Omschakelen Proximus naar Telenet

Vragen over het omschakelen naar een andere provider.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Giljom
Plus Member
Plus Member
Berichten: 138
Lid geworden op: 16 sep 2003, 11:29
Locatie: Belgisch Limburg
Bedankt: 2 keer

Ik ben vanaf het eerste uur klant bij Proximus en betaal voor een Generation packt 35 euro, en bij telenet is dat maar 15 euro, nu is mijn vraag of de dekking van telenet zo goed is als proximus, graag uw antwoord, wan proximus doe niets aan de prijs , die lachen u gewoon uit , en als antwoord , ga dan maar naar telenet
Ik weet minder als u, maar wil bijleren, bedankt
exop
Premium Member
Premium Member
Berichten: 497
Lid geworden op: 26 mei 2011, 15:22
Locatie: ANT/VLBR
Uitgedeelde bedankjes: 12 keer
Bedankt: 27 keer

Telenet maakt gebruik van het Mobistar netwerk, wat wel moet onderdoen voor Proximus. Maar het is allesinds een betere keuze dan Base.
Als we het puur bij netwerkdekking houden. Ik was 3 jaar klant bij Mobistar, sinds kort Proximus en ik moet zeggen het verschil is aardig merkbaar.

Qua klantendienst vind ik Telenet toch een van de betere, ten opzichte van Proximus en Mobistar toch. Met de klantendienst van Base heb ik geen ervaring.
Phm
Starter
Starter
Berichten: 3
Lid geworden op: 18 nov 2012, 11:48
Bedankt: 1 keer

Modbreak:
Crossposting
Deze week is mijn vrouw overgeschakelt van Proximus naar Telenet 'King' abonnement nadat ik haar had overtuigd. Blijkt nu dat er geen SMS'jes meer binnenkomen van haar moeder (Proximus) en mezelf (Proximus). Vanmorgen na helt surfen op Telenet naar klantendienst gebeld waar men mij vertelde dat het probleem aan Proximus ligt en ik best contact opneem met Proximus. Zogezegd zo gedaan ... Bij Proximus, waar ik tenslotte zelf klant ben, was men minder geneigd mijn probleem te onderzoeken en zei men mij dat het aan Telenet ligt. Mijn vermoeden dat operator A het op operator B ging steken werd hier spijtig genoeg bevestigd. Ondertussen 3 kwartier later terug gebeld naar Telenet waar men een dossier zou openenn en mij niEt kon garanderen waarop ik hier antwoord zou krijgen. Mijn vraag was dan ook om morgen even een telefoontje terug te krijgen met een update over de status van mijn probleem. Dit bleek echter niet mogelijk dus moet ik maar afwachten waar mijn SMS probleem eventueel zou opgelost zijn.
U begrijpt dat mijn vrouw niet echt happy is met deze gang van zaken en liever niet had overgeschakelt naar Telenet. Wat mij zeker geen vertrouwen geeft is het antwoord van de call center medewerker Telenet dat ' er nog een aantal kinderziektes verbonden zijn aan de nieuwe Gsm abonnementen' ?

[Afbeelding Post made via mobile device ]


viewtopic.php?f=24&t=35473#p460718
Laatst gewijzigd door TiTanium op 18 nov 2012, 15:10, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Crossposting: 2 of meerdere keren hetzelfde bericht in verschillende fora plaatsen.
Gebruikersavatar
Goztow
userbase crew
userbase crew
Berichten: 13588
Lid geworden op: 14 nov 2006, 16:21
Locatie: Brussel
Uitgedeelde bedankjes: 1422 keer
Bedankt: 878 keer

Generation connect is toch 20 en geen 35?

[Afbeelding Post made via mobile device ]
Gebruikersavatar
xenne
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5332
Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
Bedankt: 141 keer

Generation connect wel ja, maar hij sprak van een Generation pack.... voor mensen die veel bellen zal GC wel te duur uitvallen veronderstel ik
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
Phm
Starter
Starter
Berichten: 3
Lid geworden op: 18 nov 2012, 11:48
Bedankt: 1 keer

10.000 SMSjes per maand ... da's mooi als je zelf geen SMSen kan ontvangen van Proximus als je een KING abonnement hebt.
Modbreak:
Continu herhalen van u eerste tekst is overbodig, gelieve dit niet meer te doen!
Deze week is mijn vrouw overgeschakelt van Proximus naar Telenet 'King' abonnement nadat ik haar had overtuigd. Blijkt nu dat er geen SMS'jes meer binnenkomen van haar moeder (Proximus) en mezelf (Proximus). Vanmorgen na helt surfen op Telenet naar klantendienst gebeld waar men mij vertelde dat het probleem aan Proximus ligt en ik best contact opneem met Proximus. Zogezegd zo gedaan ... Bij Proximus, waar ik tenslotte zelf klant ben, was men minder geneigd mijn probleem te onderzoeken en zei men mij dat het aan Telenet ligt. Mijn vermoeden dat operator A het op operator B ging steken werd hier spijtig genoeg bevestigd. Ondertussen 3 kwartier later terug gebeld naar Telenet waar men een dossier zou openenn en mij niEt kon garanderen waarop ik hier antwoord zou krijgen. Mijn vraag was dan ook om morgen even een telefoontje terug te krijgen met een update over de status van mijn probleem. Dit bleek echter niet mogelijk dus moet ik maar afwachten waar mijn SMS probleem eventueel zou opgelost zijn.
U begrijpt dat mijn vrouw niet echt happy is met deze gang van zaken en liever niet had overgeschakelt naar Telenet. Wat mij zeker geen vertrouwen geeft is het antwoord van de call center medewerker Telenet dat ' er nog een aantal kinderziektes verbonden zijn aan de nieuwe Gsm abonnementen' ?

[Afbeelding Post made via mobile device ]
Laatst gewijzigd door TiTanium op 18 nov 2012, 20:46, 2 keer totaal gewijzigd.
Reden: Herhalingen van dezelfde teksten is irritant, gelieve dit niet meer tedoen!
krisken
Moderator
Moderator
Berichten: 19634
Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
Twitter: kriskenbe
Locatie: Massemen - 91WET0
Uitgedeelde bedankjes: 1863 keer
Bedankt: 1003 keer
Contacteer:

Er is een groot verschil tussen beide netwerken helaas...

Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
Plaats reactie

Terug naar “Overstappen”