Omschakelen Proximus naar Telenet
- Giljom
- Plus Member
- Bedankt: 2 keer
Ik ben vanaf het eerste uur klant bij Proximus en betaal voor een Generation packt 35 euro, en bij telenet is dat maar 15 euro, nu is mijn vraag of de dekking van telenet zo goed is als proximus, graag uw antwoord, wan proximus doe niets aan de prijs , die lachen u gewoon uit , en als antwoord , ga dan maar naar telenet
Ik weet minder als u, maar wil bijleren, bedankt
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 12 keer
- Bedankt: 27 keer
Telenet maakt gebruik van het Mobistar netwerk, wat wel moet onderdoen voor Proximus. Maar het is allesinds een betere keuze dan Base.
Als we het puur bij netwerkdekking houden. Ik was 3 jaar klant bij Mobistar, sinds kort Proximus en ik moet zeggen het verschil is aardig merkbaar.
Qua klantendienst vind ik Telenet toch een van de betere, ten opzichte van Proximus en Mobistar toch. Met de klantendienst van Base heb ik geen ervaring.
Als we het puur bij netwerkdekking houden. Ik was 3 jaar klant bij Mobistar, sinds kort Proximus en ik moet zeggen het verschil is aardig merkbaar.
Qua klantendienst vind ik Telenet toch een van de betere, ten opzichte van Proximus en Mobistar toch. Met de klantendienst van Base heb ik geen ervaring.
Modbreak:
Crossposting
http://userbase.be/forum/viewtopic.php? ... 73#p460718Crossposting
Laatst gewijzigd door TiTanium 18 nov 2012, 15:10, in totaal 1 gewijzigd.
Reden: Crossposting: 2 of meerdere keren hetzelfde bericht in verschillende fora plaatsen.
Reden: Crossposting: 2 of meerdere keren hetzelfde bericht in verschillende fora plaatsen.
- xenne
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
- Bedankt: 141 keer
Generation connect wel ja, maar hij sprak van een Generation pack.... voor mensen die veel bellen zal GC wel te duur uitvallen veronderstel ik
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
10.000 SMSjes per maand ... da's mooi als je zelf geen SMSen kan ontvangen van Proximus als je een KING abonnement hebt.
Modbreak:
Continu herhalen van u eerste tekst is overbodig, gelieve dit niet meer te doen!
Continu herhalen van u eerste tekst is overbodig, gelieve dit niet meer te doen!
Laatst gewijzigd door TiTanium 18 nov 2012, 20:46, in totaal 2 gewijzigd.
Reden: Herhalingen van dezelfde teksten is irritant, gelieve dit niet meer tedoen!
Reden: Herhalingen van dezelfde teksten is irritant, gelieve dit niet meer tedoen!
-
- Moderator
- Twitter: kriskenbe
- Uitgedeelde bedankjes: 1863 keer
- Bedankt: 1003 keer
- Contacteer:
Er is een groot verschil tussen beide netwerken helaas...
Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti