeg waarom moet dan in het algemeen de statuspagina offline worden gehaald??
De reden hiervoor is dat er ondertussen ook nog een aantal aanpassingen aan deze "inhoud" vand eze pagina zullen worden gedaan
Kerberos: beter ineens heel de boel deftig uitpluizen dan half werk verrichten he ... als de hele reutemeteut offline gehaald wordt kunnen ze ook sneller testen uitvoeren en verschillende testversies.
Live puzzelen aan websites die op een database beroep doen is nooit een goed idee
Kijk maar naar een van de grotere op internet: die van distributed.net ... als die een probleem hebben gaat die ook gewoon offline.
Live puzzelen aan websites die op een database beroep doen is nooit een goed idee
Kijk maar naar een van de grotere op internet: die van distributed.net ... als die een probleem hebben gaat die ook gewoon offline.
Hey ... everybody makes mistakes! That's why they put erasers on pencils. [Lenny]
-
- Elite Poster
- Berichten: 1636
- Lid geworden op: 28 okt 2003, 14:40
- Locatie: N.O.Limburg
- Uitgedeelde bedankjes: 27 keer
- Bedankt: 4 keer
Begrepen.
Maar volgende keer misschien 1 regeltje op de inlogpagina:
"wegens technische moeilijkheden is de statuspagina tijdelijk niet bereikbaar"
Doet een draadje als dit voorkomen.
Maar volgende keer misschien 1 regeltje op de inlogpagina:
"wegens technische moeilijkheden is de statuspagina tijdelijk niet bereikbaar"
Doet een draadje als dit voorkomen.
ADSL2FIT STAFF schreef:De reden hiervoor is dat er ondertussen ook nog een aantal aanpassingen aan deze "inhoud" vand eze pagina zullen worden gedaan
hmm als ik tussen de regels lees, en de andere gebeurtenissen van deze week bekijk, zou dit mss wel iets kunnen betekenen.
BTW: Even een toelichting tussendoor waar ik persoonlijk een uitleg over gekregen heb van Herman himself.
De pagina met de 'algemene problemen' is enkel toegankelijk via je persoonlijke status pagina omdat deze 'algemene problemen' eigenlijk toch voor een stuk persoonlijk zijn.
Als er bvb een algemeen probleem zou zijn met 4Mbit aansluitingen heeft het geen zin dat de 8Mbit abonnees hierover berichten krijgen vermits die op een ander systeem aangesloten zijn.
In je login naam (nummer) zit een onderverdeling welke aanduidt in welke 'groep' je zit. Afhankelijk daarvan zal je de relevante berichten krijgen.
Verder is het bvb zinloos dat een abonnee dit zich vandaag aansluit de issues van een half jaar terug ziet. Die nieuwe abonnee zal dus maw een leeg algemeen overzicht hebben.
Op de pagina met algemeen overzicht staat btw geen tijdslimiet, maw die gaat niet automatisch oude berichten wissen.
Dit om ff duidelijkheid te scheppen ivm die status pagina aangezien er toch regelmatig de vraag terugkomt waarom de algemene problemen op de persoonlijke status page staan.
Dat die login momenteel niet werkt en je zodoende ook niet de algemene problemen page kan zien is een ongelukkig toeval.
De pagina met de 'algemene problemen' is enkel toegankelijk via je persoonlijke status pagina omdat deze 'algemene problemen' eigenlijk toch voor een stuk persoonlijk zijn.
Als er bvb een algemeen probleem zou zijn met 4Mbit aansluitingen heeft het geen zin dat de 8Mbit abonnees hierover berichten krijgen vermits die op een ander systeem aangesloten zijn.
In je login naam (nummer) zit een onderverdeling welke aanduidt in welke 'groep' je zit. Afhankelijk daarvan zal je de relevante berichten krijgen.
Verder is het bvb zinloos dat een abonnee dit zich vandaag aansluit de issues van een half jaar terug ziet. Die nieuwe abonnee zal dus maw een leeg algemeen overzicht hebben.
Op de pagina met algemeen overzicht staat btw geen tijdslimiet, maw die gaat niet automatisch oude berichten wissen.
Dit om ff duidelijkheid te scheppen ivm die status pagina aangezien er toch regelmatig de vraag terugkomt waarom de algemene problemen op de persoonlijke status page staan.
Dat die login momenteel niet werkt en je zodoende ook niet de algemene problemen page kan zien is een ongelukkig toeval.
Hey ... everybody makes mistakes! That's why they put erasers on pencils. [Lenny]
ADSL2FIT STAFF schreef:Om een nog onduidelijke reden slagen bepaalde mensen er niet in om in te loggen op de statuspagina. Dit probleem wordt momenteel nader onderzocht. Om die reden werd vandaag beslist om de statuspagina voor iedereen offline te halen tot na het weekend.
Tevens was er sinds de software-upgrade van onze telefooncentrale een probleem met de inkomende gesprekken. Dit euvel zou vanaf morgen verholpen moeten zijn.
Met onze excuses.
A2F Info Team
Djorre,
Bij deze je info.
De pagina met de 'algemene problemen' is enkel toegankelijk via je persoonlijke status pagina omdat deze 'algemene problemen' eigenlijk toch voor een stuk persoonlijk zijn.
Bij mij ziet de status pagina er nog helemaal hetzelfde uit!
Of is dit een 'verbetering' voor de toekomst??
Greetz,
UC
UC: ik begrijp niet wat je quote te maken heeft met je vraag eigenlijk
Ik heb toch niks gezegd over evt veranderingen aan layout en dergelijke?
Ik heb toch niks gezegd over evt veranderingen aan layout en dergelijke?
Hey ... everybody makes mistakes! That's why they put erasers on pencils. [Lenny]