ik wil ook niks anders niet meer , heb een 800 HD gehad , over de 8000 kan ik me niet uitspreken . Maar dit was echt een ramp toestel , meer crash logs dan beeld bij wijze van spreke . Bij de ultimo heb ik nog geen gezien na 6 maanden .
Het beeld van de dream op TVV is wel iets beter , ondanks de lage bitrate , maar op andere zenders merk je gewoon geen verschil ( tvv zend zenders aan 2 mbit door bv !! ) .
Maar het toestel erbovenop , tja , waag je er niet aan voor 180 € , in zap tijd (vu 1/3 van tvv doos ) , gebruiksgemak , zenderlijst dll en programeren via pc , opnames bewaren , energie vriendelijk ( geen nodeloos geratel aan x aantal € 's per uur als je slaapt om die opname te decoderen ) , en zo kan ik nog lang doorgaan , gaat de vu vlot langs die goedgekeurde TVV doos voorbij , op elk gebied .
Een sab is ook heel goed , maar dan moet je een ci module gebruiken , aangezien de sab op cccam 2.0.11 draait , krijgt deze geen updates meer door ( vandaar ok de 2de kaart periodiek in de ultimo ) .
Geef me dit toch maar ipv die goedgekeurde .......... .